18 липня 11:34

Maksym Padun, Payment Integration / Product Manager

залишу тут відгук про інтерв‘ю і той процес найму, який вдалось побачити (Producr Manager).
— інтерв‘юер (рекрутер) не змогла зв‘язатись зі мною в перший домовлений час в одному з месенджерів, тому прийняла рішення перенести на наступний день.
— перше інтерв‘ю було якимось шаблонним, інтерв‘юер наче щойно прокинулась
— домовились про день фідбеку, в домовлений день його не отримав і написав рекрутеру, а вона відповіла через 4 дні, що резюме ще на розгляді )
— коли нарешті отримав фідбек і попросив трохи більш деталізувати, то отримав шаблонну відповідь

висновок для мене простий: рекрутери не розуміють кого шукають, не готуються до інтерв‘ю, не мають змоги/бажання надати детальний фідбек.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Максиме, вітаємо.
Дякуємо за відгук та зворотній зв’язок.

Нам дуже прикро, що ви отримали негативний досвід співпраці.
Дійсно, після масштабного обстрілу рекрутер мала технічні проблеми, і тому не вийшла вчасно на дзвінок. Дякуємо, що домовилися його перенести на інший час.
За нашою процедурою підбору рекрутер проводить коротке знайомство, проговорює очікування кандидата та компанії, а після погодження резюме на зустрічі із замовником обговорюють досвід та професійні навички. На розгляд вашого резюме замовнику необхідно було більше часу, тому рекрутер затрималася з відповіддю.
На жаль, ваш досвід не відповідає нашим поточним викликам.
Випадок з несвоєчасною відповіддю не є типовим для нас, проте розуміємо, що для вас це залишило неприємне враження.
Щиро просимо вибачення!