Сьогодні мій другий день в компанії Patrianna, як QA Engineer та я хочу поділитися враженням від рекрутингового процесу. Дякую HR Каріні за дуже швидкий зворотній звʼязок по кожному з етапів. Технічне інтерв’ю пройшло дуже приємно з підтримкою від лідів. В цілому я залишилась всім задоволена, тож бажаю всім подібного досвіду!
Усім кандидатам, особливо тим, що розташовані за кордоном, рекомендую уникати цю компанію. Такого неадекватного і навіженого ставлення до процесу рекрутингу і комунікацій не бачив ніколи в українських компаніях. 02.10.2024 подавався на вакансію Technical Support Engineer, що була розміщена в рубриці «за кордоном» і «віддалена робота». Одразу вказав в формі, що мене цікавить можливість мати B2B контракт для іспанського ФОПу за кордоном. Рекрутер Olha Oliinyk підтвердила в Телеграмі, що така можливість присутня:
https://paste.pics/96bd8903c1971b5c909b4bef13efa286
Запросила на співбесіду, де вона ще раз прокомунікувала, що зробити b2b контракт з локальним ФОП не є проблемою для компанії. Відповідно, була призначена технічна співбесіда. В описі вакансії з технічного стеку був вказаний чітко лише SQL, хоча на співбесіді крім одного питання питали про усе на світі, окрім сіквелу. Добре, це вже побажання до того, хто описував вакансію.
https://paste.pics/d6acdd77a5f569e278291984ecdb079f
Після першої співбесіди повідомили, що є позитивний фідбек, проте компанія не може надати B2B контракт, але може запропонувати релокацію на Гібралтар/Мальту/Острів Мен.
Відповідно, виникло питання, а що власне тоді пропонується — який контракт, страхування, чи є якась компенсація житла, чи поміч у оформленні документів. Якби сказали чітке «ні» на такий запит і просто відповіли, що ти все маєш зробити сам, то вже було б легше.
Після довгих уточнень очевидних питань, що виникли в результаті їх же (!) пропозиції щодо релокації, виявилось, що компанія врешті-решт наймає виключно на українській ФОП і не може нічого запропонувати з приводу релокації:
https://paste.pics/3b708b683bce357f13e6a4fdc4ec98f3
І рекрутер, який некомпетентний в питаннях власних же процесів компанії, висловлює очікування, що для «довготривалої співпраці» у них є релокація, проте жодної інформації про її умови вона не знає. На відповідь що «окей, давайте працювати з ФОПом, але повернемось до цієї теми у випадку успішного проходження випробувального терміну» тебе одразу зливають, бо видно, лише їм можна висловлювати будь-які сумніви з приводу можливої співпраці, кандидат має бути готовий невідомо на що, невідомо коли, і невідомо на які умови.
На завершення Olha Oliinyk вам напише абсолютно неадекватну ремарку з приводу спокійного дня і заблокує вас у месенджері:
https://paste.pics/23b89b1379ad9e272c5151aae6ea0d31
Виникають наступні питання до керівництва компанії:
1) Чому ваші рекрутери некомпетентні у ваших власних процесах і не мають жодного розуміння щодо якісних комунікацій і фідбеку на питання, що є провиною компанії у першу чергу?
2) Чому і для чого ви фантазуєте про якісь релокації, якщо ви не плануєте займатись супроводом людей, що вирішать змінити своє життя і країну, щоб працювати з вашою компанією?
3) Чи мають випускниці онлайн-курсів з рекрутингу взагалі уявлення, як працювати з негативним фідбеком і чи не є такі дії рекрутера Ольги негативними для іміджу компанії як роботодавця?
Володимире, дякуємо за те, що поділилися своїм досвідом з нами і висловили своє занепокоєння. Нам щиро шкода за будь-які незручності, з якими ви стикнулися під час процесу рекрутингу. Ми прагнемо забезпечити позитивну взаємодію для всіх наших кандидатів, і в цьому випадку, очевидно, не досягли цієї мети.
Я хочу підкреслити, що наша команда, включно з Ольгою, працює в умовах постійно мінливого середовища у швидко зростаючому бізнесі, з новими викликами майже щодня. Це може призводити до швидкої деактуалізації інформації. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб мінімізувати вплив цього на наших кандидатів, але, на жаль, іноді трапляються рідкісні випадки, про які ви зазначили.
Ми дуже цінуємо нашу команду і їхні постійні зусилля для підтримки зростання нашого бізнесу, тому, хоча я розумію ваше розчарування та ціную ваші зауваження, мені було прикро бачити, що ви публічно критикуєте окремих осіб, які роблять все можливе, щоб підтримати всіх кандидатів у межах наданих компанією можливостей. Я сподіваюся, що в подальшій комунікації ми зможемо зосередитися на продуктивному та позитивному діалозі.
Хочу попросити компанію не запрошувати на рольінтерв’юерів тих співробітників, які запізнюються на 30 хвилин на інтерв’ю, а потім починають розмовляти з кандидатом по-хамськи. Складається враження повної неповаги до кандидата та ваше небажання брати на роботу будь-кого. І ще, вважаю буде дуже доречним в цей нелегкий час для кожного з нас, бути трохи м’якшими. Бо людина може мати психологічні складнощі, пережите горе і т д. Я прийшла шукати вас, а ви мене. Та отримала негативний досвід, про який до речі вже розказала вашому HR. Не пишіть мені будь ласка слів вибачень. Дякую.
Dear Olha,
Thank you for your honest feedback about your interview with Patrianna LTD. We take all candidates’ experience seriously and appreciate your input.
We have carefully reviewed the details of your interview process and acknowledge that it fell short of our standards. While we received your feedback six months later, we maintain detailed registers of all interviews for review.
We apologize for any inconvenience caused by delays in the interview schedule and any perception of inadequate communication during your interview. We are taking immediate action to investigate this situation with our team to ensure that all candidates receive respectful communication and to prevent any further occurrences in the future.
We understand that the interview process can be stressful and we apologize that our process contributed to any discomfort or unease. We appreciate your time and effort and hope that you will give us the opportunity to work together in the future. Our goal is to provide a positive experience for all candidates at any stage of the recruitment process.
We understand your decision to end communication, but we believe that open and constructive communication is key to resolving any issues. We appreciate your contribution to improving our procedures. If you have any additional questions or suggestions or reconsider your interest in working with us, please don’t hesitate to contact us directly.
Thank you again for your time and consideration.
Sincerely,
Patrianna LTD
I recently had the pleasure of interacting with the recruiting lead Marina Komarova and I must say, it was great experience. The entire process was seamless, reflecting her efficiency and professionalism. From the initial contact to the final interview, the communication was prompt and clear.
The recruitment team exhibited a keen understanding of the company’s values and requirements, making the experience both insightful and enjoyable. Their attention to detail and commitment to fostering a positive candidate experience stood out.
Kudos to Marina Komarova — your dedication to excellence in communication does not go unnoticed. If this is a reflection of the company culture, then count me impressed!
Dear Katherine Pasichniuk,
Thank you for taking the time to share your positive experience with me, in our hr interview. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you found the entire interaction to be seamless, efficient, and professional.
It’s fantastic to know that our recruitment team demonstrated a keen understanding of our company’s values and requirements, providing you with an insightful and enjoyable experience. We take pride in our attention to detail and are committed to fostering a positive candidate journey. If your positive experience reflects our company culture, we are pleased to have made a positive impression on you.
Thank you once again for your feedback and for considering our company. We look forward to the possibility of working together and creating more positive experiences in the future.
Best regards,
Patrianna Team
I worked at the company for about 7 months as a QA Engineer, during which time I gained a lot of useful experience.
The company is very attentive to each employee, provides the necessary equipment, everyone’s opinion is important, and there are a lot of interesting tasks.
The team is very good, everyone is helpful, and you never feel left out. There was a quick answer to any questions.
I am very grateful to the company for such a great experience and a great time!
I’ve been working at Patrianna for almost two years and during this time I’ve become convinced that it’s a great place for career growth and development as a professional.
The company does not stand still: new projects, new ideas, the team is growing rapidly. There’s no boring support for legacy code, many interesting tasks, the result of your work goes live very quickly. What is very important for me as a developer is that there is a modern and relevant technology stack and an interesting project domain (high load and concurrency). Working conditions make it possible to feel as comfortable as possible — there is an opportunity to work both from the office and remotely, the company provides modern and powerful equipment.
There are also all conditions for ambitious people with burning eyes who want to grow professionally. In addition to salary review and annual bonuses, there are a lot of live examples of career growth (from junior QA to product owner). I personally joined the company as a senior developer, but was later promoted to team leader.
And last but not least, the best team for both work and rest!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
6 відгуків
RSS