Onix-Systems

200...800 спеціалістів
Кропивницький

13 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Всім привіт! 👋
Хочу щиро подякувати Onix-systems за
плідну співпрацю довжиною у 6 років.
Ця компанія стала домом для мого серця.
Дякую, що повірили в мене і створили атмосферу, в якій я зросла як спеціаліст і особистість.

Бажаю успішного розвитку та найкращих спеціалістів, на яких можна буде покластись, і які будуть просувати український бренд на світовий ринок.

Мій досвід спілкування з компанією на жаль вийшов сумним, а точніше спілкування як такого не було. Адже менеджер Anastasiia Voievoda мало того, що відповідала 3 дні, та ще й просто вирішила закенселити мій запит на вакансію по причині «немає співпадіння по зарплаті», не припустивши навіть думки, що людина може готова піти на пониження заробітньої плати бо хоче працювати в цій команді, може треба це обговорити?
Але ні, просто відмова по причині «Роботодавець зазначив, що ви не підійшли один одному». Що ж — то її право і право компанії. Маємо що маємо. Але радити цю компанію через таких менеджерів я нікому не буду.

Едуарде, вітаю!
Так як відгуків на вакансії зараз дуже багато, ми одразу обираємо з тих кандидатів, у яких у нас повне співпадіння по очікуванням.
Стосовно інших — ми відмовляємо, вказавши причину, як було у вашому випадку.
Дійсно, ви праві, що іноді виникають ситуації, коли кандидат погоджується на меншу компенсацію, проте, як я вже писала, ми маємо велику кількість відгуків з повним співпадінням, а отже не маємо потреби переконувати людину працювати за зарплатню, меншу за її очікування. Особливо враховуючи, що ваші очікування по зарплатні перевищували нашу максимальну пропозицію вдвічі.
Але все ж таки прошу вибачення за те, що ваші очікування по комунікації не справдились і ми не поспілкувались по даній позиції, як ви розраховували.
Гарного дня, Анастасія.

1000$ за Middle React з B1 англ і досвідом від 2р. Ви серйозно? 😂😂😂prnt.sc/hlbOEMYb6nkJ

Це уже рівень зп в АТБ чи Сільпо 😂😂😂

Працюю в Onix-Systems вже майже 2 роки і поділюсь своїми враженнями щодо співпраці з компанією. Мені приємно бути частиною цієї компанії і брати участь у її розвитку. Мені дуже симпатизують цінності компанії та її відношення до працівників. У перші дні війни всім було дуже важко, але підтримка компанії відчувалась. Зарплати виплачували, люди не втрачали роботу. Було організовано збір коштів та допомоги для ЗСУ та ТРО де зараз знаходяться деякі співробітники компанії.
— Технології використовуються нові та компанія не проти вносити щось нове у процес розробки.
— Є багато Support відділів та крутих внутрішніх сервісів.
— Можливість купівлі робочої техніки спільно з компанією.
— Для кожного співробітника індивідуально складається personal development plan, в який входить бажаний напрям розвитку і самого девелопера.
Якщо ви шукаєте роботу в стабільній компанії, де на вас чекають цікаві завдання і можливості професійного росту, то Onix — чудовий вибір!

Всім привіт!
Я працюю в компанії вже 1,5 року на позції QA. 2 роки тому, я виришіла змінити свою професію, з банківської сфери прейти в IT. Я дякую моїм близьким людям, які підштовхнули мене до таких змін.
Особливо переваги роботи в ONIX можна оцінити в дуже важкий воєнний час для нашої країни:
— є можливість працювати віддалено ( зараз находжусь в іншій країні);
— співробітники можуть отримати техніку для віддаленої роботи;
— були організовані групи з психологічної підтримки;
— компанія підтримала фінансово колег, які вирішили переїхати в більш безпечне місце.
Не дивлячись на війну — компанія продовжує розвиватися, набираються нові співробітники. HR-вііділ організовує заходи, що підтримують морально.
Дякую ONIX, що зараз я можу продовжувати працювати з іншої країни, а також за активну фінансову підтримку ЗСУ!

Всім привіт!

Хочеться залишити відгук про нашу компанію.
Час від часу прочиттую інформоцію в DOU, і не рідкоо прочитую відгуки про IT компанії в Україні.
Пишаюсь тим, що в нашій країні є прошарок бізнесу, котрий надає комфортне і ефективне середовище для своїх робітників.
І ще більше гріє душу, саме те що я працюю в такій компанії.
Давайте все розкладу по порядку, щоб було комфортно, коротко і максимально інформативно описано:
— працюю front-end розрозбником;
— є багато можливостей карьєрного росту (багато проектів, стимулювання в навчанні, аргументовано, компетентно описані індивідуальні плани розвитку, котрі ставлять в компанії перед тобою і т.д.);
— компанія постійно має рост і останні пів року особливо видно, це відображається на рості заробітної плати, соціальних компенсацій, підтримка твоїх ідей;
— забеспечення робочого місця повністю покриває всі необхідності, котрі потрібні розробнику. Як для роботи на офісі так і для віддаленої;
— привітний, теплий, завжди розуміючи колектив;
— принцип «працюй, як зручно і де тобі зручно, але виконуй поставленне завдання» — це, як на мене, дуже комфортно;
— компанія завжди в пошуку нових робіників (але це не варіант, коли старих звільнили=), а коли- потрібно більше співробітників);
— компанія відкрита, для розробників без стажу, ба навіть тих хто тільки хоче спробувати себе в цій сфері — постійні інтернатури в різних напрямках дають таку змогу;
— кричущих, негативних ситуацій не знаю. Компанія, як бізнес працює дуже добре, тому в процесі завжди є певні моменти — але тут вони не кричущі, а стимулюючі, для кожного з учасників.

Сподіваюсь повноцінно описав, а ви мене зрозуміли)))
Всім успіху і чистого коду!

В Ониксе проработал 2 года. Пришел офис-менеджером, потом прошел интернатуру и перешел на позицию фронтенд разработчика. На испытательном периоде мне даже компенсировали потерю в з/п по сравнению с предыдущей должностью (думаю это о многом говорит). За последующие 1.5 года я поработал на многих проектах и хорошенько качнул свои знания, отдельное спасибо Вове Перепелице за это и компании вцелом.
Отличная компания для работы, не сомневайтесь)

О компании у меня только тёплые воспоминания. Здесь я вырос и укрепился в карьерном плане. Удалось поработать над интересными проектами. Познакомился с великолепной командой профессионалов которые всегда мотивируют. Компания даёт все возможности для развития и продвижение по карьере, предоставляя возможность составить индивидуальный план развития, менторшип программы и компенсируя траты на конференции.

Спасибо компании за проведённые годы!

Підтримали: Serhii Kholin

После моего отзыва со мной связалась представитель компании Виктория и предложила компенсировать потраченное время в виде части оплаты за обучающий курс. Я просмотрела интересующие меня курсы и выбрала подходящий. Компания пошла на встречу и даже вышла за рамки оговоренной суммы, что очень щедро с их стороны.
Я считаю, что компания нашла достойный выход из ситуации. Менеджмент заботится о людях и об имидже компании, и не закрывают глаза на такие неприятные моменты, что очень радует.
В общем, я приятно удивлена! Возможно, в будущем нам еще доведется сотрудничать :)

Підтримали: Serhii Kholin

Я у пошуку своєї першої роботи надіслала на сайті «Onix» своє СV та Cover Letter. Це була субота, а вже в понеділок мені написала HR Вікторія. Вона запропонувала мені виконати тестове завдання. Я з радістю погодилась. Термін виконання тестового був 1 тиждень. Я впоралась за 4 дні і відправила завдання Вікторії та написала, що чекатиму на фідбек (будь-який).
Пройшов ще тиждень і ніякого фітбеку я не отримала. Я вирішила написати і уточнити чи є вже якісь коментарі щодо моєї роботи. Вікторія відповіда в той же день, що дизайнер в відпустці, тому коментарів ще нема і що повинен з наступного тижня повернутись з відпустки.
Пройшов ще тиждень я вирішила знову написати запитати, коли все ж я зможу отримати свій фітбек. Але відповідь так і не отримала. На сьогоднішній день з моменту коли я відправила тестове завдання пройшло вже багато часу.

Обідно, бо я витратила свій час і зусилля, для того щоб виконати це тестове завдання. Я думаю, що навіть якщо я не підішла на дану вакансію, то заслуговую хоча б отримати коментарі, до моєї роботи. Для мене це дуже важливо оскільки це дасть мені краще розуміння того, над чим ще треба попрацювати, щоб змогти розвиватись далі.

Звісно, я розумію, що на вакансії відгукується велика кількість людей і опрацювати всі заявки і всім дати відповідь дуже складно. Але хіба не в цьому полягає робота HR? Я думаю, що вже пройшло достатньо часу, щоб змогти хоча б щось відписати. На мою думку така робота HR є дуже не професійною та дуже псує враження, про компанію.

Загалом, пишу цей відгук, для того щоб інші люди, які будуть предендувати на роботу у даній компанії були готові до того, що ваше тестове завдання може залишитись поза увагою та ваші зусилля та час витрачений для виконання тестового завдання буде дуже сильно знецінений.
Будьте обачні і добре подумайте чи готові ви отрмати такий самий досвід у комунікації з HR, який отримала я.
Проте сподіваюсь, що Вам пощастить більше, ніж мені, чого щиро Вам бажаю.

Добрый вечер! Мы отправили Вам фидбэк практически в то время, как Вы отправили этот фидбэк. Да, очень много времени занимает проверка тестовых заданий, особенно в большом количестве откликов. Мы же оценили Ваше тестовое и дали рекомендации, что тоже стоит усилий и времени, а Вам опыт, который мы надеемся Вы используете в дальнейшем.

Со своей стороны — я дала Вам всё возможное, что могла и поддерживала связь, но я не могу, к сожалению, проверить Ваше тестовое задание и оценить. Как только я получила фидбэк — я передала его Вам.

Я знаю, что Вы уже нашли работу. Желаю Вам только успеха и продвижение по карьерной лестнице!

Я откликалась в djinni на позицию Middle UX/UI Designer от компании Onix-Systems. Со мной общалась HR-manager Виктория Головатий. Предложение было интересным, согласилась на тестовое. Дедлайн был назначен в неделю. Я завершила его на день раньше и сообщила Виктории, но моё сообщение оставалось без ответа до конца дедлайна. В последний день, за полчаса до конца рабочего дня, Виктория прислала мне следующее:
«Спасибо за Ваши старания и время, мы закрыли вакансию не просмотрев Ваше тестовое.»
Закрыли вакансию, значит, ранее установленного дедлайна, и даже не нашли времени, чтобы написать мне об этом! Для них предупредить — заняло бы минуту, а у меня на тестовое ушло много часов работы. Хорошее отношение к соискателям, нечего сказать!
Я ответила Виктории, но она в течение недели так и не просмотрела сообщение. Видимо, если кого-то наняли, то в djinni можно уже не заходить, в этом нет надобности! Самое замечательное, что вакансия там до сих пор открыта — они даже не потрудились ее закрыть. Либо это непрофессионализм и пофигизм HR-а, либо бардак в управлении...

Підтримали: Serhii KuzmenkoIryna SverdanRoma

Юлия, ответьте нашему рекрутеру, мы подготовили для вас подарок, отдать не можем, так как вы не выходите на связь

Работал в Ониксе полтора года в должности Sales Manager. Великолепный коллектив, где каждый готов прийти и помочь тебе, подсказать, научить чему-то, современный, комфортный офис в центре города, конкурентные з/п. Оникс предоставляет отличную возможность для развития (говорю из личного опыта). Ушёл с чувством благодарности) Почему же всё-таки покинул компанию? Причина простая : переезд в другой город.

Всем, кто сомневается, идти ли в Оникс или нет, ответ прост : однозначно ДА!

Когда просыпаешься утром в понедельник и не умираешь от мысли о предстоящей неделе — это прекрасно. Я люблю свою работу и атмосферу в Ониксе. Что мне особенно нравится, это:
* взаимопомощь — можно обратиться с вопросом или за помощью к любому и тебе подскажут
* отношение — уважение к тому, что ты делаешь: будь-то код пишешь или обеспечиваешь комфорт в офисе
* свобода — хочешь попробовать себя в другой области, ок; хочешь применить новый инструмент в менеджменте — без проблем
* комфортный офис — удобное месторасположение и куча мелочей в офисе, которые делают его приятным
* люди — самый важный пункт среди всех! То ли мне так везет с командами, то ли здесь все хороши)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.