Працюю в ОН Клінік вже майже 4 роки і хочу поділитися своїми враженнями.
1. Тут працюють люди, яким небайдужа їхня справа. Це команда професіоналів і класний колектив, у якому завжди цікаво та комфортно.
2. У компанії запроваджені чіткі та зрозумілі бізнес-процеси, є зручна аналітика. Це оптимізує час та дозволяє ефективніше планувати та виконувати завдання.
3. ОН Клінік дбає про розвиток і кар’єрний ріст співробітників — я тому підтвердження. Свій шлях у компанії я починала як маркетолог лабораторії та лабораторних пунктів, а зараз працюю вже на позиції регіонального маркетолога і продовжую свій професійний розвиток.
4. Для мене важливо те, що я бачу конкретні результати своєї роботи, роботи відділу і всієї компанії. Це мотивує і підтверджує високий рівень нашої команди.
ОН Клінік — це безумовний приклад стабільної і надійної компанії, яка, незважаючи на всі виклики, постійно вдосконалюється, розширюється, і в якій дійсно хочеться працювати та розвиватися.
Хочу поділитись своїм враженням від роботи в компанії ОН Клінік, бо працюю тут вже на протязі 10 років і маю певний досвід)) По-перше хочу відзначити турботу про співробітників в компанії. Я це відчула ще на самому початку, коли тільки розпочала стажування. Це проявлялось в комфортних умовах роботи, в налаштуванні процесу самого стажування, в увазі та допомозі, яку мені надавали інші співробітники компанії. Пізніше я зрозуміла, що ця турбота транслюється також і на клієнтів компанії, тобто на пацієнтів клінік. Кажу про це, бо я із середини бачу скільки праці вкладається на всіх етапах надання послуг, скільки уваги приділяється сервісу: це і підбір кваліфікованих фахівців, їх навчання та розвиток; це і постійне оновлення медичного обладнання на більш сучасне; це розширення спектра медичних послуг. Окремо хочу виділити те, що компанія також постійно слідкує за трендами в сфері технічних інновацій та інтегрує їх в свою роботу, що дає більше зручності для клієнтів і співробітників, наприклад, особистий кабінет пацієнта з можливістю відео он-лайн консультацій (дуже зручно!), або навчальний портал з безліччю корисних та цікавих курсів та літератури. Мені особисто дуже імпонує такий підхід: прагнення розвиватись та ставати кращими!!! Напевно саме це допомогло компанії у скрутні часи ковіду та воєнного часу не тільки зберегти існуючи здобутки, але й примножити їх)))) Я радію, що в мене є можливість бути причетною до цього процесу!
Пропрацювала в мережі медичних закладів «ОН Клінік» майже рік на посаді лікаря-лаборанта у відділі імунології. Із задоволенням пропрацювала би набагато довше, якби не переїзд в іншу країну.
На початку мого робочого життя мріяла потрапити в цю компанію, бо читала багато відгуків, а також була пацієнткою одного з закладів, і вважала, що цей досвід точно хочу отримати в своєму житті. Тому як тільки побачила вакансію, одразу ж прибігла на співбесіду, і ні разу про це не пошкодувала.
Хочу перелічити декілька основних пунктів, які я дуже ціную на цій роботі:
1. Дуже професійна і дружня команда. Недарма кажуть, що колектив — це 90% успіху. Дивлячись на те, які люди працюють поруч, ти і сам надихаєшся працювати ще більш самовіддано і якісно. Колектив максимально згуртований і ти завжди відчуваєш себе на своєму місці.
2. Комфортний робочій процес. Все зроблено для того, щоб можна було нормально і спокійно працювати. Дуже круто, що введена лабораторна програма, яка допомагає зекономити дуже багато часу і приділити більше уваги на аналіз показників пацієнтів.
3. Ставленник керівництва до своїх працівників. В компанії ти почуваєш себе потрібним, тебе цінують. Це має бути на кожній роботі, але всі ми знаємо, що це не так. Для мене це був страшний контраст, коли я перейшла до цього центру з державної лікарні.
4. Обмін досвідом. Також крутий для мене пункт, адже в чомусь я ділилася власним досвідом по роботі з апаратурою, що не дало мені розгубити вже набуті знання, а також інші люди завжди можуть тебе навчити новому і ти постійно розвиваєшся більше і більше.
Я дуже рада, що мені вдалося потрапити в компанію «ОН Клінік» і сподіваюся, що це не остання моя співпраця з нею!)
Працюю в компанії вже 4 роки і вважаю, що це — головний показник. Оскільки, якщо робота та роботодавець не влаштовує, то з ними прощаються значно швидше)
В 2020 році прийшла на посаду SMM фахівця, маючи за спиною не дуже великий «багаж знань». Зараз знаходжусь на посаді SMM team lead і за час роботи в ОН Клінік здобула колосального досвіду, завдяки керівникам та дуже сильному відділу маркетингу загалом. Разом з командою розвивємо українські проєкти, а також вийшли на європейський ринок.
Подобається в компанії те, що є можливості розвитку (про це свідчать коментарі моїх колег), до співробітників прислуховуються та цінують. Крім того, компанія не стоїть на місці, зростає та розвивається в усіх напрямках, не дивлячись на всі труднощі, з якими України стикається останні роки. Це дає мені відчуття стабільності та впевності в завтрашньому дні, як співробітника.
Я працюю в компанії вже майже рік, наразі моя позиція в компанії — фахівець з методів розширення ринку збуту і для мене це найкраща компанія серед яких я працював.
Головним плюсом для мене стало питання комунікації всередині відділу та загалом — в компанії створені дійсно дружні та відкриті умови, в яких відчуваєш себе не лише співробітником, але людиною, я відчуваю, що моя думка і моя праця має значення, мені завжди є з ким обговорити ідеї, пропозиції та питання які мене турбують і я знаю що нічого не буде проігноровано, за все це я вдячний своїм колегам та керівництву, які створили ці умови, дружньо прийняли мене в колектив та допомогли освоїтися.
Не дивлячись на війну компанія розвивається та виходить на нові ринки, але головне, що це відбувається разом зі співробітниками, майже усі мої колеги працюють в компанії вже довго, штат не скорочували, не під час ковіду, не під час виключень світла і не скорочують і зараз і це дає відчуття реальної стабільності, якої зараз дуже не вистачає.
Тож якщо шукаєте компанію з вище наведеними плюсами, а також гарною заробітною платою, соц. пакетом і кар’єрним розвитком — вам в ОН Клінік. Особисто я вважаю, що мені дуже пощастило потрапити в цю компанію і я бачу тут своє майбутнє.
Працюю в ОН Клінік три роки та маю хороші кейси розвитку й побудування кар’єри. Мені подобається в компанії, що:
— є професійний розвиток співробітників, якому приділяється багато уваги та часу;
— команда працює разом й націлена на результат;
— компанія стабільно працює, розширяє свій штат та локалізацію, разом ми покращуємо продукт;
— завдяки класному тімліду я з колегами маю можливість розвиватись як спеціалістка, розширювати сферу своєї відповідальності та здобувати унікальний досвід, в тому числі — роботи з європейським ринком медицини
Я рада, що знайшла компанію, в якій мені хочеться розвиватись, а не просто «працювати»
Працюю в «ОН Клінік» вже майже 10 років. І ось чому:
— розвиток співробітників. Особисто я за час роботи піднімалася кар’єними сходами декілька разів
— команда. Якимось магічним чином підбираються дуже класні спеціалісти та люди, з якими легко та комфортно працювати
— стабільність. Попри ковід, війну і наближаючийся Апокаліпсис) ми стабільно працюємо, не скорочується штат, а навпаки наші діджитал продукти покращуються з космічною швидкістю
— приналежність до лідера ринку медицини в Україні. Для мене важливо працювати з крутим продуктом.
Також тішить те, що компанія виходить на нові ринки в Європі. А це новий досвід та перспективи.
Почала працювати в мережі медичних центрів «ОН Клінік» у 2021 році на посаді копірайтера. Дуже сподобався відповідальний підхід щодо якості текстів та вимог до них (я маю доволі великий досвід у копірайтингу, тому мені є з чим порівняти).
Приблизно через півтора роки отримала пропозицію про початок роботи на посаді SEO-спеціаліста. З часом перейшла з часткової зайнятості на повну.
Подобається те, що у компанії є можливість розвитку та навчання, перспективи кар’єрного зростання, всі робочі питання вирішуються швидко та легко.
Працюю в ОН Клінік вже сьомий рік у відділі маркетингу. Починала я з позиції спеціаліста з діджітал-маркетингу, зараз я на позиції директорки з маркетингу.
1. Всі показники з якими працює маркетолог максимально оцифровані і доступні у реал-тайм режимі, що досить нетипово для медичної сфери.
2. Зрозуміла структура відділів та можливість оцінити своє місце у цій структурі та потенційний шлях розвитку.
3. Компанія не буксує вирішення питань, повний коннект між департаментами компанії, можна також залучити сторонню експертизу, тобто для виконання завдання можна залучити необхідні ресурси.
4. Великі можливості для побудови робочих процесів та системи функціонування маркетингу найактуальнішим шляхом.
5. Міцні прозорі відносини у команді.
Всі ці плюси вище заряджають на подолання всіх труднощів останніх років, з якими стикнулися всі компанії на нашому ринку та комплексно вирішувати всі питання, розвиватися та йти вперед. І найголовніший показник — це час, який я приділяю роботі в компанії та шлях який пройшла, бо твердо можу сказати, що ОН Клінік — найкращий та найулюбленіший проект, враховуючи, що мені з ними за моє професійне життя щастило:)
До початку роботи в ОН Клінік, ми з сім’єю були постійними відвідувачами медичних центрів, бо саме тут одни з найкращих лікарів у Харкові — завжди лікування допомагало, зайвого не призначали. Вражає те, що, медичні центри працювали і працюють в Харкові навіть під час активних обстрілів, ставлячи перш за все потреби пацієнтів.
Зараз працюю в компанії вже 9 місяців і розумію скільки праці вкладено в побудову процесів, які так подобаються пацієнтам. У нас класна команда, багато цікавих проєктів. Складнощі є, як і в будь якій роботі, але, разом з командою, ми їх долаємо. Важливий фактор роботи в компанії для мене — відкритість інноваціям. В нашому відділі ми пробуємо та впроваджуємо в роботу нові тренди та інструменти. Також, мені пощастило з керівницею, Кійло Анастасією, яка надихає та драйвить, допомагає розвиватися.
Рада бути в команді ОН Клінік!
Работаю с 2007 года. В клинику привел за руку товарищ, с которым учились в ХНМУ на должность ночного дежуранта в ОН Клиник Харьков. Всего коллектива на тот момент было человек 30. Было увлекательно, интересно и динамично. У главного руководителя было много амбиций, желаний, хотений и главное было настроение развития, поэтому в скором времени открылась клиника в Сумах, работы добавилось, потом Полтава. И понеслось. А кроме открытия новых клиник начала расти и управляющая компания куда, собственно, и позвали меня. С гордостью могу сказать, что был у истоков Службы обратной связи от пациентов, Службы контроля качества, где как говорят эйчары прокачал новые для себя скилы, ежедневно получал новые эмоции. При этом закончив мед. универ и будучи уже врачом. В 2015 году получил предложение возглавить ОН Клиник Харьков (уже на новой локации), в 2017 году перешел на должность рег. директора в Харькове, в 2018 году реализована одна из главных уже моих хотелок — в ОН Клиник ДС (Харьков) стартанул рентген. Далее прошли странные/страшные/сложные/интересные времена связанные с ковидом.
Отдельно хочу сказать за эпизод открытия операционной в ОН Клиник Гагарина, за очередные новые прокачанные скилы, связанные с большой хирургией.
И как отдельный эпизод и развития Сети ОН Клиник и мой личный этап развития — открытие лаборатории. Когда-нибудь на пенсии это все изложу подробнее в мемуарах)))
А теперь немного сухих фактов:
— сотрудники ценятся!
— возможность развиваться есть (несколько десятков коллег так точно тому примеры)
— команда дружная (рабочий срач никто не отменял, но все за одного всегда)
— компания всегда в теме изменений на рынке медицины, на рынке технологий, не было ни одного месяца (даже в ковид), когда не сгенерировалась какая-то новая идея, цель.
— компания структурная
— компания честная
Итого: пусть мои много текста будут как пример возможностей. Всех адекватных, амбициозных, трудолюбивых ждем на собеседования, буду рад почитать отзывы и от тех кто работал/работает/будет работать непосредственно со мной и с нами.
Забыл написать еще важный этап. 2022 год, война, после короткого простоя и времени на подумать за смысл жизни релоцировался в Одессу, где по сей момент работаю в ОН Клиник Одесса. И к слову о войне — даже в этих мутных условиях компания не остановилась, а продолжила развитие как в Европейском направлении, так и в Украине. Лайк!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
11 відгуків
RSS