16 грудня 2022 10:13

Anton Protsenko

Зазвичай не пишу відгуки, але тут мене просто обурило спілкування з рекрутером Yuliia Dereniuk, яка написала мені в телеграм 14 питань по моєму досвіду роботи в 9ти пунктах, на частину з яких неможливо відповісти «так» або «ні» (наприклад прохання описати досвід оцінки проекту чи питання «який у вас досвід роботи з клієнтами?») а частина яких вимагала уточнення і після того як я написав що відповіді на ці питання можуть зайняти кілька годин і пропозиції з мого боку голосом обговорити їх мені відмовили в цьому і сказали що щоб зі мною зізвонились голосом мені обов’язково потрібно спочатку відповісти на ці питання письмово це було дуже дивно, бо для обговорення саме цих питань я і пропонував зізвонитись.

Для мене це неповага до кандидата і особистого часу кандидата з боку компанії і рекрутера, тому в подальшому спілкуванні рекрутеру я відмовив. Сподіваюся що менеджмент компанії прийме це до уваги і покраще роботу рекрутерів.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Антон, доброго дня!

Ми намагаємось покращити та оптимізувати процес рекрутингу і таке рішення було запропоновано для того, щоб Ви могли відповісти у зручний час, коли є можливість враховуючи ситуацію зі світлом та зв’язком в Україні. Так, цей формат не стандартний, але дуже ефективний, враховуючи, що у такий спосіб ми вже відібрали багато кандидатів.

Дякуємо за Ваш зворотній зв’язок, ми подумаємо, як ще можна покращити комунікацію з кандидатами.