17 вересня 17:15
залишу тут відгук про інтерв‘ю і процес найму, який вдалось побачити (Product Designer).
Етап 1: Прескрінінг
Все почалося зі дзвінків на мобільний та простої розмови (тут наче все окей, рекрутерка Аліна була дуже привітна та легка у спілкуванні). Буквально наступного ж дня я отримала фідбек та ми назначили час для технічної співбесіди
Етап 2: Технічна співбесіда
Для цього етапу мене попросили підготувати якийсь кейс бажано з нового, де були дослідження та робота з інтерфейсом додатку.
Коли почалася співбесіда, то на ній були присутні рекрутерка та лід дизайнерка (Ася). Сама співбесіда була доволі стресовою з самого початку. По поведінці дизайнерки було зрозуміло, що вона не є зацікавленою в цій зустрічі, а питання були провакативними із розряда «А хіба тобі це не очевидно?». Коли настав час шерити екран та ділитися своїми проектами, то під час спіча мене кілька разів зупиняли технічними питаннями, а наприкінці мене запитали «і це все?» (хоча я попереджала про NDA перед співбесідою).
Коли співбесіда закінчилася, то через 2 години мені знову зателефонували і сказали, що все окей і можна приступати до тестового завдання
Етап 3: Тестове завдання
В завданні треба було запропонувати концепт накопичень (швидкого депозиту = Банка) для застосунку. В цілому, не складно: аналіз, продумати флоу, відмалювати його та показати хід думок, оформити презентацію та записати відео. Зазначили, що було б плюсом зробити коридорне дослідження. Очікуваний час на виконання
Наступного дня я здала тестове та отримала відповідь, що не вистачає поглиблених досліджень (хоча цього не було в тз). Розуміючи, що я вже на фінішній прямій, пишу скрипт та проводжу 8 глибинних інтерв’ю (з транскрибацією), а щоб ще більше вразити — 15 модерованих юзабіліті тестування. Оформлюю нову презентацію + відео з поясненнями ( це ще +13 годин до тестового).
Етап 4: Презентація рішення
На мітинг запізнилися всі його учасники, а після мого виступу була тільки суха відповідь: «Все зрозуміло».
Етап 5: Очікування
Цей етап був найдовшим за всі інші (навіть за тестове, що зайняло 25 годин). Перший раз пообіцяли дати відповідь через тиждень. Через тиджень сказали почекати ще тиджень, а потім ще тиджень.
Комунікація почалася 19го серпня і тільки 17го вересня я отримала коротку відповідь: «Не вистачило поглиблення в дослідженнях, плюс що перероблювала.» На прохання дати більш розгорнутий фідбек — ігнор(
Мені дуже шкода за те, що ви пережили такий досвід. Я також проходила відбір на цю позицію і це технічне ніколи не забуду. Було бажання, щоб воно пошвидше закінчилось, бо важко витримати досить дискомфортну атмосферу. На додачу, лід дизайнер не проявила навички спокійно відповідати на будь які зауваження чи пропозиції стосовно продукту. 🚩
Отримала очікувану відмову аж через 2 тижні.
Це сумно, адже продукт справді перспективний, і хочеться бачити команду, яка підтримує відкритий і конструктивний підхід до взаємодії з кандидатами.
Карино, вітаємо!
Щиро дякуємо, що терпляче та вмотивовано пройшли з нами всі етапи підбору.
На жаль, строк надання зворотного зв’язку відбувся дещо довше, ніж зазвичай. Ми просимо вибачення за дану ситуацію, це не є нашою нормою спілкування з кандидатами.
Про всі затримки з відповіддю Аліна вас попереджала, але це не виправдовує ситуацію.
Ми дуже поважаємо час один одного, проте іноді виникають вкрай термінові задачі, які вносять певні корективи в уже заплановані важливі зустрічі.
Щиро дякуємо вам за чесний фітбек — це надважливо для покращення наших процесів.
Бажаємо знайти команду, де вам буде максимально комфортно, цікаво та креативно!
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.