Netpeak Agencies Group

200...800 спеціалістів
Київ, Харків, Одеса, Нью-Йорк (США), Софія (Болгарія), Алмати (Казахстан)

4 серпня 2023 12:07

Марина Стрільчук, PR specialist

Хочу залишити негативний відгук про компанію Netpeak — точніше, про їхній спосіб найму. Сподіваюсь, це вбереже когось від витрачання свого часу даремно.
Як театр починається з вішалки, так і компанія починається з рекрутера — для потенційного співробітника так точно знайомство з організацією починаєть зі спілкування з HR-менеджерами. На жаль, рекрутери в цій компанії показали себе абсолютно некомпетентними, максимально ігноруючи кандидатів на посаду.
Про що я? 20 липня я подалася на вакансію Communication Manager на Djinni. 21 липня рекрутер Тетяна Оверчук надіслала мені тестове завдання з дедлайном 25 липня включно, яке я і надіслала 25го числа. Через 2 дні (!), 27 липня отримала відповідь від пані Тетяни про «Орієнтовний термін відповіді близько 3-х робочих днів». А далі тиша:)) Сьогодні вже 4 серпня, а жодної відповіді я так і отримала. Моє повідомлення від 2 серпня до пані Оверчук, яка ж доля мого ТЗ, так і залишилося без відповідді — це при тому, що вона прочитала моє питання, і це прекрасно видно на Djinni. Це коректна поведінка рекрутерів? Переконана, що ні. Якщо Вам настільки байдуже на своїх кандидатів, це вже багато говорить про процеси і в самій компанії.

І ще один приклад. Ваш рекрутер Олена Корпанюк 25 липня надіслала мені пропозицію ознайомитися з вакансією PR-менеджера з питанням: «Підкажіть, будь ласка, чи зацікавила вас моя пропозиція та готові ви продовжити спілкування? Буду чекати на вашу відповідь». На що я відкрила свої контакти та надіслала CV. І що отримала у відповідь сьогодні, через 10 днів після пропозиції? Аж нічого, бо моє повідомлення з контактами і резюме так і висить непрочитаним:)) То це ви так чекаєте на відповідь і продовжуєте спілкування, шановні?

Школа свого витраченного на вас часу. Свої враження про компанію Netpeak я вже склала — зрозуміло, якого характеру.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Марино, вибачаємось за ситуацію, що склалася під час вашого знайомства з нашою компанією. Вдячні вам за час приділений на виконання тестового завдання.

Визнаємо, що рекрутери повели себе не професійно не надавши фідбеки вчасно та не повідомили про те, що процесинг в нас можливий одночасно тільки в рамках однієї позиції.

Ми з повагою ставимось до часу наших кандидатів, і добре розуміємо вас. Вже ретельно вивчили ситуацію в рамках команди, знайшли вузькі місця, зробили висновки та зміни у процесі. Будемо робити все, щоб подібного не відбулося знов.
Маємо надію, що в нас ще буде можливість виправити ваше перше враження у майбутньому.