Працював у компанії майже три роки — і це був справді чудовий період мого життя. Дуже вдячний за можливість бути частиною цієї команди. За цей час вдалося попрацювати над великою кількістю різних проєктів — всі вони були унікальні, всі по-своєму цікаві та завжди приносили новий досвід і нові виклики.
Особливо ціную атмосферу всередині компанії — завжди можна було розраховувати на підтримку, дружнє спілкування та конструктивний фідбек. Тут справді вміють довіряти людям і дають можливість рости — як професійно, так і особисто.
Залишаю тільки теплі спогади та бажаю компанії розвитку, класних проєктів і крутих людей у команді!
Хочу дати відгук на рахунок рекрутерів в даній компанії. Відгукнувся на одну з вакансій та мав HR Interview з Olena Vasechko та Iryna Mordvynova. Був приємно вражений легкістю спілкування та хорошою атмосферою під час співбесіди.
Технічну співбесіду не проходив так, як вже отримав офер від іншої компанії, але початок знайомства в Numerical Technologues LTD був хорошим.
Працював у компанії два роки розробником, це була моя перша робота. Зовсім зеленого мене навчили працювати командою над великим проектом. Завжди підтримували і допомагали як по технічній частині так і в цілому. У компанії панує чудова дружня атмосфера в якій приємно працювати, регулярно проходять тімбілдинги, хоча з ковідом це стало важче. Під час війни в Україні особливо було помітним чудове ставлення до співробітників — компанія допомагала сім’ям співробітників як логістично так і фінансово. Пішов з компанії за незалежних від неї причин і маю дуже приємні спогади.
Пропрацювала в компанії на посаді дизайнера протягом майже
Чудова компанія, скажу одразу! Мала задоволення працювати майже рік на посаді техрайтера та контент райтера
На счет ощущения семьи, Инна очень верно подметила. Ребята замечательные! Офис в центре, график гибкий, зп платят вовремя. Все, что нужно для счастья :)
Работаю тут полгода. Легко и комфортно было еще на собеседовании, до начала работы пригласили на радушную гулянку. Великолепное расположение, удобно добираться с любой ветки метро, так что смена жилья не становится проблемой. Большой светлый офис с шикарным видом на Хрещатик, пить чай на террасе сплошное удовольствие. Столы друг от друга на приличном расстоянии, так что есть личное пространство, что комфортно. Веселая и квалифицированная команда, более чем адекватное руководство. Всегда нахожу интересные таски и некую свободу в их выборе. Корпоративная культура добровольная, без принудительных танцев как все знают где.
А вот часть печенюшек я бы сменила на фрукты, а то я в кресло скоро не влезу. Ира, позязя, я слабовольный дизайнер, стока халявного печенья это каждодневные муки.
Працюю в даній компанії вже більше двох років. Такої теплої, дружньої атмосфери, як тут, слід іще пошукати. І не знайдете! Ми всі як одна велика дружна родина. Приємно бути частиною розумного, позитивного і дружного колективу.
Цього понеділка був на співбесіді, все відбулось як домовлялись, жодної затримки і все ввічливо. Офіс розташований на п’ятому поверсі, дуже зручне місцеположення. Люди працюють в окремих кімнатах, тобто це не «відкритий простір» і навіть не тимчасові перегородки, хоча можливо у них є ще офіси, цього я не знаю.
Странная компания.
При первой нашей встрече беседовал с де-юре президентом вышеописанной компании, который оказался очень интересным человеком.
Непонятные вещи начались когда пришло время технического интервью. В первый же день этого сделать не удалось, т.к. время было уже позднее.
Следующий раз была договоренность провести интервью по скайпу, однако, к сожалению, никто на связь не вышел, даже не уведомил. Далее в течение дня мне удалось узнать, что «из-за разницы протоколов» (некоторые бизнес-договоренности с другим офисом — да! их несколько), никто и не собирался этого делать. На этом я потерял 2 часа времени.
Ладно. Идем далее. Давай выяснять когда же можно-таки было бы провести это треклятое интервью и сошлись на том, что надо подъехать в офис. Тут я несколько посетовал, но согласился. На этой неделе правда пришлось самостоятельно прояснять и проверять договоренности на счет того все ли в силе.
Итак, финал! Приехал в офис, который находится на Подоле, занимая часть этажа дома по улице Хорива. Пришел заблаговременно — за минут 12 до назначенного времени. И теперь кульминация.
Интервью планировалось проводить также по скайпу! (зачем тогда ехать в офис — неужели сейчас у людей в удобном для них месте нет доступа к скайпу?). Прошло 5, 7, 10 минут. Уже подошло время интервью — глухо! Еще 5 минут. Ничего не изменилось! И еще 5 минут. И вот интервью должно было бы продолжаться уже как 10 минут. Потом еще 5 и нервы не то чтобы терпение лопнуло, а скорее понял, что это безрезультатно.
Мне предлагали найти кого-то на замену, однако сами понимаете, очень быстро этого не сделать, а время интервью это, вероятно, увеличит.
Выводы. Если вы договариваетесь с кем-то о чем-то, то в первую очередь договоренности надо соблюдать. Для этого ж и договариваетесь. Если люди знают, что у них запланировано, то к этому надо готовиться. Если эе что-то не получается, то тут следует показывать прозрачность и своевременность (уведомить заблаговременно, что планы сорвались в силу каких-либо причин), а также не забывать об адресности — уведомить не только своих коллег если необходимо, но также и других людей, которые так или иначе должны были принимать участие в ваших бизнес активностях. Бизнес держится на доверии и взаимном уважении! А как Вы думаете: насколько профессионально и уважительно повели себя представители компании в данной ситуации?
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
10 відгуків
RSS