30 серпня 2023 14:58

Artur Lishchyshyn

Виконав тестове завдання, більше місяця вибивав фідбек і в результаті отримав «помилка валідації». Як висновок, технічний спеціаліст який перевіряє ТЗ нездатний дати нормальний фідбек, який дуже важливий для малодосвідчених кандидатів і взагалі банально не розуміє, що таке помилка валідації, що вказує про його непрофесійність, HR(Annie Lytvynenko) взагалі не розуміє, що таке фідбек, що дуже дивно для її професії. Фідбек я так і не отримав. Якщо ви цінуєте свій час, не виконуйте ТЗ цієї компанії!


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Мої вітання!
На жаль DOU видалив коментар нашого технічного спеціаліста що до вашого тестового завдання.

Ми не хочемо розкручувати ситуацію далі, але є уточнення щодо вашого відгуку:
— Де зазначено, який ми маємо дати зворотний зв’язок? (це опціонально)
— Ви отримали розгорнутий фідбек.
— Ви самі зазначили, у повідомленні нашому фахівцю, що зробили тестове на дуже низькому рівні. (Тоді на який фідбек ви очікували?)
— Після нашого фідбека ви видалили всі свої напрацювання.
— В професійному спілкуванні використовували не допустиму ненормативну лексику, що є неприпустимим.

Бажаю успіхів вам у пошуку свого шляху у цій індустрії.

— Я не отримав розгорнутий фідбек, і я вже вам писав, що «проблема валідації», а це вся відповідь яку я отримав, не є фідбеком;
— Я не зазначав у свому повідомленні до вашого фахівця, що зробив ТЗ погано, це відверта брехня, нажаль тут не можна додати скрін;
— Всі мої напрацювання є на гітхабі, я нічого не видаляв, ви знову збрехали;
— DOU видалив ваш коментар, тому що у ньому ви виставили мої особисті дані, не запитавши мого дозволу, але це чомусь ви не вказали. Найгірше, що ви досі не розумієте, що не могли виставляти ту інформацію без моєї згоди;
— Ще чомусь ви забули вказати, що до того як я залишив відгук я просив вас надати контакти фахівця який перевіряв мою роботу щоб я нарешті отримав нормальний фідбек від нього, ви відмовили і тільки вже після того як я написав свій правдивий відгук про вашу компанію ваш фахівець вирішив щось відписати;
— У повідомленні до вашого фахівця я відповів на усю критику яку він залишив(дуже вже багато там було брехні і дорікань за те, що я не виконав щось, хоча насправді я виконав усе, що було у записті до ТЗ). І доречі відповідь від нього як так і не отримав, хоча я нічого грандіозного не очікував від фахівця який не знає, що таке помилка валідації, думаю він просто нічого не може протиставити, що дуже прикро;
— «На який фідбек я очікую?». Я очікував на фідбек який допоможе мені вдосконалитись, в якому будуть вказані мої РЕАЛЬНІ помилки, щоб я знав, що мені потрібно виправити чи вивчити. І мова навіть не йде про те, що нормальний фідбек має допомогти, а не просто розкритикувати роботу. Хоча б просто вказали на мої помилки, на це не пішло б багато часу;
— «Де зазначено, який ви маєте дати зворотний зв’язок?». Коли ви даєте ТЗ на виконання якого надається 5 днів, потрібно надати хоча б мініальний фідбек де будуть вказані помилки в роботі, це просто повага до часу і роботи кандидата, очевидно ви про таке не знаєте;
— Ну і врешті, ви до цих пір навіть не змогли перекласти записку до ТЗ з російської на українську, а це ж так важко

Підтримали: Volodymyr Berezhnoi