10 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в компанії майже пів року. При пошуку роботи головними критеріями для мене були: здорова робоча атмосфера, цікаві задачі та можливість розвитку. І все це я отримала, прийнявши офер від Playduck.

Що мені подобається: постійне вдосконалення процесів, команда, крутий мерч і турбота про співробітників. Що подобається особливо — це рівень соціальної відповідальності та благодійні проєкти, які компанія підтримує: від допомоги військовим до animal charity. Є можливість брати участь у поїздках до підопічних притулків і реабілітаційних центрів — песиків, котиків і навіть ведмедів. Я щиро у захваті від цього.

Що не подобається? Думала над цим, щоб написати бодай щось для балансу... але не можу. Буквально все влаштовує.

Підтримали: Anna LavrovaKsenia Didenko

Юля, дуже цінуємо твої слова та підтримку нашої команди!

Перейти до дискусії

Позитивний досвід співбесіди з Playduck

Проходила співбесіду в Playduck, прийняла офер від іншої компанії, але хотіла б залишити відгук про співбесіду. Співбесіда пройшла чудово. Мені задавали дійсно правильні питання по спеціалізації, було видно що моє резюме та Лі подивилися, також хочу відмітити, що рекрутер розуміє мою спеціалізацію, терміни та інше, що дуже приємно. Від співбесіди в мене тільки позитивні враження.

Підтримали: Anna LavrovaKsenia Didenko

Анастасія, дякую вам за такий щирий і теплий відгук — це надзвичайно приємно!
Ще з першого спілкування відчувався справжній метч — ви неймовірно світла, відкрита й професійна.
Рада нашому знайомству. І хоч наразі ми не розпочали співпрацю, сподіваюсь, що в майбутньому ще буде можливість працювати разом. Бажаю вам яскравих можливостей і щоденного натхнення!

Перейти до дискусії

Мій досвід співпраці з рекрутером Анною Лавровою був, м’яко кажучи, дивним.
Вперше вона вийшла на зв’язок, запросила на співбесіду, але після довгого очікування я отримала відмову — без конкретного фідбеку.

Через деякий час ситуація повторилась: знову ініціатива з її боку, те саме повідомлення слово в слово, знову дзвінок/співбесіда, знову тривале очікування — і знову відмова.

Склалося враження, що резюме навіть не переглядалося уважно. Це неетично з боку рекрутера — витрачати час кандидата на одні й ті самі дії без жодного результату чи прозорості в процесі.

Рекомендую покращити рекрутингові процеси, звертати більше уваги на попередні комунікації та не спамити кандидатів шаблонними повідомленнями.

Підтримали: Святослав Мартинюк

Вітаю, Анастасіє.
Мене звати Ксенія, я Recruitment Lead в Playduck.

Дякую за зворотний зв’язок. Прикро, що взаємодія з нашою командою залишила у вас суперечливе враження. Ми поважаємо час кожного кандидата і щиро шкодуємо, що досвід комунікації не відповідав вашим очікуванням. Для нас важливо, щоб кожен кандидат почувався комфортно та був вчасно поінформованим на кожному етапі процесу.

Додам деталей щодо процесу рекрутингу: іноді, коли відкривається нова позиція або змінюється фокус вимог, ми звертаємось повторно до кандидатів, з якими вже спілкувались раніше. Таке повторне запрошення — не прояв неуважності, а спроба ще раз дати шанс потенційній співпраці.

У нашій з вами взаємодії фідбек був наданий через 2 дні при першому контакті у січні та протягом 7 днів при повторному контакті.

Погоджуюсь, що зворотний зв’язок може бути більш предметним та індивідуальним. Ми працюємо над тим, щоб покращити якість фідбеків і уникати ситуацій, коли у кандидата залишаються питання після надання фідбеку.
Деталізований фідбек, ми надіслали вам на пошту.
Ще раз дякуємо за відгук — він важливий для нашого зростання.

Перейти до дискусії

Працюю в Playduck в ролі Content Editor.

Перше враження було дуже приємне, Ксенія Діденко — сонечко. Завдяки комунікації з HR спеціалістами, ми швидко знайшли контакт і спільні цілі. Дуже важливий нюанс, що не знайшлось жодного ред флага під час співбесіди, все було дружньо і захотілось залишитись.

Я і лишилась. Далі вже мене представили команді. Всі розуміли, що я ще трошки навчаюсь поглибленим нюансам SEO, але поруч завжди був хтось, хто підкаже і пояснить. Це повпливало і на швидкість адаптації теж. Вже через декілька тижнів питань в мене не було.

В робочих процесах одним з головних плюсів для мене виялась відсутність тиску. Над тобою в Playduck ніхто не стоїть. Для мене особисто це бонус, бо при такому відношенні я працюю продуктивніше і набагато краще. А для всього іншого існують звіти.

Playduck має широку базу знань, де є відповіді і поради на всі питання, а якщо ні, є люди які залюбки допоможуть і підкажуть без токсичності. Можна навіть пожартувати. Цікаві і гуморні листи від CEO завджи підіймають настрій. Ба більше, ніхто не забороняє жартувати і іншим (особисто перевірила).

Також мені дуже довподоби факт, що CEO виходить на контакт, відповідає на питання. Будь-яке питання або коментар буде взятий до уваги, а що не встигли обговорити на міті, завжди прийде окремим листом. Це чудово, я завжди відчуваю, що велике начальство нас чує і поважає.

Здавалось би, я просто редактор, але я завжди бачу свій вплив на продукт, на сайт, з яким ми працюємо. Під керівницством Ярослава Стецюна, я отримую якісний досвід, підтримку і просто людське розуміння. Ярослав вміє поставити задачі і це завжди виливається в щось цікаве, що я додам в «копілочку» свого кар`єрного шляху — від промптів ШІ, до мета міток. Мої зусилля не проходять дарма, навіть якщо я і не отримую полотен з одами в свою честь. Це не потрібно, адже все видно по факту.

Є багато різних плюшок і подарунків для працівників. Ласощі, брендові речі і дуже корисні в наш час девайси. Тим більше регулярно проходять тім-білдинг зустрічі, з інтерактивною програмою, а не просто «для галочки».

У Playduck я знайшла все, що шукала — підтримка, перспективи, комунікація і реально крутий колектив, який не кине тебе на один на один зі складнощами.

Підтримали: Anna LavrovaKsenia Didenko

Позитивний досвід співбесіди з Playduck

Нещодавно проходив співбесіду на позицію SEO Team Lead у Playduck. На жаль, за результатами процесу, компанія вирішила продовжити пошук кандидата. Незважаючи на це, хочу висловити щиру подяку Ксенії Діденко за її професіоналізм, уважне ставлення та якісний фідбек. Дуже ціную той факт, що мені було детально пояснено, які саме моменти потрібно покращити.
Було видно, що Playduck — це компанія з сильними цінностями та чудовою командою, і шкода, що цього разу не вдалося приєднатися до колективу.
Дякую за теплу та приємну комунікацію. Бажаю успіхів у пошуку кандидатів та розвитку компанії!

Підтримали: Ksenia Didenko

Працюю в компанії PlayDuck майже рік, і можу з упевненістю сказати, що це найкраще місце роботи, яке в мене було. Атмосфера в команді надзвичайно приємна: колеги завжди підтримують, а спільні цінності роблять нас справжньою командою однодумців. На відміну від попередніх робочих місць, тут я дійсно працюю із задоволенням, відчуваю комфорт і впевненість у завтрашньому дні.
Особливо цінно, що в PlayDuck дбають про людей та завжди готові допомогти кожному співробітнику, компанія активно допомагає тваринам та підтримує ЗСУ, що дуже надихає і додає гордості за те, що я є частиною цієї команди.
Саме завдяки PlayDuck я зрозуміла, яким повинен бути справжній рівень комфорту на роботі. Це дійсно компанія, де хочеться залишатися і розвиватися.

Підтримали: Ksenia Didenko

Карина, дякуємо за позитивний відгук!

Перейти до дискусії

Я працюю в компанії PlayDuck вже 3 місяці на посаді affiliate manager, і хочу сказати, що це чудовий досвід. Мене дуже тішить, як до мене ставляться — колеги завжди готові допомогти, якщо я щось не знаю або потребую підтримки. Атмосфера в команді дружелюбна і позитивна, що робить роботу тут ще приємнішою. Я відчуваю, що мої зусилля цінуються, і з кожним днем я отримую нові знання та досвід. Тут можна не тільки професійно розвиватися, але й насолоджуватися роботою!

Дмитро, дякуємо за позитивний відгук про компанію

Перейти до дискусії

Приєднався до команди Playduck не так давно, десь півроку тому, але можу сказати, що ця компанія встановила новий стандарт того, якою має бути робота мрії. І справа не тільки у відкритому та підтримуючому середовищі, чи в кайфових умовах праці, але й в неймовірній лояльності до співробітників, що створює ту саму позитивну мотивацію та «дихаючу» атмосферу, якої так часто не вистачає в інших компаніях. Тут відчуваєш, що про тебе дійсно піклуються, що твій твій внесок не лише помічають, але й активно відзначають, а професійний розвиток стає спільною метою — компанія інвестує в твоє зростання реальними ресурсами та можливостями.

Підтримали: Ksenia Didenko

Дякуємо Володимир за позитивний відгук

Перейти до дискусії

Працюю в Playduck півтора року і скажу, що це найкраще місце роботи з усіх, що в мене були. Крута команда, круте керівництво, здорова атмосфера і мінімум душної бюрократії. Мене оточують дуже приємні люди, з якими легко комунікувати і за весь час не виникло навіть мікроконфлікту або непорозуміння, з деякими з них стосунки вже приятельські. Система лояльності та мотивації на вищому рівні, постійно відчувається турбота про співробітників. Окремо хочу сказати про керівництво — у цей важкий для нашої країни час вони надають дуже суттєву допомогу ЗСУ та окремо допомогу безпритульним тваринам і притулкам, а могли б цього і не робити. Для мене це маркер людяності та здорових цінностей, відсутність яких могла б поставити хрест на співпраці. Підбиваючи підсумок — не бачу себе в іншій компанії, Playduck стали для мене кимось на кшталт другої сім’ї.

Володимир, дякуємо за позитивний відгук

Перейти до дискусії

Крута команда і компанія, найбільше ядро компанії — це SEO спеціалістіи, так що сеошникам буде з ким поспілкуватися і обмінятися досвідом. Компанія швидко росте і систематизується. За пару місяців пройшли шлях від недоступних до кінця твого випробовувального терміну чатів в телеграм до максимально прозорої комунікації в найсучасніших інструментах (PeopleForce, Slack, Trello, etc). Компанія молода, ще не всі процеси усталені, але те що вже зроблено — від людей і для людей. Також дуже круті корпоративні подарунки, чат розривається від фото і емоцій колег.

Дякуємо Ольга за позитивний відгук.

Перейти до дискусії

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.