22 серпня 2023 11:19
1. Коли пройшов всі етапи співбесіди, то замість оферу я отримав повідомлення в телеграм. Офер я отримав тільки тоді, коли про нього спитав.
2. Після найму одразу кидають на проект. Є мінімальна інформація про проект, яку відсилають через телеграм. Знайомства з командою немає. Онбординг для компанії означає просто відіслати інфу про проект, і більше нічого.
3. Працювати треба від імені Євгенія Біленка. Клієнт не знає, що контрактор — це насправді не одна людина, а багато людей. До мене на другий день були представлені претензії за те, що мої відповіді на коментарі бітбакеті не такі, як у людини, яка працювала до мене.
" дивись, ми всі працюємо від його імені, а тому ти дивись в якому стилі спілкувався попередній дев, і зроби так, щоб клієнт ніколи не дізнався про заміну старого дева.
4. В компанії можуть бути трекери. Залежить від клієнта. Про це не попереджають. Трекери треба ставити на власний ПК. Також компанія не оплачує ліцензії на софт для своїх співробітників.
5. На третій день роботи на колі попитав ліда про технічну документацію по проекту. Ліда дратувало те, що я питаю пол неї, а її не було. Лід перейшов на особистості, назвавши мене смузіхльобом, що я працював лише в тепличних умовах. В кінці діалогу лід визнав все, що сказав, і приніс вибачення. HR на це сказала, що так, таке може бути.
Доброго дня, Ігорю!
Дякую за ваш зворотній зв’язок. Нам дуже прикро, що за 4 дні, які ви в нас працювали, у вас склалося саме таке враження про компанію. При спілкуванні в останній робочий день ви вже отримували коментарі стосовно кожного з пунктів, які ви описали, але продублюю їх тут іще раз, на широкий загал.
1. Так, дійсно, затримка з надсиланням оферу — це помилка нашого рекрутера. Приносимо свої вибачення від компанії, розмову з рекрутером проведено.
2,3. Нажаль, обставини так склалися, що ви потрапили на проект в дуже гарячий момент і в нас не було фізичної можливості приділяти багато уваги онбордингу. Ця ситуація не входить в розряд звичайних. Через ті ж самі обставини, вам довелося працювати від імені іншого співробітника.
4. Трекери. Через ваше запізнення на інтерв’ю на 20 хв, ми встигли освітити тільки основні організаційні питання. Якби питання з трекерами для вас було важливим, ви б могли його задати і отримати відповідь: так, на деяких проектах трекери є, за бажанням клієнта. Внутрішні трекери для контролю робочого часу компанія не використовує, адже ми довіряємо нашим працівникам.
5. Мій коментар «Так, таке може бути» стосувався того, що всі ми живі люди і іноді можемо помилятися. Перехід на особистості для компанії — неприйнятний, це ми з вами також обговорили, декілька разів. До того ж, тімлід, ще під час колу, помітив свою помилку і перед вами вибачився. Після повідомлення вами про ситуацію, з тімлідом була проведена бесіда, про це ви також були в курсі.
Дякую вам за приділений час. Бажаю успіхів з наступним роботодавцем!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.