13 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в NovaPay вже рік. Мій досвід почався з лагідного та чіткого процесу найму — все організовано швидко та чітко, без потреби постійно нагадувати про себе. В роботі компанія демонструє лояльність до співробітників.

Звісно, як і в будь-якому місці, є свої плюси і те що можна покращити, але загалом я задоволений атмосферою в команді та підходом до роботи.

Найбільший плюс це для мене — це неймовірна команда (і тут я не тільки про qa, а всіх: dev, ba, hr..) яка заряджає енергією та мотивує ставати кращим щодня!

Працюю в НоваПей вже рік.
Починаючи з процесу найму, можу сказати що все проходило доволі швидко і не потрібно було нагадувати про себе.
Працюючи вже в компанії можу акцентувати увагу на лояльності до співробітників. Немає тиску, авралів чи зверхнього ставлення. Є як свої переваги так і свої недоліки, але вцілому я задоволений ставленням до працівників і роботою в такій команді.

Дякуємо за відгук! Ми раді нашій продуктивній співпраці!

Я стала частиною команди в травні 2016 року.
За цей час компанія досягла неабияких успіхів!
Цікаво, оглядаючись назад, розуміти прогрес: адже ще в тому далекому 2016 році навіть уявити не можна було того, що досягли вже сьогодні!
Так приємно проводити робочі години в комфортному колективі, а особливо ще й тому, що компанія чує кожного, бере до уваги пропозиції та зауваження, що також сприяє стрімкому, проте екологічному розвитку.
Тепер ставити амбітні цілі вже зовсім не боязко, адже попереду — Всесвіт, і він вже не видається таким недосяжним!

залишу тут відгук про інтерв‘ю і процес найму, який вдалось побачити (Product Designer).

Етап 1: Прескрінінг
Все почалося зі дзвінків на мобільний та простої розмови (тут наче все окей, рекрутерка Аліна була дуже привітна та легка у спілкуванні). Буквально наступного ж дня я отримала фідбек та ми назначили час для технічної співбесіди
Етап 2: Технічна співбесіда
Для цього етапу мене попросили підготувати якийсь кейс бажано з нового, де були дослідження та робота з інтерфейсом додатку.
Коли почалася співбесіда, то на ній були присутні рекрутерка та лід дизайнерка (Ася). Сама співбесіда була доволі стресовою з самого початку. По поведінці дизайнерки було зрозуміло, що вона не є зацікавленою в цій зустрічі, а питання були провакативними із розряда «А хіба тобі це не очевидно?». Коли настав час шерити екран та ділитися своїми проектами, то під час спіча мене кілька разів зупиняли технічними питаннями, а наприкінці мене запитали «і це все?» (хоча я попереджала про NDA перед співбесідою).
Коли співбесіда закінчилася, то через 2 години мені знову зателефонували і сказали, що все окей і можна приступати до тестового завдання
Етап 3: Тестове завдання
В завданні треба було запропонувати концепт накопичень (швидкого депозиту = Банка) для застосунку. В цілому, не складно: аналіз, продумати флоу, відмалювати його та показати хід думок, оформити презентацію та записати відео. Зазначили, що було б плюсом зробити коридорне дослідження. Очікуваний час на виконання 6-8 годин, але по факту зайняв всі 12.
Наступного дня я здала тестове та отримала відповідь, що не вистачає поглиблених досліджень (хоча цього не було в тз). Розуміючи, що я вже на фінішній прямій, пишу скрипт та проводжу 8 глибинних інтерв’ю (з транскрибацією), а щоб ще більше вразити — 15 модерованих юзабіліті тестування. Оформлюю нову презентацію + відео з поясненнями ( це ще +13 годин до тестового).
Етап 4: Презентація рішення
На мітинг запізнилися всі його учасники, а після мого виступу була тільки суха відповідь: «Все зрозуміло».
Етап 5: Очікування
Цей етап був найдовшим за всі інші (навіть за тестове, що зайняло 25 годин). Перший раз пообіцяли дати відповідь через тиждень. Через тиджень сказали почекати ще тиджень, а потім ще тиджень.

Комунікація почалася 19го серпня і тільки 17го вересня я отримала коротку відповідь: «Не вистачило поглиблення в дослідженнях, плюс що перероблювала.» На прохання дати більш розгорнутий фідбек — ігнор(

Підтримали: Dariia Midzianovska

Карино, вітаємо!
Щиро дякуємо, що терпляче та вмотивовано пройшли з нами всі етапи підбору.
На жаль, строк надання зворотного зв’язку відбувся дещо довше, ніж зазвичай. Ми просимо вибачення за дану ситуацію, це не є нашою нормою спілкування з кандидатами.
Про всі затримки з відповіддю Аліна вас попереджала, але це не виправдовує ситуацію.

Ми дуже поважаємо час один одного, проте іноді виникають вкрай термінові задачі, які вносять певні корективи в уже заплановані важливі зустрічі.

Щиро дякуємо вам за чесний фітбек — це надважливо для покращення наших процесів.
Бажаємо знайти команду, де вам буде максимально комфортно, цікаво та креативно!

Я потрапила в NovaPay майже 2 роки тому і мене з самого початку надихала можливість розвивати український продукт з українською командою. NovaPay — це не тільки виклики та високі стандарти, але й безмежно комфортний клімат для їх реалізації. Саме тут я маю можливість кожного дня впроваджувати практики human centered дизайну, про які мріє кожен юіксер. А допомагають в цьому колеги, яких я без перебільшень можу назвати командою мрії. Я вірю що справжній user-friendly дизайн народжується там де всі цінують, слухають та підтримують один одного, і мені пощастило працювати саме в такій команді 😌

Працюю у NovaPay вже близько 8 місяців і хочу поділитися своїм досвідом.

Для мене компанія — це величезне поле з можливостями, де ти можеш реалізувати креативні ідеї та проєкти з підтримкою від команди.

Шалені темпи розвитку та амбітні плани NovaPay тримають мене в професійному тонусі. Але попри цю динамічність, особисто у мене зберігається work-life balance, що я дуже ціную.

Компанія підтримує та заохочує професійний розвиток працівників через тренінги, конференції та вебінари, а також дбає про ментальне здоров’я: психологічні консультації, спортивні активності, лекції для саморозвитку та медичне страхування.

Підсумовуючи, NovaPay — це місце, де тебе чують, де триває постійний процес розвитку і, звісно ж, де є класна команда професіоналів.

залишу тут відгук про інтерв‘ю і той процес найму, який вдалось побачити (Producr Manager).
— інтерв‘юер (рекрутер) не змогла зв‘язатись зі мною в перший домовлений час в одному з месенджерів, тому прийняла рішення перенести на наступний день.
— перше інтерв‘ю було якимось шаблонним, інтерв‘юер наче щойно прокинулась
— домовились про день фідбеку, в домовлений день його не отримав і написав рекрутеру, а вона відповіла через 4 дні, що резюме ще на розгляді )
— коли нарешті отримав фідбек і попросив трохи більш деталізувати, то отримав шаблонну відповідь

висновок для мене простий: рекрутери не розуміють кого шукають, не готуються до інтерв‘ю, не мають змоги/бажання надати детальний фідбек.

Максиме, вітаємо.
Дякуємо за відгук та зворотній зв’язок.

Нам дуже прикро, що ви отримали негативний досвід співпраці.
Дійсно, після масштабного обстрілу рекрутер мала технічні проблеми, і тому не вийшла вчасно на дзвінок. Дякуємо, що домовилися його перенести на інший час.
За нашою процедурою підбору рекрутер проводить коротке знайомство, проговорює очікування кандидата та компанії, а після погодження резюме на зустрічі із замовником обговорюють досвід та професійні навички. На розгляд вашого резюме замовнику необхідно було більше часу, тому рекрутер затрималася з відповіддю.
На жаль, ваш досвід не відповідає нашим поточним викликам.
Випадок з несвоєчасною відповіддю не є типовим для нас, проте розуміємо, що для вас це залишило неприємне враження.
Щиро просимо вибачення!

I have been with this company since 2017. I really like the management of the company, professionals work here! Everyone is responsible for their own work and does it very well. The company is constantly developing and every year expanding its activities, adding various services and innovations. I wish the company success and prosperity!

Працюю в компанії 4 роки. За цей час спостерігав різні процеси по адаптації роботи компанії в зовнішніх умовах, починаючи з роботи в офісі, переходу на дистанційну роботу в локдауні та в умовах війни. При всіх змінах топ менеджмент завжди піклується про своїх співробітників. Починаючи від техніки і меблі (яку я купував собі додому за кошти Компанії), медичним страхуванням, курсами англійської, різнобачним дозвілям та закінчуючи цікавими квізами. Корпоративна культура компанії усіляко налаштована на підтримку співробітника.
НоваПей має багато цікавих і складних проектів, але ще більше задач попереду. Крім цього Компанія зацікавлена в професійному розвитку та надає можливість проходження курсів для підвищення компетенції. Керівництво лояльне, підтримає та захищає підлеглих. Неймовірно крута атмосфера.

Я працюю в компанії вже понад 2 роки у HR-відділі. Почала працювати, коли в Україні був локдаун і весь центральний офіс працював віддалено. Надзвичайно сподобалося те, що компанія забезпечила мене для віддаленої роботи усім необхідним від техніки до меблів і я змогла організувати собі зручний робочий простір вдома. Моя адаптація пройшла чудово, я мала дуже крутого наставника і класну підтримку від hr-команди. За два роки компанія не змушувала мене повертатися до роботи у офіс і взагалі дуже лояльно ставиться до гібридного або дистанційного формату роботи. Я маю усі необхідні інструменти для виконання своїх обов’язків, гідну оплату праці та можливість вдосконалювати свої навички за рахунок як внутрішніх, так і зовнішніх програм навчання. Взагалі керівництво компанії зацікавлене у тому, щоб в компанії працювали найкращі фахівці і багато коштів вкладає у розвиток спеціалістів. HR постійно працюють над розширенням соцпакета для працівників, бенефітів і різних бонусів. Тут ти дійсно відчуваєш, що роботодавець про тебе дбає. Окрім цього, NovaPay є лідером серед українських фінтех компаній, послугами якого користуються майже усі українці. Надзвичайно приємно бути частиною такого масштабного проєкту.

Проработал в компании около года, получил прекрасный опыт как DevOps инженер.
Должен отметить, хороший уровень управления проектом. Прекрасная команда разработчиков, мы довели програмный продукт до продуктива — это впечатляет.
Спасибо ребятам, которые привнесли в команду новые идеи и технологии, благодаря Вашим усилиям, такая непростая техническая задача решена успешно!
Спасибо всем, с кем удалось поработать в этом проекте, мы вместе развивались и создавали, действительно востребованый програмный продукт.
Действительно, очень благодарен за возможность принять участие в таком маштабном проекте!

Вова, спасибо Большое!
И за такой предметный и позитивный отзыв и за совместную работу)
Успехов тебе!)

Проработала в Форпосте почти 1,5 года. Для меня это был довольно интересный опыт в плане разработки и формирования корпоративного стиля. Как оказалось, в финансовой компании дизайнеру тоже есть чем заняться) Впечатления, в основном, исключительно положительные. Коллектив приятный и профессиональный, отличное и лояльное руководство, которое на деле действительно отстаивает, помогает и защищает своих подчиненных. Условия труда достойные, постоянно ведется работа на улучшение, добавление чего-то нового, причем даже в мелочах. Есть развозки, не смотря на удаленность офиса добираться туда удобно. Желающим доступны курсы и тренинги в Корпоративном Университете. Ну и еще много чего приятного. Очень благодарна этой компании за доверие, поддержку и помощь в развитии :)

Проработал в компании 8 месяцев. Впечатления исключительно положительные:
— масштабный нестандартный проект;
— интересный стек технологий;
— отличные возможности для роста и креатива (возможность внести что-то свое в проект).
Компания хоть и не чисто «айтишная», но перенимает «плюшки» чтобы соответствовать: печеньки, курсы английского, комната отдыха.
Ну и конечно же, отличнейший коллектив, с которым очень круто работалось!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.