Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

18 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вітаю.
Хочу також залишити негативний відгук.

Відгукнувся на вакансію «Business Analyst».
*Наразі компанія активно розміщує й дублює вакансії на джині на цю позицію.

Про комунікацію з HR:
Під час співбесіди були закриты всі наявні на той момент питання, які я ставив. Більш технічні питання або ті, що стосувалися проекту, рекрутер взяв на паузу та обіцяв згодом надати відповідь.
За результатами співбесіди мені запропонували пройти тестове завдання та обговорили час на його виконання. Якщо не помиляюся, рекрутер, як і інша колежанка нижче, говорив, що час виконання займає 4 години, максимум 5.

Вже на стадії ознайомлення з тестовим завданням виникли «червоні прапорці»:
-Час, озвучений для завдання, не співпадає(!) з заявленим часом, який озвучив HR.
Суть не у складності, а більше у обсязі часу, необхідного на його виконання.**

Враховуючи вищесказане, стало зрозумілим, що:
-Роботодавець не розуміє трудомісткості завдання.
-Нехтує цінністю особистого часу кандидатів.
Як наслідок, я припинив подальші дії по тестовому та прийняв іншу пропозицію.

Як побажання до HR:
Оптимізуйте тестові завдання, які ви надаєте кандидатам.
Або розгляньте можливість оплати виконання тестових, якщо ви вважаєте, що кандидати повинні виконувати саме об’ємні(читай ті які надєте поточно) тестові завдання.

Дякую.

Підтримали: Dariya Lavrenova

Вітаю, Романе.
Ціную ваш зворотній зв’язок і дякую, що озвучуєте некомфортні вам моменти.

Тестове завдання ментор бізнес аналітиків та власне вже працюючі аналітики у компаніі, які так само свого часу його виконували (рівні middle, senior), оцінюють як задачу на 4-5 годин. Хтось впорався за вечір, хтось за два, залежно від попереднього досвіду та підходу до оформлення самого тестового з боку кандидатів.

У вас може піти інша кількість часу, це індивідуально і цілком нормально, проте середня оцінка була вирахувана саме виходячи з результатів кандидатів, хто його розв’язував.
На виконання тестового завдання передбачається до тижня.

Тестове наявне як етап саме через складність внутрішніх продуктів компаніі та потребу перевірити аналітичне мислення кандидатів, їх підхід до оформлення документаціі, застосовувані інструменти — ми працюємо по визначених DoR, DoD. Також відповідно тестового завдання також звертаємо увагу на презентацію кандидатом його відповіді, а саме структурованість та зрозумілість подачі.

Щодо математичних розрахунків, що включені в тестове, вам необхідно мати не більше, ніж знання математики на рівні учня 6-7 класу, тож складність цілком посильна :)

Знаю, що ви відмовились від виконання тестового, розумію ваш вибір і тут, окремо вдячна за фідбек та коментарі щодо рекрутинг процесів, мені важливо чути зворотній звʼязок.

Всім привіт хочу поділитися своїми враженнями щодо процесу адоптації та взаємодії в команді. Працюю вже 4 місяці та за цей період залишилися лише приємні враження. Також маю відзначити дружню та теплу атмосферу в компанії, що значно полегшило процес адоптації. Окреме спасибі хочу сказати своєму ПМу @Konstantin Klymenko за підтримку та допомогу!) А також був приємно вражений комунікацією із відділом рекрутингу, мав багато комунікацій на етапі працевлаштування через трохи нестандартну ситуацію, дівчата знайшли вихід та допомогли, за що дуже вдячний) Загалом можу сказати — рекомендую!) Я радий, що працюю в цій компанії!

Підтримаю попередній негативний відгук про хайрінг компанії. Все відбувалося аналогічно!Найбільш негативне враження залишилося через відсутність розгорнутого фітбеку по тестовому. Тобто у відповідь на «Після перевірки тестового ви нам не підходите», я попросила надати розгорнутий фітбек по виконаному завданню (що ж не так все таки, що не сподобалося), пані Юлія обіцяла обовʼязково надати його через пару днів, але минуло 2 тижні — ні прівєта, ні атвєта.
Друзі, ну камон! hr озвучила вашу статистику — 80% кандидатів зразу відмовляються виконувати тестове, коли бачать його. Я витрачаю свій час, знову ж по вашим словам це займає мінімум 4-5 год (насправді більше), а ви не спроможні навіть розгорнуту відповідь надати.... Це неповага і непрофесіоналізм.
Раз ви не запитали в чаті, то дам свій фітбек по тестовому тут — абсолютно не підготовлене, непропрацьоване завдання, просто текст, англійською, ще й з граматичними помилками...
Тому, колеги, порада — не витрачайте на це свій час. Це того не вартує.

Даріє, доброго дня!

Надання фідбеку є важливою частиною нашого процесу оцінки тестових завдань. Працюючи над ним, наша команда має на меті не тільки дати відповідь, чи кандидат підходить на позицію, а й, якщо можливо, надати більше інформації, яка може бути цікавою для кандидата, незалежно від результату. Це займає час, безумовно, проте, ми впевнені, що це дуже важливо.
Ми постійно працюємо над тим, щоб всі процеси взаємодії з нашими майбутніми колегами працювали бездоганно. А на випадок, коли виникає помилка в обробці завдань, є декілька каналів, через які кандидат може оперативно отримати допомогу або запитати додаткову інформацію чи апдейт.

Даріє, дякуємо за ваше звернення та час, ми шкодуємо за ситуацію з фідбеком.
Щиро бажаємо мирного неба, цікавих задач та професійного зростання)

Поділюсь своїм негативним враженням по процесу хайрінгу з цією компанією. Вперше на моїй пам’яті вийшло так, що компанія не повернулась з фідбеком після виконаного тестового завдання.

Якщо коротко, то на мене вийшла рекрутер на ім’я Уляна на іншому ресурсі.
Вакансія була цікавою і я погодився на інтерв’ю.
На цьому інтерв’ю Уляни не було, його проводила інший рекрутер, Юлія. Не попереджали про це, але напевно ок, буває. Далі домовились про тестове і комунікація продовжилась чомусь в ТГ (вже почало зовсім погано «пахнути»).
Підготував та віддав його вчасно, воно було прийнято Юлією з відповіддю, що фідбек я отримаю «найближчим часом».
Відбувалось це все минулого року, відповіді так і не було.

Погано так робити.

Підтримали: Roman TarasiukDariya Lavrenova

Станіславе, доброго дня!

Дякуємо Вам за фідбек.

Для нас надзвичайно важливо надавати зворотній звʼязок усім кандидатам без вийнятку. Ми постійно працюємо над покращенням наших процесів і стараємося робити все можливе, щоб у майбутньому уникати таких випадків.

Приносимо Вам свої вибачення стосовного даного інциденту. Фідбек щодо тестового направлено вам в особисті повідомлення!

Бажаємо вам потужного розвитку та натхнення на майбутньому робочому місці)

Хочу поділитись своїми враженнями про компанію та процес онбордингу. Онбординг проведено професійно, надано всі необхідні ресурси. Я завжди отримував необхідну інформацію та підтримку. Це значно полегшило мій старт у компанії.

Всі колеги, з якими мені довелося спілкуватися, виявилися досвідченими та дружелюбними. Вони завжди готові надати допомогу та відповісти на всі питання.

Взаємодія в команді чудова, все чітко та злагоджено.

Цікавий продукт, який не стоїть на місці, а постійно розвивається.

Я радий, що став частиною цієї компанії :)

Пишу свій перший відгук на компанію, зазвичай перший відгук це щось негативне, але з компанією пейментоп це не так.
Вже працюючи майже рік можу сказати що це чудовий коллектив профессіоналів, які допомагають один одному і прислуховуються до думки менш досвічених співробітників так само як і до думки дідусів айті.
Окремо хочу подякувати Ользі, за те що відповідає навіть на самі дурні мох питання!
Хочу й надалі пов’язувати своє майбутнє з цією компанією, тому що тут можливий гарний профессіональний зріст, та дуже цікаві технології.

Вітаю! Хотів би поділитися своїми враженнями щодо процесу онбордингу та робочої взаємодії в компанії. Перше, що подякую за дружню атмосферу, яка зробила цей перехід приємним і безпроблемним. Подбали про всі потреби, особливо те, що я просив стосовно росту. Компанія зацікавлена, щоб ти розвивався і почував себе комфортно і завжди готова тебе вислухати.

Приємно працювати з командою професіоналів, з перших днів зрозумів, що тут те місце, де я можу розвиватися і вирости як професіонал своєї справи.

Робоча взаємодія, заслуговує на високу оцінку. Ціла команда проявляє професіоналізм і готовність допомогти один одному. Час фідбеку досить швидкий. Це підштовхує кожного на досягнення спільних цілей та росту.

Я дуже вдячний, що став частиною цієї команди!

Хочу поділитись своїми позитивними враженнями від професіоналізму та відповідальності рекрутингової команди. Весь процес рекрутінгу був надзвичайно гарний, дружелюбний та завжди з посмішкою на обличчі. Щиро дякую Анастасії , яка вела мене від самого початку і до кінця, відповідала на всі питання та допомагала, вона — професіонал свого діла. Хочу виразити подяку HR команді- ви круті і завжди відкриті до діалогу. Технічна співбесіда була дуже приємна, не відчувалось напруги та все проходило саме як співбесіда, а не допит, за що вам величезний лайк🤗 Можна писати багато слів, але краще це один раз відчути на собі. Гарна компанія та надзвичайні спеціалісти, одне задоволення працювати з такими людьми ✌️

Хочу поділитись особистим враженням від співпраці у рекрутмент відділі компанії.
Тут однозначно, можу сказати, що відділ рекрутингу — це відділ супергероїв, для яких
не має нічого неможливого і які не бояться нових челенджів, а прикладають максимум зусиль для того, щоб провести швидкий і якісний рекрутмент-процес.
Також, зазначу, що дуже злагоджена співпраця рекрутинг та HR відділу, тому працювати з цими людьми мені максимально комфортно та приємно :)
Особисто, дякую Khrystyna Brynevska за те, що запустила такий потужний процес стафінгу в компанії та залучила до нього таких неймовірних людей!

Все буває вперше, от і я пишу свій перший негативний відгук. Як дехто з коментаторів нижче вірно підмітив, слово «контора» ідеально описує стан процесів та відносин тут.

Можно довго описувати всю ситуацію і історію, але опишу в коротких тезах.
Плюси:
1. Онбординг. Для мене проводили дуже детальний онбординг і реальні таски дали лише коли склав асесмент у мого ліда. Зараз наскільки я дізнавався, такого не проводять і одразу кидають в роботу.
2. Цікавий і складний проект і продукт. З ним насправді було цікаво працювати.
3. Сильна технічна команда. Довелось попрацювати з декількома класними розробниками і дизайнерами. Звісно з всього є виключення, але в цілому картина приємна.

А тепер по мінусам:
1. Процеси. Як їх не було, як я приходив, так їх і нема і появою не пахло. Все робиться реактивно, коли щось трапилось. Змінювати дизайни втиху від аналітика та розробника по дзвінку хеда — легко. Потім з цим щось потрібно робити — допроситись про правки будь добр чекай пару днів, якщо взагалі помітив вчасно. Малювати екрани без вимог — раз плюнути. Підганяти потім вимоги до дизайнів — ізі. (Зараз може це і змінюється, але що було, то було)
2. Менеджмент. Пріоритети, як і вимоги змінюються майже не щодня. Сьогодні ти працюєш над одною таскою, завтра виявляється шо вона не в пріоритеті і ти зря місяць (а то і два) витратив. Післязавтра тобі дають третю таску і всі з високим пріоритетом. Як це розрулювати — сам вирішуй, але все потрібно тут і зараз. Це стосується і розробки. Планування наперед якогось базового навіть — немає або лише в голові у когось. Середній термін роботи БА в компанії — 6-7 місяців за останній рік — два.
3. Документація. Ну, вона є. Якого рівня і актуальності — вже інше питання. Часто так буває, що в документі одно, на проді друге, на стейджі третє, а в фігмі четверте. Що є правда і як має бути — питання, на яке дізнатись відповідь не легко.
4. Договір. Дуже уважно читайте пункт про розірвання стосунків. Все там є чистою правдою і буде застосовано.
5. Брехня. Коли я поняв, що діло пахне жареним наприкінці 2022 року, я майже прийняв інший офер, але повівся на розказні щодо того який я класний, що мене тут лідом бачать і тд і тп і відмовився від тої пропозиції. А зря, краще б не вірив і тоді вже пішов.
6. Розірвання стосунків. Цього коментаря би і не було, якби не цей пункт. Бог з ним всим іншим, але нормально закінчити співпрацю тут також не вміють (ну або мені так з менеджером пощастило). При завершені роботи, ти домовляєшся про конкретний скоуп задач, що потрібно передати наступникам, ти його робиш, узгоджуєш і потім дізнаєшся вже ПІСЛЯ того як доступи всі забрали, що документи фігня і їх не прийнято. Круто, правда? Розрахунок по факту мав бути за місяць роботи (включно з відпускними) — по факту лише шиш. Ані відпускних, ані грошей за два з половиною тижні роботи. Це в той день я дізнаюсь, коли мої рідні в Херсоні проснулись від підриву дамби і з цим потрібно було щось робити.

Чесно кажучи, дуже здивован цим коментарем. Почну мабуть з кінця:

Щодо пункту 6. Ми з Вами домовилися, що є техборг і його потрібно закрити і що якщо його не закрити, то виплати не буде. Було погоджені певні терміни. Далі ці терміни було провалено. Після цього я чекав ще тиждень. Після того як побачив, що справа взагалі не рухається, написав повідомлення і уточнив по термінах закриття здач. Відповіді на своє повідомлення так і не отримав протягом 3 днів. На зв’язок Ви вийшли тільки після того, як я написав, що виплати не буде, при цьому заявили, що займатися техборгом немає часу, оскільки багато співбесід та тестових завдань. Скільки по Вашому потрібно було чекати, при тому, що Ви навіть на зв’язок не виходили і чудово знали що функціонал у розробці і чекати місяцями і навіть тижнями часу немає? (Питання риторичне). Відповідно до нашого з Вами договору у зазначені терміни Ви повинні були зробити фінальну презентацію для команди по вимогами. Якщо після неї потрібні будуть ще якісь виправлення, то можна буде допрацювати. Також допрацювати інші фічі, які входили до техборгу. За підсумками презентації не було, після цього минув тиждень, при цьому повне ігнорування повідомлень з Вашого боку. І лише після цього Вам було повідомлено, що виплати не буде. Після завершення діалогу у Вас забрали доступ.

Щодо пункту 5. Вам запропонували підвищення заробітної плати на досить високу суму, так само компанія пішла на всі умови, які просили. І Ви прийняли цю пропозицію. У чому тут обман? Компанія зі свого боку зробила все для того, щоб Вам було комфортно працювати. Але замість продуктивної роботи з Вашого боку отримала суцільні провалені проекти, техборги, безвідповідальність, цілковите небажання розвиватися та ще й негативний коментар з абсолютно характерним для такого типу людей звинуваченням, що все і скрізь заважало продуктивно працювати. Тобто сотні людей успішно працюють у компанії тривалий час, а особисто Вам все заважало.

Щодо пункту 4. Договір — це абсолютно стандартна річ для будь-якої компанії. Людина прочитавши його може погодиться чи не погодиться. Тут все відкрито та прозоро.

Щодо пункту 3. Наведу приклад Вашої роботи. Після реалізації функціоналу «Роутингу» Ваша документація була на 70% не актуальною для подальшого використання. QA, яка тестувала це завдання, звернулася до Вас із пропозицією зідзвонитися та актуальзувати документ разом. Ви повністю проігнорували пропозицію. За підсумком той документ, який зараз використовують всі в компанії для розуміння принципу роботи функціоналу, написала QA.
Тут хочу зауважити, що ухвалене Вами рішення «забити» (інакше назвати це не можу) на актуалізацію документа (для цього потрібно було витратити час, до кінця розібрати в роботі функціоналу) потягнуло за собою наступні наслідки: опис Вами подібного функціоналу для іншого продукту було так само провалено. Оскільки не розібравшись до кінця вперше Ви не змогли описати практично те саме для іншого продукту. Хоча вже все для цього було. Це також спричинило не виплату частини грошей.
Резюмуючи вище сказане хочу поставити зустрічне запитання: то чия вина в тому, що за наявності в компанії бізнес аналітика немає коректної документації?

Щодо пункту 2. Ви працювали над деякими завданнями 2-3 тижні, над деякими 1-2 і більше місяців (залежно від складності), потім отримували наступне завдання. Це абсолютно нормальний флоу роботи. Якби Ви добре виконували свої обов’язки, то було б наступне: пропрацювавши над завданням деякий час і розібравшись у ньому, потрібно було б просто його трохи згодом доопрацьовувати і актуалізувати. І в такому ключі можливо і потрібно вести не одну задачу. Але у Вашому випадку виходило інакше: витративши кілька тижнів, а то й місяців на завдання, за підсумком виявлялося, що документ на 80% не актуальний, або 90% документа це опис валідацій полів на різних сторінках і це замість того, щоб описувати юзкейси та бізнес логіку. І не дивно, що у такому варіанті у Вас за підсумками накопичилося купа всього і Ви нічого не встигали.

Щодо пункту 1. Ви так часто згадуєте макети, оскільки в 90% випадків писали вимоги по макетам. Що є не вірно і Вам про це неодноразово говорили. Макети мають робитися за вимогами.

Також хочу відзначити деякі аспекти Вашої роботи: відсутність самостійності, розуміння продукту (після півроку роботи в компанії), ініціативи, бажання щось зробити добре і якісно, а також досконально розібратися в функціоналі, що проробляється. Тобто що і як треба зробити, записувалося під моє диктування. Витрачався на мітингах час фахівців і після цього технічне завдання ніяк не змінювався на краще. Різного роду мітинги із замовниками ніяк не аналізувалися і не опрацьовувалися і після них не вносилися вимоги до документації та завдань.

Проекти, які Ви не виконали:
Контрагенти — 90% документа, опис валідацій полів на сторінках, бізнес логіка не описана, документація та завдання не актуалізовані. Хоча Ви тижнями на дейліках говорили, що цим займаєтеся.
Роутінг — документ написаний абияк: не структуровано, 70% документа не відповідає дійсності. Це при тому, що Ви писали технічне завдання для розробки аналочинного функціоналу на іншому проекті, як я вже згадував вище.
Вітнеси (TBW) — було витрачено понад 2 тижні, час фахівців, за підсумком повністю не актуальний документ. Як так вийшло для мене цілковита загадка тому, що якщо просто включити запис зустрічі і записувати те, що говорив фахівець, можна було багато чого описати. Можу припустити, що навіть цього зроблено не було.

Щодо «Це в той день я дізнаюсь, коли мої рідні в Херсоні проснулись від підриву дамби і з цим потрібно було щось робити.». Я щиро співчуваю і переживаю за Ваших близьких і бажаю їм бути в безпеці, але я так само щиро не можу зрозуміти, яке відношення це має до невиконаного техборгу і звільнення? Якщо ви хочете спекулювати на цій темі, то можливо варто також уточнити може у компанії Ви не один у кого були родичі на півдні, а може один із керівників компанії взагалі родом із Херсона!
Ви бачили як компанія допомагала колективу на початку війни і з переїздами, територією України та за її межами, так і з оплатою житла у будь-якій точці світу, тому зазначати, що компанія не цінує і не допомагає своїм співробітникам, як мінімум не етично.

Ви згадали у себе висловлювання Романа Колесникова, а може варто у нього уточнити, чому він тричі змінював відгук, чому прибрав «Шановні співвітчизники»? Чому він не розповів у якій країні народився та де навчався? Хоч він і родом із рашки, але компанія дає шанс показати себе всім і Вам також.
Ви перекладаєте провину на компанію, хоча винні самі. Так як у Вас було два варіанти:
1) закрити техборг;
2) проходити співбесіди та робити тестові.
Ви обрали друге, далі всі наведені вище наслідки. До 6-го числа можна було і потрібно було закрити всі техборги та отримати повну виплату заробітної плати.

Вітаю!

Хочу поділитись процесом найму в компанії. Він проходив швидко та професійно. Після первинної комунікації та уточнюючих запитань ми домовились про кол, на якому власне обговорили позицію на яку я претендував. Все пройшло чудово питання на співбесіді не були типові, що власне і підкупляло, також атмоосфера була приємною та професійною. Отримавши тестове домовились про терміни виконання(з можливістю перенесення дат в разі форс-мажорної ситуації). Надіславши тестове в п’ятницю після обіду, вже в понеділок я отримав доволі розгорнутий фідбек стосовно виконаного завдання. Нажаль подальшої співпраці не вийшла, але все ж хочеться відмітити професійність підходу і до негативного фідбеку та і до процесу комунікації вцілому!

P.S. окремо дякую Юліані Оксані Притулі це та людина, завдяки якій я зараз тут залишаю хороший фідбек(вона проводила комунікацію зі сторони компанії).

Я мабуть кращий представник текучки кадрів у цій компанії. Прийшла, коли нас було 5 і рада бути тут, коли нас майже 150.

Дякую по-хорошому «неадекватному» керівництву за час та особистісний розвиток, всі можливості, підтримку від початкових кроків у компанії дотепер. За допомогу в період початку та упродовж війни у вигляді винаймання житла працівникам по країні, компенсацію коворкінгів для роботи в всіх містах у періоди відключення світла, відкриття офісу в Польщі й можливості релокейту з так само оплачуваним житлом, за неурізання заробітних плат в складний для компанії час, можливість розширяти штат, підіймати рівень доходів команді прямими підвищеннями чи бонусами.

Дякую своїм командам дизайну за відданість та вогник в очах, підтримку й розуміння в усіх ситуаціях ♥️. Ви кращі й пишаюсь вами!

Продакт та оперейшн менеджерам за процеси та чіткий напрямок розвитку на майбутнє. Команді розробки, ВА та проджектам — за підтримку й реалізацію складних ідей, контроль якості продукту на виході.

С-левелу за можливість компенсувати розвиток собі та команді у вигляді лекцій та курсів, курсів із вивчення мови, можливість відвідувати міжнародні івенти в фінтех сфері (й за візову підтримку в тому числі — тиждень тому повернулась із ICE LONDON, де разом із сейлз командами представляли продукти компанії). Минулого року, не зважаючи на жодні обставини, команди так само представляли продукти на Money 2020 Amsterdam, SBC Barcelona, Sigma Malta.

Команда: не підійде тим, хто звик імітувати процес, «спускати рукави», ховатись за іншими. Підійде: якщо хочете розвитку скілів, особистого бусту й викликів, вмієте брати й нести відповідальність, маєте професійні амбіції.

Продукт: постійно масштабується, унікальний по фічах й досі не нудно віддавати свій час на його розвиток.

Команда: підтримають і підставлять плече, менторять й допомагають покращити технічні скіли у своїй та зв’язаних сферах.

Керівництво: жодного разу не відмовили у бусті працівників, розширенні команди, виплатах бонусів, компенсаціях коворкінгів, житла та ін.

Графік: у всіх команд — гнучкий, у моіх, творчих, — надгнучкий) без проблем є можливість вписати всі додаткові справи, робити дей оф‘и. Регулярно проводяться 1 ту 1 з працівниками по збору фітбеків, компанія слідкує за рівнем продуктивності, зацікавленості та невигорання працівників.

Процеси: шлях із їх вдосконалення тривав довго, але було враховано побажання кожного відділу для комфортної та продуктивної роботи, наразі нас навіть сапортить окремо найнятий підрядник для джири:) що дозволяє миттєво і гнучко налаштувати все під себе.

За останній період ми сильно виросли як за кількістю працівників, так і за якістю набраних кадрів. Звісно, в процесі відбору останніх, хтось не пройшов випробувальний період чи надто погано зарекомендував під час подальшої співпраці. Кістяк команди працює роками й не сказала б, що ми чимось ображені чи знецінені, навпаки, мотивованих швидко підіймають по кар’єрних сходинках, формуємо нові команди, набираємо людей, з ким працювати справді легко і в кайф.

Industry:
Ukraine is the best place for IT product development, it’s a well known fact. Multiple international FinTech companies have their IT offices in Ukraine.
The FinTech industry is very competitive. If you don’t deliver the product update in Q1, in Q2 you don’t need it — client chooses another vendor, who offers better service. There are so many companies fighting for the leadership here, that you have no chance for mistake — you’ll lose this race and close the company.
FinTech handles real money transactions. Can you imagine your reaction, if your bank app doesn’t work correctly when you need to withdraw your money? It’s very difficult to restore credibility after such cases.

Paymentop:
Our company develops different FinTech products. Every product grows faster than competitors, despite they develop only one solution, and we do few at the same time. We are a rocket growing company and we double our office space every year. Clients love our products and recommend us to friends. We receive bigger partnerships every 6 month, and we are proud that famous brands recognise us. Of course we can’t make it without our talented Team! Amazing people work together to disrupt the FinTech industry. I can’t imagine how FinTech will look in 10 years, but I’m sure that Paymentop will provide multiple innovations and set up very high standards. We already do it.
We can’t create a perfect solution from scratch, nobody can actually do it. We collect clients’ feedback and upgrade the system. We use our expertise to experiment and check if it was successful. We have Big Data that we analyze and predict new trends. It’s a great feeling to see our products across the web, to meet old friends or new people who are familiar with our products, because they use one of them. I hope working experience in Paymentop will become a sign of quality if our colleagues decide to change a company or create their own startup, because our Team is very strong and profesional. Every closed task moves Paymentop forward, every working hour defines the future of the FinTech industry.

My experience:
I work in a company for 3+ years. It sounds cool to be a rocket growing company, to make innovations. In practice it’s a usual working day when you work hard. Despite Hollywood and business courses selling us "work one hour on the sea shore to become Google’’ you can actually make it when you are already Google (but not too long, or competitors will replace you). But results, when I see that after my work clients number and satisfaction grows — I start being addicted to success and want to do more. When I monitor competitors and notice that our company was the first who used a new approach and hit the trend (of course with time competitors copy our ideas) — I feel a bit angry that copies appear. After I understand that our Team created it, it means we have our unique approach and deep expertise to make the next innovation, and enthusiasm appears to be that person who will suggest the next trend. Innovative ideas don’t appear from nowhere, there are people who create them. With Paymentop I’m sure that my footprint stays in history.
I’m surprised to notice that I’m changing as a person. I grow alongside a company. New responsibilities help me to improve personal skills I never paid attention to. It becomes more intense when I’m responsible not only for personal results, but for every member in my Team. I like that I don’t need other people’s opinion to understand the quality of my work, I can track numbers and metrics to see my practical impact.

For potential candidates:
When we hire people, of course we must build a picture about your previous experience and understand what position will work for you, so we pay attention to previous positions, companies, and practical skills. But when you start working in a company we pay attention only to your results with us. “Do you know who I am and where I worked before” doesn’t matter, we don’t need a beautiful CV in our collection and your achievements from the past, we need your expertise and practical results you deliver with us. With every new wave of customers we have more working hours to handle, we are looking for a colleague who can stand with us, work with us, fight with us for our place in the FinTech market. We will be glad to receive new ideas from you and test them in practice, maybe you are our missing puzzle that will push all products to new innovation. We are glad to hear your advice and opinion when we discuss a new feature.
We have an amazing talented Team, we see in the crowd other people with similar mindset. We invite them to join us and fortify our Team. Of course we make mistakes, the hiring process is tricky and complicated, but we improve our skills. As soon you pass a probation period and deliver good results every next month, we will offer you career growth. We double our office space every year, so we open a lot of new positions all the time.
If you feel that you can add value to your existing company with your ideas, but you have no room to be creative and must follow the rules — Paymentop will be a perfect match for you. If you know that you have more skills than you currently use, or you grow faster than your responsibilities — we are here for you. If you want to tell your grandchildren:"You know, I worked in Paymentop before it became a huge corporation you can see everywhere. At that time we had around 200 people, but we grew so fast. I was in Team that developed a *** function and now all people use it in daily life. You are young and you can’t imagine that we did it differently 30 years ago." — Welcome to Paymentop! If you want to party two days in a row in the most popular locations — maybe you need to become a DJ, sorry, we don’t have this option available. If you learn new information fast and solve tricky tasks — we need you ASAP in our Team.
Every department Lead is a professional who can replace his or her team member and do any work this department is responsible for. We are people, we have Netflix, Youtube, friends and families to spend our free time more productive than studying all aspects of work. But we had bad cases that forced us to use this approach to prevent failures in future. Please don’t try to hide your procrastination under fictitious reports, we’ll find it and do your piece of work better and faster, but without your help. When you perform well, know more than your Lead, have Manager’s skills and are ambitious, it’s in our highest interest to promote you and continue scaling new Team.

Please don’t be offended if we cancel your application, maybe we will open a new position in the future that will work for you, or maybe you will have stronger skills in 6 month. Or we just made a mistake in the candidate’s portrait and will be glad to apologize and get back to you when we collect feedback from the market and update our expectations.

Please don’t be offended if you don’t pass the probation period, maybe we have different vision and lifestyle, so you and company will suffer from this partnership. There are so many amazing companies and products in Ukraine, you will definitely find your people. We spend the third part of our life at work, please don’t choose a place that you will hate because our culture doesn’t fit you.

I’m proud to be part of Paymentop and I love our Team.

Не можу нічого сказати як працюється в середині компанії, але процес найму дуже не професійний!

Підтримали: RomaAndriy Les

Шановний Юрій,
ми розуміємо, що відмова в прийомі на роботу може викликати негативні емоції.

З вами було проведено 2 етапи співбесіди, на яких вам повідомили про те, що СБ компанії перевіряє чи притягувались ви до кримінальної та/або адміністративної відповідальності, відкриті справи тощо, що є звичайною практикою.
Вас попередили, що при наявності таких фактів, про них необхідно повідомити заздалегідь, ви цього не зробили і спробували приховати негативні моменти з вашої біографії.

Цей ресурс читають як претенденти, так і роботодавці, які цінують професіоналізм і дорожать власною репутацією і ми, як компанія яка цінує власну репутацією, впевнені, що прийняли правильне рішення, оскільки ваша реакція вже вказала на ризик співпраці з Вами.

З радістю розкажу про мій досвід роботи у компанії Paymentop.

Після приєднання до команди фінансового відділу півтора роки назад, я зразу відчув, що це місце, де я можу розвиватися як професіонал. Компанія надає своїм співробітникам відмінні умови праці, включаючи можливість працювати з сучасним обладнанням та програмним забезпеченням.
Один з найбільших плюсів роботи в компанії Paymentop — це команда. Тут працюють люди з різним досвідом та навичками, але всі вони дуже дружелюбні та готові підтримати своїх колег. Тут панує творча атмосфера, що стимулює нові ідеї та ініціативи.
Крім того, компанія Paymentop цінує своїх співробітників та забезпечує їм гнучкі графіки роботи та можливість працювати з віддаленим доступом і можливістю працювати в офісі. Компанія також надає широкий спектр можливостей для професійного розвитку, включаючи навчання та тренінги.
У загальному, моя робота в компанії Paymentop дуже стимулююча та цікава.

Я рекомендую цю компанію як хороше місце для праці та розвитку кар’єри.

Вітаю! Працюю в компанії 1 рік і 2 місяці. Прийшов в компанію на посаду БА, а зараз працюю на посаді ПМ. З самого початку мені дуже сподобалася корпоративна культура і ставлення топ менеджменту до працівників. Виявлялося це в тому, що в мене, як і в інших працівників, була можливість звертатися із запитаннями коли завгодно і до кого завгодно, а також вносити пропозиції для покращення. Всі слушні пропозиції вислуховувалися, бралися до уваги і реалізовувалися. Окремо хочу відмітити запити, які приходили від замовників, задачі були складними та цікавими з самого початку моєї роботи тут і до цього моменту. Всім зрозуміла стратегія розвитку і завжди зрозуміло що ти робиш і для чого, яку користь це принесе.
Як на мене, основна перевага компанії в складності і цікавості задач. Нудно мені тут не було жодного дня, тому якщо вас цікавлять нетривіальні задачі і постійний пошук кращого рішення, то я однозначно рекомендую цю компанію

Добридень! Хотів би поділитись своїм досвідом роботи в компанії.
Працюю у компанії вже 2 роки. Починав із позиції QA. Зараз працюю на позиції Project manager.
Із плюсів:
1) Перспективний, цікавий проект та завдання. Що сприяє отриманню хорошого та релевантного досвіду.
2) Можливість розвитку, як я вказав вище, починав з позиції QA і зараз працюю на позиції Project manager найбільшої IT команди в компанії.
3) Дружній колектив та дуже хороша атмосфера в команді.
4) Практично повна відсутність бюрократії, тобто кожен співробітник може звернутися до будь-якого іншого співробітника і отримати відповіді на свої запитання.
5) Компанія швидко розвивається не дивлячись на всі складнощі. Особисто для мене — це один із найважливіших показників при виборі та довгостроковій співпраці з компанією.
6) У компанії працюють професіонали найвищого рівня, у яких можна навчитися чогось нового і в цілому з такими людьми приємно працювати.
7) Завжди своєчасна виплата заробітної плати.
8) Курси англійської за рахунок компанії та оплата профільних курсів.
9) Бонуси до зарплати при ефективній роботі, своєчасному та якісному виконанню поставлених завдань.
10) Робота по гнучкій методології розробки застосовуючи принципи Agile та фреймворк Kanban.
11) Демократичне керівництво, що об’єктивно оцінює внесок кожного в розвиток компанії.
До мінусів можу віднести:
1) Відсутність медичного страхування. До війни було, зараз немає.
2) Не остаточно налагоджені процеси. Але тут, можу сказати, ведеться дуже активна робота в цьому напрямку і з кожним місяцем процеси стають все кращими і робота по ним більш прозорою та ефективною.
Резюмуючи все сказане вище, я однозначно можу рекомендувати компанію для працевлаштування. Якщо Ви прийшли дійсно працювати і націлені на результат, хочете працювати з цікавими продуктами, отримувати релевантні знання та досвід, то ця компанія однозначно для Вас.
Від себе хочу подякувати компанії за той колосальний досвід, який я тут здобув, за можливість розвитку та зростання.

Шановні колеги, хочу залишити свій відгук та особисте враження про цю компанію (надалі контора).

Плюси:
— Як на мене, крутий лід у дизайнерів, бо вони справді професіонали;
— Цікава пакетна архітектура проєкту.

Мінуси:
— Відсутні адекватні процеси розробки;
— Політика контори змінюється, як завгодно та коли вигідно, і не важливо, що в оффері було зазначено інше;
— Неадекватне керівництво у подобі однієї людини;
— Можуть не виплатити зарплатню або зробити винним у «прогалинах» менеджменту;
— Можуть заблокувати відпустку (є розбіжності з угодою);
— Можуть не виплатити відпускні (є розбіжності з угодою);

Попередньо склавши усі позитивні враження та недоліки, можу залишити своє суб’єктивне бачення:

Ця ІТ-компанія позиціонує себе як міжнародна продуктова, але по факту «совок». Ті, хто працює від самого початку, можуть дозволяти собі більше і поводити себе нахабно. Корпоративна культура відсутня.

Мій кейс в конторі був негативний. Після ультиматуму я просто вирішив звільниться, і тут не без проблем, але то вже інша історія...

Якщо коротко, то ні в якому разі не рекомендую, якщо працювали в хороших компаніях, то тут цього шукати не варто.

P.S дана контора має інші продукти: PayDo та PayOp

Будьте обережні та уважні при апруві оффера.

Слава Україні!

P.P.S від 26.01.2023 — Відпускні були зачислені. Подякував.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Вакансії Paymentop