16 вересня 2020 18:01
хотела прочитать отзывы тех, кто работает (работал), а тут жалоба на жалобе от клиентов) Вам бы, Новая почта, принять быы какие-то меры, как минимум наймите маркетолога, пиарщика или хз кого, который как-то будет работать с жалобами.
Или наймите того, кто вам сможете дать дельный совет «как весь этот спам решить» — ведь это же Ваше лицо компании, все что написано ниже...
Добрий вечір, Юліє.
Запевняємо, що кожне звернення розглядаємо індивідуально та детально. Для нас кожен відгук важливий, як позитивний, так і негативний. Адже кожен коментар/відгук — це шанс проаналізувати нашу роботу та стати краще. Важливо, щоб кожен клієнт був задоволений нашою співпрацею і ми докладаємо для цього максимум зусиль.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.