31 жовтня 14:49
Читаю останні коментарі й думаю — «О, Боги, і як я тут працюю вже другий раз ?» (сумарно вже більше року: перший раз в 2022 році, а другий — з перервою в пів року після першого, з другого квартала 2023го й понині)«.
Якщо серйозно, то найбільші проблеми з якими стикався в компанії, це:
— один раз нарахували зп на 350$ більше ;-Р
— немає можливості всім зустрітись офлайн (бо русня ще існує),
— «блін, а який же пароль від хурми ?!».
Хтось приходить вирішувати проблеми, а хтось — їх створювати. Звісно, як і усюди, ціняться перші, бо саме за вирішенням проблем приходять клієнти, й розуміння цього вже полегшує життя як співробітнику, так і компанії.
Тому висновок — зі свого боку однозначно раджу компанію, як мінімум:
— за позитивний й насичений досвід;
— за вирішення проблем;
— за гарний коллектив;
— за вільне спілкування (є питання, пиши хоч CEO, хоч HR, хоч самому клієнту);
— за простоту і відвертість (так швидко залетів на проект, що тільки через тиждень це усвідомив);
— за стабільність і прозорість, що навіть під час світової рецесії ІТ, війну в країні, компанія розвивається й залучає нових клієнтів.
Окремо хочу подякувати Олі, вона завжди допоможе, й часто виникає таке відчуття, наче знаю її 5 років мінімум
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.