10 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працювала у компанії графічним дизайнером у маркетинг відділі і стикнулася з низкою проблем.



1)У компанії спостерігається некомпетентність спеціалістів, зокрема маркетолога, який вважає анімовані банери і платформу TikTok неефективними. Це свідчить про недостатній рівень знань та неусвідомленість сучасних трендів у маркетингу.
2)Недостойне ставлення до співробітників: Начальник відділу проявляє неетичну поведінку, використовуючи образливі висловлювання та порушуючи етичні норми комунікації з колегами такі як називаючи колег «собаками» під час особистих дзвінків або корелюючи робочі ситуації з «законами джунглів».
3) Несправедливе звільнення та недостатнє пояснення причин: Звільнення без належного пояснення. Тут не тільки мій досвід а й колеги якого звільнили незадовго до мене. Мій випадок — просто абсурд — звільнення через те що я взяла пів дня лікарняного.
4) Неотримання залишку грошей після звільнення — не відповідність до трудових прав.
5) Бухгалтерія не забезпечує допомогу з податковими питаннями.

Ми як компанія цінуємо будь-який зворотний зв’язок.
Наша компанія завжди дуже цінує систему правил, яка вироблялася систематично роками. Порушення цих правил несе за собою наслідки для співробітників.

Наші фахівці дуже ретельно підходять до вибору платформ для просування, і цей вибір завжди залежить від категорії продукту.

Ми завжди переконуємося в тому, що співробітник отримав всі виплати і всі зобов’язання виконані згідно з чинним контрактом.

У разі звільнення співробітника компанія не несе відповідальності за достовірність інформації, яку надають колишні співробітники.

Працюю в компанії майже 5 років, спочатку починала як Account Manager, а зараз успішно працюю на посаді PM. До речі, дякую компанії яка оплатила курси ПМа, що дало мені змогу систематизувати мої знання.

Компанія невелика, панує дружня та підтримуюча атмосфера, де співробітники можуть запропонувати, будь яку ідею(стек технологій) і це буде розглянути та навіть підтримано.
Для мене з пллюсів:
— Відсутня ієрархія та бюрократія,
— 7 робочих годин, без трекерів
— затримок по зп немає (так, вони були при короні, але навіть під час війни зп не затримували)
— здебільшого продукт

Підтримали: Maria MilashenkoYulia Rudneva

Мав негативний досвід спілкування із рекрутером цієї компанії Yulia Rudnieva (djinni.co/...​recruiter-at-oriented-as). Алах з нею, з нерелевантною вакансією.
Але вона почала розмову російською мовою. І продовжила спілкуватись російською навіть після того, як я зауважив, що в моєму профілі стоїть «Бажана мова спілкування: УКРАЇНСЬКА».
Ні, ані на англійську, ані на українську рекрутерка вперто не переходила і продовжувала спілкування російською до кінця.
Вважаю це невихованістю та проявом неповаги до українських кандидатів з боку рекрутера цієї компанії.

Работал в компании около 6 месяцев.
Из плюсов:
1) приятный коллектив
2) в принципе конкурентоспособная зарплта
3) страховка
4) 7 часовой рабочий день(раньше был)

Из минусов:
1) при переходе в компанию СТО мне говорил что были задержки в зарплате но их пофиксили(спойлер: нет)
2) конкретно на моем проекте задачи были описаны хрен пойми как
3) тайм-трекер(раньше был)

Ну и пожалуй основная ситуация из-за которой это всё пишется(думаю это мой первый отзыв о компании, накипело).
Я пришел в компанию в июле 2020, где-то в октябре того же года клиент решил переписывать уже готовое на коленке приложение, мы взялись за дело, деплоили ему каждую неделю новую фичу чтобы был виден прогресс, и тут в ноябре того же года СТО сообщает мне за обедом что у клиента больше нет денег, соотвественно и проекта этого тоже не будет. Часть нашей команды увольняют, части вместе со мной предлагают остаться так как будут проекты куда можно нас посадить. Я сижу приблизительно еще месяц и понимаю что не дело, нужно менять компанию так как то залёжка, то проблемы с финансами и никакой стабильности. Вообщем в начале января 2021 я от них ушел. Но они остались мне должны месячную зарплату за декабрь+месячный бонус за доклад внутри компании. Итак сейчас середина мая 2021, мне отдали только 1\3 зарплаты и последнюю неделю началось что-то интересное, мой ПМ и СТО попросту начали меня игнорить, нигде не отвечать, при том что видно что они онлайн.

По-этому вывод здесь такой, компания относится к вам хорошо, пока вы им нужны, затем полный игнор.

Игорь, спасибо за ваш отзыв и за плюсы, которые вы отметили. На счет минусов, хотелось бы прокомментировать:
1. У вас задержки зарплаты доходили максимум до 5 дней, можем подтвердить документально.
2. Мы работаем над улучшением описания задач и постоянно получаем обратную связь от команды. К счастью, нареканий не получаем.
3. Тайм-трекер есть и на этапе интервью мы об этом всех предупреждаем. Поэтому решение идти работать с трекером или нет — выбор самостоятельный.

На счет основной ситуации:
Начнем с того, что когда вас перевели на новый проект, вы брали больничный и в это время проходили собеседования в других компаниях, что не очень корректно тоже. Компания отнеслась к этому терпеливо, так как понимали ситуация напряженная. Далее на новом проекте перед уходом вас просили отработать и доделать срочные задачи, вы отказались, сказав нам, что «перегорели», при этом просто вышли на новую работу. Но, так как клиент ожидал функционал, а вы ушли не доделав его, оплата была очень задержана, плюс банкротство первого клиента — повлекло за собой долг.
Мы никого не игнорируем и стараемся отвечать вовремя, те обязательства, которые остались перед компанией, от них никто не отказывается. Долг будет выплачен по мере возможности компании.

В середині лютого минув рік, як я почав працювати у цій компанії. Враження від роботи з колективом чудове, гарні менеджери, які дійсно вміють працювати. Керівництво компанії теж лояльно відноситься до своїх співробітників, і завжди йде на зустріч у вирішенні будь-яких питань. Мені подобається тут працювати!

Oriented Soft is a great company to work within. I have been working here for 2.5 years now and like it very much. The Scandinavian management makes it a very friendly environment to work in and many things reminds me about western work culture. During my time I have advanced to a senior position and been promoted to team lead for my department. Oriented soft provides a lot of opportunities for personal and professional development. Great possibilities to work with Scandinavian clients and develop your international network and travel on business trips to Scandinavia.

Підтримали: Yulia RudnevaAnna Kereb

Работаю в компании больше года на Норвежском Prop-tech проекте.
Отличное руководство, классная команда, грамотный менеджмент, гибкий график, remote, компенсация курсов и мед.страховка, а также возможность профессионально развиваться, не выгорать и быть участником разработки интересных продуктов для рынка Европы.

I am currently working with this company. 1.5 year so far. And planning to stay further, because this company is very flexible, comfortable to work with. Great people and interesting projects.

Підтримали: Yulia RudnevaAnna Kereb

В компании работаю на протяжении года по модели Outstaffing на Норвежском инновационном Prop-tech проекте(AI, Automation, 3D, IoT, AR/VR и другие веселости). У нас трушный демократический Agile, быстрое развитие проекта с активным расширение команды. На работе у меня не только слепая вера в проект и отличные спецы в проекте, но также и достойная компенсация с перспективами роста.

Из плюшек.
— Лояльное руководство
— 7+1 рабочий день
— Гибкий график
— Удаленка (А у кого в наши дни ее нет?)))
— Возможность компенсации за технику и при обучении
— Мед. страховка

Підтримали: Yulia RudnevaAnna Kereb

Работаю в компании около года, в целом все устраивает. Есть свои плюсы как удобный график работы и удаленка на период карантина, мед. страховка, компенсация образования. В компании дружный и приятный коллектив, есть возможность карьерного роста.

Підтримали: Yulia RudnevaAnna Kereb

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.