3 грудня 2024 16:54

Микита Залізняк

У компанії не працював, але враження від комунікації отримав негативне:
13.11.2024 я відгукнувся на вакансію Full-Stack Developer у компанію OmiSoft.
22.11.2024 отримую повідомлення від Maria Akimova у Telegram, у яких Maria описує деталі про вакансію, цінності та загальну культуру компанії (чесно, це справило позитивне враження). Триває коротка переписка, але в якийсь момент Maria перестає відповідати. Через 2 години я відправляю уточнююче запитання (насправді просто хотів, щоб вона отримала push), пишу ще одне через 2,5 години — вже на нього отримую відповідь і інформацію про те, що моє резюме буде передано на розгляд техліду.
27.11.2024 (через 3 робочі дні) відправляю повідомлення зі змістом, чи розглянули мою кандидатуру і чи будемо ми рухатися далі. Повідомлення переглянуто, але відповіді немає.
28.11.2024 пишу ще одне повідомлення (Maria онлайн) — відповіді немає.
29.11.2024 пишу ще одне повідомлення (Maria онлайн) — ігнор.
Зараз 03.12.2024 — мої повідомлення все ще без відповіді. Розумію, що у всіх виникають різні життєві ситуації, але існує професійна етика, а робота HR вимагає її дотримуватися і ставитися до кандидатів як до майбутніх колег.

Перейшов на сторінку Maria Akimova в LinkedIn (посилання було закріплено у шапці профіля telegram), де побачив тайтл «Senior Lead Recruiter». Я не дуже розуміюся у градації експертності рекрутерів, але не думаю, що приставки junior, middle, senior означають те, як довго тобі не будуть відповідати на повідомлення.

Можливо, якби я влаштувався на роботу в OmiSoft, я міг би отримати позитивний досвід, але, скоріше за все, ми цього вже не дізнаємося. Як свідчить практика, якщо в компанії на відповідальній посаді працює спеціаліст, який поводиться непрофесійно, і це залишається поза увагою керівництва, це свідчить про серйозні проблеми в корпоративній культурі та є тривожним сигналом 🚩. Якщо ж компанія знає, але нічого не робить, то це вже 🚩🚩🚩.


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Вітаю пані та панове, додам від себе трохи інформації, яка може бути корисна вам при прийнятті рішень, аплаїтись на вакансії OmiSoft, чи ні.

Наразі у світі криза, з Україною багато хто не хоче працювати через воєнні, мобілізаційні, енергетичні та інші ризики. На ринку опинилось дуже багато людей. Коли ми відкриваємо будь-яку вакансію, завжди прилітає у перший день 300-800 CV, і опрацювати якісно всіх кандидатів на жаль НЕМОЖЛИВО.

Додає проблем ще те, що у нас весь фокус на продажах і розробці. Рекрутинг страшно недофінансовується 🫠. Але така пріоритетність дала можливість зберегти всю команду, вирости на 30+% за час війни, доволі значну суму влити у донати на ЗСУ, а також мати 100% оплачуваний бенч, чого більшість компаній наразі дозволити собі не може.

Тому, важливо мати трішки терпіння, і нагадувати про себе зайвий раз, якщо бачите, що рекрутер десь пропав. На жаль, так це зараз працює.

Дякую за вашу увагу, буду радий бачити вас в OmiSoft! І успіхів вам у пошуку роботи ❤️

Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка спричинила незручності.
У нашій роботі ми намагаємося бути максимально уважними до кожного кандидата та забезпечувати швидкий і якісний зворотний зв‘язок.
Однак ми розуміємо, що іноді трапляються обставини, які впливають на оперативність відповіді. Це може бути пов‘язано як із технічними нюансами, так і з високою завантаженістю команди. Рекрутери працюють у динамічному режимі, паралельно ведучи спілкування з кількома кандидатами, вакансіями та виконуючи інші задачі, що може впливати на швидкість в комунікації також.
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок.