PandaDoc

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Одеса, Варшава (Польща), Лісабон (Португалія), Манила (Філіппіни), Сан-Франциско (США), Florida

19 квітня 12:18

Anna Solodovnikova, Lead Test Engineer в GlobalLogic

Подавалась на позицію QA Lead і сталась доволі схожа ситуація, яку описав Юрій в попередньому відгуку.
Спочатку було коротеньке інтервью з рекрутером, Olena Frolova. Мені здалося дивним що рекрутер запитує технічні питання, в яких видно, що зовсім не шарить. Проте, зважаючи на ситуацію з кількістю кандидатів, можна зрозуміти такий відбір.

31 березня було технічне інтервью, чомусь мене вже вела інша рекрутерка — Karolina Szuba‌. Пообіцяли дати фідбек впродовж 2-3 днів. Вгадайте що? Ніхто зі мною не вийшов на зв’язок.

10 квітня я написала лист до Karolina Szuba‌, де поцікавилася чи буде взагалі фідбек?!
Зараз 19 квітня, та повний ігнор.

Залишається тільки здогадуватись нащо витрачати час кандидата, 2 рекрутерів, інтервьюерів, якщо ви навіть не спроможні дати якийсь фідбек, чи хоча б не ігнорувати кандидатів.

Перед тим як подавати резюме, подумайте чи треба вам витрачати свій час на компанію, яка не поважає кандидатів та не ціную час співробітників.


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

По-перше, хотілося б відмітити що моє ім’я зазначено вище комента, і це не Анастасія!
По-друге, зараз 17 травня, проте з 10 квітня я не получила ніякий фідбек після проходження технічного інтервью! Тож з цього виходить, що я не «не отримала фідбек ВЧАСНО», а не отримала його взагалі і досі! Проте не кваптесь, бо компанії з таким відношенням до кандидатів, я проходжу стороною і іншим раджу.

Підтримали: Mark Usov

Анастасія, доброго дня!

Дякую Вам за фідбек, який допоможе нам запобігти подібних ситуацій в майбутньому.
Ви абсолютно правильно підмітили — я не технічний спеціаліст, але протягом нашого першого колу фіксую ваші відповіді на технічні питання з метою наступної передачі їх hiring тімі.
Також хочу пояснити щодо комунікації зі мною та Кароліною: в нас є рекрутинг координатори, які переважно займаються скедулінгом дзвінків, тому запрошення на інтервʼю приходили від Кароліни. Ви праві, що це може трохи заплутати — будемо з кандидатами на першому дзвінку це проясняти, щоб комунікація надалі була прозорою для всіх.
Я б хотіла вибачитись, що Ви не отримали фідбек вчасно і Ви абсолютно вірно зазначили, що з причини великої кількості відгуків в першу чергу саме candidate experience зазнає небажаних змін. Ми стараємося і будемо старатися повертатися з відповіддю до всіх вчасно.

з Повагою,
Олена