ТОВ "Нова Пошта"

понад 1500 спеціалістів
Київ

16 вересня 2020 18:01

julia leto, project manager

хотела прочитать отзывы тех, кто работает (работал), а тут жалоба на жалобе от клиентов) Вам бы, Новая почта, принять быы какие-то меры, как минимум наймите маркетолога, пиарщика или хз кого, который как-то будет работать с жалобами.
Или наймите того, кто вам сможете дать дельный совет «как весь этот спам решить» — ведь это же Ваше лицо компании, все что написано ниже...


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Как по мне кроме ответа «Извините мы сделать ничего не можем» никто получить не сможет.

Добрий вечір, Юліє.
Запевняємо, що кожне звернення розглядаємо індивідуально та детально. Для нас кожен відгук важливий, як позитивний, так і негативний. Адже кожен коментар/відгук — це шанс проаналізувати нашу роботу та стати краще. Важливо, щоб кожен клієнт був задоволений нашою співпрацею і ми докладаємо для цього максимум зусиль.