PayDo

81...200 спеціалістів
Лондон (Велика Британія), Ukraine (remote)

9 листопада 15:34

Ihor L

Компанія звʼязалась на djinni через 17 днів від відгуку на вакансію, з повідомленням від Renata що дана вакансія вже закрита. Я був у захваті від швидкості комунікації яка сталась у цьому 2024 році, очікував на співбесіду у 2025. Працюйте над комунікацією.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго дня, Ігоре!

Щиро вибачаємося за затримку з отриманням фідбеку по вашій кандидатурі на позицію Customer Support Team Lead. Ми розуміємо, що очікування можуть бути виснажливими, і цінуємо ваш інтерес до компанії!

Зазвичай нашій команді вдається надати фідбеки кандидатам впродовж декількох робочих днів з моменту відгуку. Однак, такі ситуації, як значна кількість відгуків на вакансію та наявність фіналіста, можуть вплинути на швидкість відповіді. Крім того, ми очікували на відкриття нової схожої вакансії і розглядали варіант продовження роботи з існуючим пайплайном кандидатів по новій вакансії, замість того, щоб відхиляти відгуки. Саме тому ми вирішили зачекати до більш точного розуміння ситуації, і тоді вже приймати рішення та діяти.

Ще раз перепрошуємо, що час очікування фідбеку зайняв більше часу, ніж очікувалось.
Будемо раді мати нагоду з вами співпрацювати в подальшому!