9 листопада 15:34
Компанія звʼязалась на djinni через 17 днів від відгуку на вакансію, з повідомленням від Renata що дана вакансія вже закрита. Я був у захваті від швидкості комунікації яка сталась у цьому 2024 році, очікував на співбесіду у 2025. Працюйте над комунікацією.
Доброго дня, Ігоре!
Щиро вибачаємося за затримку з отриманням фідбеку по вашій кандидатурі на позицію Customer Support Team Lead. Ми розуміємо, що очікування можуть бути виснажливими, і цінуємо ваш інтерес до компанії!
Зазвичай нашій команді вдається надати фідбеки кандидатам впродовж декількох робочих днів з моменту відгуку. Однак, такі ситуації, як значна кількість відгуків на вакансію та наявність фіналіста, можуть вплинути на швидкість відповіді. Крім того, ми очікували на відкриття нової схожої вакансії і розглядали варіант продовження роботи з існуючим пайплайном кандидатів по новій вакансії, замість того, щоб відхиляти відгуки. Саме тому ми вирішили зачекати до більш точного розуміння ситуації, і тоді вже приймати рішення та діяти.
Ще раз перепрошуємо, що час очікування фідбеку зайняв більше часу, ніж очікувалось.
Будемо раді мати нагоду з вами співпрацювати в подальшому!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.