4 лютого 2023 22:41

Konstantin Klymenko, Head of Projects в Paymentop

Добридень! Хотів би поділитись своїм досвідом роботи в компанії.
Працюю у компанії вже 2 роки. Починав із позиції QA. Зараз працюю на позиції Project manager.
Із плюсів:
1) Перспективний, цікавий проект та завдання. Що сприяє отриманню хорошого та релевантного досвіду.
2) Можливість розвитку, як я вказав вище, починав з позиції QA і зараз працюю на позиції Project manager найбільшої IT команди в компанії.
3) Дружній колектив та дуже хороша атмосфера в команді.
4) Практично повна відсутність бюрократії, тобто кожен співробітник може звернутися до будь-якого іншого співробітника і отримати відповіді на свої запитання.
5) Компанія швидко розвивається не дивлячись на всі складнощі. Особисто для мене — це один із найважливіших показників при виборі та довгостроковій співпраці з компанією.
6) У компанії працюють професіонали найвищого рівня, у яких можна навчитися чогось нового і в цілому з такими людьми приємно працювати.
7) Завжди своєчасна виплата заробітної плати.
8) Курси англійської за рахунок компанії та оплата профільних курсів.
9) Бонуси до зарплати при ефективній роботі, своєчасному та якісному виконанню поставлених завдань.
10) Робота по гнучкій методології розробки застосовуючи принципи Agile та фреймворк Kanban.
11) Демократичне керівництво, що об’єктивно оцінює внесок кожного в розвиток компанії.
До мінусів можу віднести:
1) Відсутність медичного страхування. До війни було, зараз немає.
2) Не остаточно налагоджені процеси. Але тут, можу сказати, ведеться дуже активна робота в цьому напрямку і з кожним місяцем процеси стають все кращими і робота по ним більш прозорою та ефективною.
Резюмуючи все сказане вище, я однозначно можу рекомендувати компанію для працевлаштування. Якщо Ви прийшли дійсно працювати і націлені на результат, хочете працювати з цікавими продуктами, отримувати релевантні знання та досвід, то ця компанія однозначно для Вас.
Від себе хочу подякувати компанії за той колосальний досвід, який я тут здобув, за можливість розвитку та зростання.


LinkedIn

6 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Успішно співпрацюю з компанією майже 2 роки, за цей час дуже виросла як фахівець, компанія розвивається швидко, звичайно не завжди все проходить гладко як хотілося, але навіть в умовах війни ми досягли хороших результатів. Розповім коротко про компанію та команду, всі націлені на результат та розвиток, у нас дуже багато планів та нових можливостей, якщо ви самостійна та дисциплінована людина, яка прагне підкорити нові вершини та реалізуватися у своїй сфері — вам до нас. Коллеги яких потрібно благати опрацювати 8ми годинний день і закривати свої завдання (=показати результат і за що людина отримує зарплату) це не про наш коллектив :)

Підтримали: Anastasia SemenkovaNadiezhda Khodak

Працюю в компанії пів року та хочу сказати, що комапія справді дуже класна. Швидкий онбординг та приємні рекрутери. Не доводилось чекати на фітбек після кожного етапу співбесіди тижнями. Отримувала зворотній зв’язок вже через пару годин після розмови с HR. З плюсів хочу відмітити:
1) Дуже приємний та дружній колектив. Всі раді допомогти
2) Своєчасна виплата заробітньої плати
3) Цікавий проект, та чудові перспективи
4) Кар’єрний зріст! Стажувалась я на позицію аккаунт менеджера, та вже за 4 місяці роботи перейшла на посаду Sales manager
5) Приємні бонуси за досягнення певних цілей
6) 4 дні в році, коли ти можеш взяти відгул без відпрацювань та без втрат у ЗП (це дуже зручно, якщо з’являються невідкладні справи)
7) курси з англійської мови за рахунок компанії (проте, є мінус у тому, що вони не діють для сейлзів)
За 6 місяців роботи в Paymentop в мене склалось хороше враження про компанію. Плюсів значно більше, ніж мінусів. Беззаперечно можу радити знайомим та друзям :)

Підтримали: Anastasia SemenkovaNadiezhda Khodak

Із плюсів:
1) Не правда. Постійна текучка кадрів, відсутність онбордингу і процесів в компанії взагалом.
2) Рулетка. Джун з річним досвідом в IT взагалом стає дуже `компетентним` лідом. Щоб не обіцяли і що не говорили, просто не вірте. Завтра скажуть інше.
3) Не правда. Атмосфера гірше нема куди. Вас в кожен момент можуть підставити, звинуватити. Темний ліс, в якому не знаєш звідки прилетить.
4) Щоправда ніхто нічого зазвичай не знає.
5) Основна складність що люди не затримуються. Постійна текучість кадрів.
6) Тім лід з річним досвідом в ІТ найкращий приклад.
7) Не правда. Можуть не виплатити взагалі, а причину знайдуть або придумають. Потім звісно ж погрози.
8) То напевне з опису вакансії взято. Відрізано від реальності.
9) Це теж з тої самої вакансії.
10) По методології, якої немає. Процесів просто немає.
11) Неадекватне керівництво більше підійде для опису.

Серед мінусів:
1) +
2) Я і моя молода команда щось робить щоб налаштувати процеси.

Іване, оскільки Ви оцінюєте мої компетенції, дозволю собі прокоментувати Ваші.
Адже саме мені довелося приймати роботу після Вас та виправляти «успішно завалений» Вами проект.
Ми разом працювали може тижнів зо два.
Доробляючи, або правильніше сказати, роблячи проект спочатку деяке враження про Вас у мене все-таки склалося.
Документація, яку Ви написали — це 70 сторінок безглуздого тексту, який здебільшого не можна використовувати для подальшої розробки. Довелося писати все наново. Це говорить про те, що Ви абсолютно не вмієте структурувати інформацію і не розумієте основних принципів SDLS та поняття ітеративності, а це в свою чергу говорить про те, що Ви не розвиваєтеся і не хочете не тільки рости кар’єрними сходами, але й триматися за поточну посаду і навіть через 5 років Ви навряд чи «виростите» як фахівець, а лід так більше.
Ви не орієнтовані на результат, тобто «я щось написав, значить свою справу зробив», а те, що потім цим ніхто не може користуватися, це Вас не хвилює. Ви безвідповідальні, оскільки повністю заваливши проект, навіть не визнаєте своєї провини.
Коли я прийшов на проект та оцінив його реальну готовність, він був готовий на 30%. Це при тому, що всі терміни вже давно були прострочені і всі вимоги потрібно було писати наново, як я згадав вище, тими, що були абсолютно не можна було користуватися.
За свій, як Ви написали, невеликий термін роботи у IT сфері я помітив одну річ. Часто люди працюючи в компаніях зіштовхуються зі складними ситуаціями і перед ними з’являється два варіанти розвитку подій: 1) сказати, що я не зміг тому що мені хтось завадив, погані процеси, поганий колектив, погане керівництво, мені тут не сказали, там не написали, тут не допомогли і так до нескінченності. Або другий варіант: 2) взяти і зробити, докласти зусиль, знайти варіанти як це зробити, організувати команду, побачити слабкі місця та виправити їх. Тобто зробити все для того, щоб отримати результат і не шукати виправдань. І ось повертаючись до питання мого невеликого досвіду та кар’єрного зростання, я завжди обирав варіант № 2. Ніколи не шукав виправдання і не казав, що це не моя робота, там мені не дали, тут мені не вистачає. Натомість просто брав і робив і отримував результат. А Ви, Іване, обрали перший варіант та отримали відповідний результат.

На завершення хочу звернути Вашу увагу, що відгуки читають і роботодавці і якщо Ви даєте подібну оцінку компанії в якій Ви працювали, виникає питання, а чи справді Ви «фахівець», якого не оцінила компанія, що так можете давати оцінку мультифункціональному продукту, а чи дійсно Ви «спеціаліст» який зробив усю роботу як треба!

У компанії багато людей, які працювали довгий час до Вас і залишаються працювати після Вас, тому замість того щоб витрачати час на написання подібних коментарів, краще зробіть правильні висновки і рухайтеся далі. Це буде набагато ефективніше, насамперед для Вас.

Підтримали: AndroidNadiezhda Khodak

Я не оцінював твою компетенцію, тому що ти заручник процесів і менеджменту, який їх створив, підтримує і розбещує. Також тоді цікаво яким чином ти став такий компетентний в такого роду процесах.
Також твій коментар, можу сказати, що дуже вдало підкреслює в дійсності дуже дружній колектив та дуже хорошу атмосферу в команді.

Я не буду переходити на особистості і не дуже хочу тобі щось пояснювати (враховуючи, що веду діалог з людиною, яка сьогодні говорить і каже що відповідає за свої слова, а завтра говорить вже протилежні речі і звинувачує у всьому інших)
Якщо ти хочеш поговорити про загальні визначення, то правильно говорити SDLC (Software development lifecycle). Я насправді не знаю що означає написаний тобою термін SDLS і не впевнений що ти знаєш про що говориш.
Можливо через це ти називаєш наступний підхід до розробки ітеративним (не ту статтю прочитав):
1) Створення дизайнів, щоб виглядало правдоподібно.
2) Розробка 6-9 місяців без ТЗ і хоча б описаних вимог, процесів, вирішених конфліктів і тд.
3) Потім включається в процес BA (ще який не завершив випробувальний, якому не провели онбординг) до проекту. Дедлайн для збору всіх вимог і опису ТЗ — два тижні, а краще тиждень. Також ніхто не знає, як було точно до того, як зараз є і як повинно бути. Документації також немає.

А потім приходить дуже геніальний PM, і дуже геніально все робить на основі тільки розроблених дизайнів (ТЗ ж не актуальний, тому що все вода).
Також не забудь що не я проект вів весь цей час. І за два тижні написав все, що обіцяв.
Цікаво, що в твоєму розумінні означає здоровий глузд і безглуздя. Хоча не важливо. Можливо в SDLS підході все насправді так, як ти описав. Кожному своє.

Відписав я на твій коментар з самого початку, тому що це брехня і він відірваний від реальності (оточення, менеджмент, процеси та всі ті дуже цікаві слова які ти написав).
Я думаю, що мої слова почують ті, кому це потрібно
— не виплата зарплати (в моєму випадку останньої. причину знайдуть або придумають),
— погрози
— пусті, необгрунтовані звинувачення
— дуже компетентний менеджмент.
— і ще багато деталей, на які не хочу більше тратити свій час.
А тим, кому це не потрібно бажаю удачі, можливо з вами в компанії все зміниться. Надіюся досвід, здобутий мною і не тільки мною (там далеко не я один) вас омине.

Костянтин, з врахуванням всього вказаного, не тобі оцінювати мою компетентність.
Не тобі мене залякувати, що мої слова можуть почуті роботодавцями. Саме для цього я їх написав, щоб вони були почуті.
Бажаю тобі успіху, але на цьому діалог завершується.

Підтримали: Оксана Халабурская

Перш за все, не «ти», а «ви», чи з вихованням у Вас також проблема!
Щодо «на цьому діалог завершується», то з Вами діалог не починав, це Вам кортіло щось відповісти і дійсно не розумію навіщо, оскільки мною викладена тільки моя суб’єктивна думка, яка навіть не стосувалася Вас.

Все ж таки щось на останню Вашу відповідь прокоментую, оскільки це стосується мене:
«ти заручник процесів і менеджменту» — працюю у цій компанії виключно тому, що мені подобається компанія і як у ній все влаштовано.
«Відписав я на твій коментар з самого початку, тому що це брехня» — написав так, як сам бачу роботу в компанії. У Вас свій досвід, але це не означає, що все саме так, як кажете Ви. Для мене не правда те, що пишете Ви.
«Не тобі мене залякувати» — хіба десь були погрози!
Навіщо Ви в черговий раз намагаєтеся все перекрутити.
«А потім приходить дуже геніальний PM, і дуже геніально все робить на основі тільки розроблених дизайнів (ТЗ ж не актуальний, тому що все вода)» — послідовність моїх дій була наступною:
1) оцінка поточного стану проекту;
2) написання та узгодження точного набору функціоналу, який увійде до першої ітерації;
3) опрацювання з командою кожного пункту, раніше узгодженого набору. На предмет можливих шляхів реалізації, взаємодії з існуючим функціоналом та визначення місць, де потрібне додаткове опрацювання вимог;
4) опис того, що можна реалізовувати і постановка задач;
5) опрацювання всіх поінтів по яким були питання і не було опису. Знаходження рішення.
І так, довелося попрацювати як бізнес-аналітик. І так, часом простіше написати наново, ніж намагатися розібратися в раніше написаному ТЗ, користуючись яким змогли зробити реалізацію на 30%.

Під ітеративністю я мав на увазі те, що великий і складний функціонал потрібно розбивати на ітерації, а не змішувати все до купи.