27 листопада 2023 15:25
Народ, усім привіт!)
Чесно кажучи, довго думав, як зробити відгук максимально репрезентативним і не перетворювати студію на «сина маминої подруги», але мій досвід роботи з Phenomenon виглядає саме так.
Працюю в Phenomenon понад рік на позиції Head of Branding Dept.
Починав із проєктів по брендінгу на Part-time і через де-який час перейшов на Full-time на більш організаційну посаду.
Для мене в роботі важливі 4 основні аспекти:
— Системність процесів;
— Масштабні та різнопланові проєкти;
— Команда;
— Релевантна оплата.
Системність процесів:
Загалом, процес роботи над проєктами і між департаментами організовано дуже комфортно і системно. Ти завжди знаєш свої посадові обов’язки, і на тебе не вішають нічого понад те, що ти маєш робити. Це формує дуже комфортні умови для роботи. Плюс, тебе ніколи не залишають сам-на-сам із проблемою, тут завжди готові прийти на допомогу і поділитися досвідом.
Окремим плюсом для мене є можливість налаштувати та оптимізувати операційні процеси під більш ефективний та оптимальний формат.
Це вітається, бо компанія доволі гнучка в цьому плані.
Масштабні та різнопланові проєкти:
Рівень і якість проєктів на висоті. Для мене, як для фахівця з доволі великим досвідом і рівнем проєктів, працювати тут максимально комфортно й цікаво, адже тут є як нішеві проєкти, так і проєкти для лідерів ринку, що дає змогу прокачати свої скіли в дослідженнях, візуалі, комунікації, і не перетворити роботу на конвеєр.
Команда:
У Phenomenon серйозно ставляться до створення команди, саме тому тут вона вмотивована, неконфліктна і висококваліфікована.
З такими людьми круто працювати, бо ти завжди можеш обмінятися досвідом і отримати щось нове в результаті.
Оплата:
Своєчасна, релевантна ринку і здібностям.
Ще з крутого, це громадська позиція і філософія, яка виражається як у внутрішніх ініціативах компанії, так і у волонтерських проєктах з підтримки українського бізнесу.
Загалом, якщо ви хочете рости і шукаєте місце з крутими проєктами, системними процесами, і крутою командою, то вам точно сюди!
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.