PLATMA

21...80 спеціалістів
Київ, Вілмінгтон (США), Лісабон (Португалія), Cyprus

3 вересня 2024 8:35

Danylo Yudenko, Business Analyst в Artkai

Компанія PLATMA виглядає як дуже непрофесійний менеджмент, якщо казати з точки зору роботи зі співробітниками. Нижче по тезах:

1. Постійна брехня.
Власник компанії (Максим Прохоров) та верхньорівневий менеджмент постійно на щотижневих брехали про «виплату найближчим часом», і потім це щотижнево відбувалось (а може відбувається і досі) впродовж місяців. Жодний з наданих дедлайнів з моменту початку цих проблем — не був виконаний нормально.

Так само не одній з зустрічей нам сказали, що «ми ж стартап, і це був ваш свідомий ризик». Нащо я спитав у відповідь, чи новачків на співбесіді попереджають про «потенційні ризики»?
У відповідь — мене запевнив один з ко-фаундерів Ярослав Кологривов — що «так, ми це робимо».
Коли я спитав у новачка, чи попереджали його ДО моменту прийняття оферу — він сказав «ні, я лише почув це після підписання оферу в перший робочий день». І це не одиночній випадок був.

Тож патологічна брехня проблема не лише СЕО Максима Прохорова, а і щонайменше частини ко-фаундерів.

2. Комунікація.
Якщо бути точнішим — аболютна відсутність комунікації.
Про те, як комунікувались затримки — вже багато написали, тож додати нічого. Але загалом — комунікації зі сторони менеджменту не існує в принципі нормальної.

Якщо поточні співробітники хоч щось могли дізнатись на тижневих зучтрічах, то комунікація з «колишніми співробітниками» в компанії на 0му рівні.
Спочатку ти чекаєш до тижня відповіді на прості питання, потім ти отримуєш відповідь лише на частину з заданих питань по дуже шаблонному формату.

Потім компанія начебто створила канал комунікації для екс-співробітників, але окрім HR там ніхто не відповідає (тобто отримуєш просто шаблони відповідей, а відповідальні за процеси щодо чих питань — взагалі не реагують). На разі, не відповідають на листи ніхто.

3. Відповідальність.
Мої особисті враження — в компанії ніхто з менеджменту не вміє нести нормальну відповідальність ні за свої дії, ні за співробітників, котрих вони наймають, оскільки менеджмент дозволяє собі місяцями відверто брехати, ігнорувати, та перекладати провину та свою халатність на все навколо. «погані інвестори не туди завели кошти», «поганий банк закривається», «замовники невчасно зробили інвойси» і т.д.

4. Також рекомендую скористатись порадою Юлії нижче.

«Якщо ви належите до списку цих людей, будьласка, зверніться за місцем проживання засновника фірми (uae.mfa.gov.ua) і в податкову штату за місцеем рєстрації юр. особи (to Report Fraud Waste and Abuse home.treasury.gov/...​ort-fraud-waste-and-abuse


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Власне, Юлія рекомендує написати листа до ДБР dbr.gov.ua (це як мінімум), вимагати порушення справи про змову з ціллю шахрайства і екстрадиції фігурантів.

Підтримали: Danylo Yudenko

5. HR.
На момент розірвання відносин з компанією, та тривалий час після — можу сказати, що HR відділу в компанії фактично не існує (якщо ми маємо на увазі, що HR — це спеціалисти, що турбуютсья про співробітників компанії та комфорт загальних процесів).
Бо все що фактично робили HR працювали «поштарем» між невдоволеними співробітниками і менеджментом. Фактично — це просто зайва ланка, котра виконувала роль «переадресації листів та запитів», і навіть якщо ці відповіді повністю порушують всі домовленості, то HR просто пише — «ну, ми нічого не можемо зробити, так відповів менеджмент».