Хочу підсумувати 3 роки досвіду роботи в OLSOM.
Я працював у сервісній службі, і ми всі разом відповідали за роботу програмного рішення у замовника. Моя велика подяка і пошана сервісній команді за взаємодопомогу у роботі, сфокусованість на спільному результаті і за прийняття спільної відповідальності, коли це потрібно.
Компанія дає прекрасні можливості для зростання у всіх напрямках: від власне програмування і до всього спектру софт-навичок: підтримки замовника, впровадження проектів і вирішення проблем бізнесу. За час роботи я навчився багато чому у своїх керівників, як у технічному напрямку, так і у напрямку менеджменту і управління командами.
Керівництво сфокусоване на людях, і на початку війни допомогло з евакуацією всім
Тому я безперечно раджу цю компанію, особливо спеціалістам з промислової автоматизації. Це чудова можливість безболісного переходу від досвіду з залізом до досвіду з програмними продуктами на виробництві.
Щодо негативу під час роботи — він, на жаль, теж є.
Перший момент — відсутність адекватної документації. Незважаючи на роботу у «mission-critical software provider», коли помилка у проекті здатна зупинити цілий завод, рішення не документуються і зрозуміти деталі проекту можливо набути тільки колупанням у чужому коді. Це зв’язує і досвічених інженерів, які змушені підтримувати власні проекти — бо швидше, і новачків, які витрачають перший рік на осягнення контексту і ландшафту програмного рішення.
Другий момент — відсутність усталених процесів на рівні менеджменту. Якщо для інженерів нові процеси впроваджувались доволі швидко, то на рівні менеджменту все віддавалося на власний розсуд ПМа. Відповідно, особисті якості менеджерів мали набагато більший вплив на реалізацію проектів, ніж політики компанії. В результаті, помилки менеджменту ставали проблемами інженерів і можливістю для проявів героїзму команди.
Але ці проблеми відомі не тільки мені, і сподіваюся що зараз вони вже принаймні частково вирішені.
Вітаємо, Віталію! Щиро раді тебе чути!
Насамперед, вдячні за зворотний зв’язок і за твої справедливі коментарі, які, аж ніяк не вважаємо негативними.
Певні недоліки та процесне «невстигання» є, на жаль, невід’ємними складовими, коли компанія перебуває на етапі активного масштабування, як в розрізі бізнес складової, так і відносно людей.
Але це наш досвід, а він є безцінною частиною історії становлення компанії та людей в ній.
Що змінилося з того часу, як ти пішов?
Документація.
Від operational guides, для базового розуміння, що відбувається на заводах, до деталізованих описів конкретних рішень та lessons learnt, як культура компанії. Окрім того, спрогресувала наша solution library з універсальними рішеннями, що полегшує та пришвидшує роботу сервісної команди. Активно використовуємо інструментарій внутрішніх платформ (як ось azure devops), для контролю за якістю рішень. А започатковані knowledge sharing практики, як в сервісній команді, так і між відділами, відтепер є фундаментом нашої взаємодії.
Проектний менеджмент.
В процесі формування project management office, документуємо політики та практики на рівні компанії, як в управлінні проектами, так і комунікаційні; деталізуємо зони відповідальності та фіксуємо метрики якості.
Але, і це головне, ми вчимося, багато та невтомно. А ще, ми безмежно залучені в нашу щоденну працю та індустрію, бо без любові не буде якісного продукту :)
Будемо раді почути про твої успіхи та зустрітися, при нагоді; маємо виключно теплі спогади про співпрацю!
Всіляких успіхів та процвітання!
Обіймаємо!
OLSOM Team
I worked at OLSOM as a content manager and this was the best team I had. Everyone is very proactive and ready to discuss and implement most of the ideas I came up with. I was mainly working with commercial department, but the whole team was very supportive and ready to answer my questions and collaborate on posts together.
Aside of exciting projects, the informal and team building events are fun and perfectly organized, and the team encourages you to come up and carry out your own ideas.
I was honored to be a part of this team and wish them all the best in their future
I have been working as a System Administrator at OLSOM for 2.5 years. Coming at a time of rapid development of the company, it gave me the opportunity to take an active part in building internal processes. I consider this a rare opportunity and a very rewarding experience. In contrast to the usual routine administration, I have interesting tasks related to process automation and research, which is reflected in the improvement of my skills.
The OLSOM team is a real team of professionals who are always ready to support each other. The team has a great atmosphere, all corporate events and anniversaries are held at a high level and are very fun. Internal workshops and trainings are often held to help expand both professional and soft skills. There is health insurance, always on time salary.
I am grateful for the opportunity to be a part of the incredible OLSOM team and contribute to our common success.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS