10 листопада 20:18
Мала чудовий досвід співбесіди
на позицію Customer Success Manager
з рекрутеркою Світланою Балан. Процес був швидким, прозорим та легким, і я отримала всю необхідну інформацію на кожному етапі. Світлана чітко пояснила всі вимоги та відповіла на всі мої питання, що створило комфортну атмосферу для обговорення. Відчувається професіоналізм та індивідуальний підхід, що дуже цінується в процесі найму. Дякую за приємний досвід!
Upd1:
Хочу доповнити свій досвід. Я пройшла всі раунди інтервʼю, та у день, коли я чекала на рішення щодо обраного кандидата, рекрутер мені повідомила, що на цю позицію не взяли нікого і що вакансію вирішили взагалі закрити та можливо відкрити іншу з іншими вимогами.
Не зовсім зрозуміло, чи щось змінилося в останній момент, або вони просто збирали базу кандидатів, що зараз практикують деякі компанії.
В цілому, до спілкування з рекрутером та самих інтервʼю в мене не має
зауважень, але з якихось причин
я витратила свій час на позицію, яку просто вирішили закрити без найму будь-кого.
Пишу цей коментар, щоб ви були готові до такого сценарію.
Upd2:
Після публікації апдейту, рекрутерка зв’язалася зі мною, стурбована тим, що мій відгук може негативно вплинути на її кар’єру. Вона додала, що компанія відмовила мені через недостатній рівень української мови та «сумніви щодо софт скілз».
Зазначу, що рекрутерка попросила мене написати відгук ще до отримання остаточного рішення. Я нормально ставлюся до відмови, але із солідарності до інших вирішила поділитися досвідом, щоб інші кандидати мали чітке уявлення про можливий сценарій.
У відповідь на мій відгук рекрутерка звинуватила мене у «підставі» та, після того як я ввічливо пояснила свою позицію, заблокувала мене й видалила наше листування, проте я зберігала скріншоти.
Дивно, що компанія сприйняла мій відгук як спробу помсти за відмову, ігноруючи, що ресурс створений не для піару компанії або рекрутера, а для захисту інтересів кандидатів, щоб надати реалістичне уявлення про процес найму, допомагаючи приймати обґрунтовані рішення, чи варто витрачати години неоплачуваної праці на це.
Враховуючи «софт скілз» рекрутера, я, можливо, справді не відповідаю вимогам компанії.
Ксенія, вітаю!
Я вже зв’язувалася з вами в особистих повідомленнях, щоб пояснити ситуацію та принести свої вибачення, але хочу зробити це ще раз публічно. Щиро перепрошую за неприйнятну поведінку нашого рекрутера Світлани. Мені щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з таким непрофесіоналізмом від представника нашої компанії.
Хоча ми не можемо контролювати особисті переписки, я повністю розумію нашу відповідальність за дії кожного члена команди і вашу реакцію. Ваш фідбек є надзвичайно важливим для нас, і ми зробимо все можливе, щоб подібне не повторилося!
Дякую вам за час, який ви присвятили рекрутмент процесу з нами. Повторюсь, що дуже сподіваюся, що, не дивлячись на цю ситуацію, ми зможемо залишитися на зв’язку, і, можливо, у майбутньому матимемо можливість попрацювати разом. Ще раз прошу вибачення від імені компанії 🙏
З повагою,
Лілія, HR менеджерка команди PeopleForce
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.