Netpeak Agencies Group

200...800 спеціалістів
Київ, Харків, Одеса, Нью-Йорк (США), Софія (Болгарія), Алмати (Казахстан)

59 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Закінчився мій випробувальний термін на позиції Marketplace Specialist в компанії Netpeak Agency.

Моє знайомство з Netpeak Agency розпочалася з першого контакту з Діаною, яка виявилася дуже оперативною та привітною рекрутеркою. Вже на першому етапі відбору відчула приємну атмосферу спілкування, яка лише підтверджувалася під час технічного інтерв’ю та фінального етапу з SEO.

Швидке прийняття рішень: від моменту першого контакту до офіційної пропозиції минуло менше двох тижнів. Фідбек отримувала дуже швидко на всіх етапах відбору. Отримувала відповіді на всі виникаючі питання. Крім того, з першого дня мені була надана повна інформація про компанію, що створило відчуття впевненості та знайомства з корпоративною культурою.

І ось пройшло 2 місяці як я працюю в компанії, і хочу сказати, що я приємно вражена! Онбординг-спеціаліст протягом випробувального терміну залишалась на зв’язку і допомагала з будь-якими організаційними питаннями.

Мій куратор і керівник, допоміг мені швидко адаптуватись у новій компанії. А ще тут дружня атмосфера у колективі, цікаві задачі і мій неймовірний досвід.

«Хотите быть использованным? Netpeak — студенты делают, компания — богатеет!» — именно так мог бы начинаться отзыв, но не стану. Расскажу предметно.
Компания врет начиная прям со знакомства.
Ниже точное содержание моего обращения в компанию. Цитирую:

«Перед тим як написати відгук на DOU, заради об’єктивності, вирішив дізнатися вашу позиції щодо ситуації.
У своєму листі від 18 січня ви берете на себе зобов’язання повідомити на всіх етапах співбесіди протягом 5 днів. Цитата:
Ми отримали твою анкету на позицію HEAD OF SERM. Зазвичай ми відповідаємо протягом 5 робочих днів з моменту отримання відгуку на email чи мессенджер, який вказаний в твоєму резюме. Ми даємо фідбек на всіх етапах відбору, навіть якщо скіли спеціаліста на даний момент не відповідають вимогам позиції.
Сьогодні пішов 21-й день, це в 4 рази більше за ваші заяви, а також лояльно з мого боку. Уточніть вашу позицію, чому виставляєте компанію такою, яка не виконує зобов’язань?»

В ответ игнор.
Выводы:

  • Известная компания с нашествием более 30 рекрутеров + внешними HR подрядчиками.
  • Каждые 2-3 месяца предлагают разную чепуху на маленькую ЗП с большими требованиями (за 3 года получаю регулярно).
  • На письменные и официальные обращения не реагируют. Им пофиг.
  • Свои обязательства данные в письменной форме не выполняют (есть сомнения, что выполняют и другие обязательства: финансовые / проектные / карьерные).
Компания не стоит внимания. Соискатели, будьте осторожны и соблюдайте технику безопасности при коммуникации и подписании документов!
  • Позиция: HEAD OF SERM.
  • Ответственный HR: Ariana Hlushchenko.
P.S.: Отзыв для соискателей. Мнение рекрутеров будет ценно и многогранно, но не очень интересно.

Максим, вітаю!
З вами на звʼязку Аріна, Recruitment Team Lead в Netpeak.

Так, на жаль, рекрутер не відповів вам вчасно. Щиро перепрошую за цю ситуацію. Ми прояснюємо, чому так сталося.

Нам шкода, що у вас виник такий досвід кандидата з нашою командою. Але пропонуємо нашу комунікацію будувати у конструктивному форматі без оціночних суджень про компанію, не працювавши в ній. У нас в команді високий середній показник life time працівників. А також із 1000+ компаній ми увійшли в топ 10 у рейтингу найкращих ІТ-роботодавців 2023 від DOU у категорії «200-800 спеціалістів» — jobs.dou.ua/ratings. Цей рейтинг формувався саме на оцінках та відгуках працівників, тому ми дуже цінуємо високі фідбеки від наших колег.

Дякуємо вам за зворотній звʼязок, який допоможе наш hiring процес зробити ще комфортнішим у майбутньому для кандидатів. Та бажаємо вам знайти свою dream job, яка буде повністю відповідати вашим очікуванням.

Ще не потрапив до вас у компанію, хоча дуже хочу, але вже можу надати негативний фідбек щодо рекрутингу
В першому випадку все було чудово, провели співбесіду. поспілкувались надали фідбек, що не підходжу по хард скілам, але не уточнили які саме (щоб підтягнути знання і повернутись), а просто в результаті ігнорують

В другому випадку комунікація з кандидатом на рівні якогось магазину, а не всеукраїнської компанії. рекрутер Тетяна Оверчук не спілквалась на співбесіді, одразу почали з тестового, ну ладно. Після відправки тестового на пошту повідомив також про це в месенджері. І тут за декілька годин приходить лист від неї : «У вас затримки з виконанням тестового? Може перенести дедлайни?» Я не знаю, як це коментувати, але комунікація та пеервірка каналів зв’язку «на висоті»

Через декілька днів також вона запиталась про зарплатні очікування, хоча це все описано в резюме. для чого його тоді надсилати, якщо і так не читають?
Пройшов тиждень з моменту початку рекрутингу, але на попередню співбесіду я так і не потрапив... Чекаю відповіді на тестове...

Підтримали: Alex KholiavchukOleksandr Melnyk

Владиславе, доброго дня!

Ми дійсно вдячні за час приділений на виконання нашого завдання. Приймаючи рішення, ми оцінюємо тестове завдання усіх кандидатів та обираємо найкраще. Коментарі стосовно того, що можна покращити ми зазначили вам 17.01 у день вашого запиту на розширений фідбек.

В нашій компанії працює автоматична розсилка листів нагадувань для того, щоб кандидати знали про наближення дедлайнів по тестовому завданню і могли вчасно попередити про необхідність відтермінування. Ви отримали нагадування, оскільки ваш лист з виконаним тестовим спочатку потрапив у розділ Спам і через це не вийшло скасовувати завчасно автоматичне нагадування.

При цьому ми отримали ваше тестове завдання 12.01 (пʼятницю) та повернулися з нашим рішенням 17.01 (у середу) у рамках нашого дедлайну 3 робочих днів після отримання тестового завдання.

Зарплатні очікування рекрутер уточнила, оскільки у резюме та у заявці, яку ви заповнювали на нашому сайті, вони були різні.

Ми щиро цінуємо ваш інтерес до нашої компанії та вашу участь у нашому процесі найму. Якщо ви бажаєте обговорити ці питання або інші, можете зв’язатися зі мною особисто — [email protected]oup.
Сподіваюся, що на основі наданого нами роз’яснення ви зможете подивитись на цю ситуацію по іншому.

Хотіла б поділитися своїм враженням від роботи у компанії Netpeak, де я отримала неймовірну можливість розвиватися та втілювати свої професійні амбіції.

Почну з етапу співбесіди. Взагалі я подавалася на іншу вакансію, але після докладного ознайомлення з моїми цілями та планами, мені було запропоновано випробувати свої сили в іншому відділі на вакансії, яка краще відповідає моїм уподобанням. Зараз, на завершенні випробувального терміну, я вдячна за цей шанс і можливість розвиватися в новому напрямку.

Далі онбординг. Цей процес в компанії добре налагоджений. Отримання всієї необхідної інформації про компанію та її функції відбувається легко та оперативно. Надзвичайно корисно мати підтримку онбординг-спеціаліста, який завжди на зв’язку та готовий відповісти на організаційні питання.

Лише за місяць роботи тут мені вдалося добре прокачати свої скіли. В цілому, працюючи у Netpeak, я відчуваю не лише професійний ріст, але й глибоке задоволення від роботи в цій дружній та динамічній команді.

Якраз підходить до завершення мій випробувальний термін на посаді Contributing Editor в Netpeak Journal. Мені сподобався процес найму та онбордингу, все швидко і чітко. Компанія готова йти назустріч обставинам працівників, таким як інший часовий пояс чи необхідність інколи ставити роботу на паузу, щоб допрацювати пізніше. Також одразу дається всі необхідна інфа щдо компанії, плюс онбординг-спеціаліст перші два місяці постійно на зв’язку і до нього можна звернутися щодо організаційних питань.

Насправді сподобався процес онбордингу у компанії!

Всі хто зі мною контактував були дуже доброзичливі, більша частина всіх процесів максимально логічна і проста, що можна розібратися самому, а там де виникають питання — їх спокійно можна задати й швидко отримати на них відповідь.

Раджу цю компанію усім, хто хоче рости й по кар’єрі й професійно як спеціаліст!

Процес рекрутингу та онбордингу був зрозумілим та комфортним. Для мене було приємним здивуванням, що Netpeak не пропонує кандидатам величезне тестове завдання, на виконання якого йде кілька робочих днів. Три етапи співбесіди зайняли не більше як тиждень, фідбек після кожного етапу давали протягом 2 робочих днів. Також забезпечили необхідним часом для завершення справ у минулій компанії (більше 2 тижнів). Netpeak забезпечує достатнім періодом часу для навчання та плавного заглиблення в обовʼязки. У самій компанії приємне та дружнє середовище однодумців. Щиро раджу!

Підтримали: Liza Nushtaieva

Я приємно вражений процесом рекрутингу у компанії, а особливо спілкуванням з рекрутером Регіною. Вона виявилася дуже професійною і доброзичливою особою, яка створила зручне та відкрите середовище для обговорення питань та можливостей.

Підтримали: Liza Nushtaieva

Ніколи не писала відгуки про компанії, але в даному випадку вирішила це зробити. Мій відгук буде стосуватись відділу рекрутингу та надання фідбеку.

Подавалась на позицію сорсера (не хочу повертатись до повного циклу рекрутингу, тому розглядаю варіанти позицій з сорсингу). Спочатку побачила її на Джині, ознайомилась з вимогами та помітила пункт: відповідає вашим ЗП очікуванням.
Почитала відгуки, хоча були й не всі позитивні, але у кожного свій досвід, тому вирішила спробувати відправити CV через їх сайт (це був вихідний чи пн, точно не пам’ятаю. Тобто тиждень є для того, щоб зв’язатись з кандидатом).

— Перше повідомлення від рекрутера отримала в пт в 17.50. — За свій 5-ти річний досвід роботи та комунікації з компаніями/кандидатами, вперше бачу, щоб діалог з людиною починали в кінці робочого ДНЯ та ТИЖНЯ. 99% кандидатів просто не відпишуть рекрутеру на їх перше повідомлення та й не правильно це з професійної точки зору. В даному випадку, краще написати вже з понеділка, ніж для галочки це зробити, типу встигли.

— В повідомленні була вказана сума менше, ніж той верхній рейт, який співпадав на Джині з моїми побажаннями та які вказала в своїх побажаннях — Я запитала: чи якось враховується попередній досвід при формуванні місячного окладу? І запитала, що на джині рейт вище, ніж мені написали? Відповідь: ставка на момент випробувального терміну обмежена, а потім вона буде залежати від навичок та її можуть озвучити після співбесіди. Щодо джині спочатку написали, що там немає інформації щодо ЗП, але я пояснила, що мені як кандидату він підсвічує цей момент і я можу зрозуміти, яка межа рейту.
Ок, питання прояснили.

— Обдумавши це, вирішила пройти етапи, щоб поспілкуватися та познайомитись ближче. 1-ий етап — тестове завдання. Отримала завдання та коментар: ми цінуємо ваш час, не будемо вам давати тестове завдання, а просимо відповісти на декілька питань. Але відповіді мають бути інформативними. Добре: суміснісність «цінуємо час» та «інформативність» трошки не зрозуміла, особливо коли побачила не 2-3 питання, а 4, в двох з яких були підблоки та потрібно було надати декілька прикладів найскладніших вакансій та опрацювати заперечення. В даному випадку не обмежишся 3-4 реченнями.
Мабуть у нас різне поняття цінності часу, але це підсвітило, що час не цінують.
На наступний день відправила відповіді.
Через декілька днів отримала фідбек з відмовою: заявок досить багато та є кандидати, які за досвідом більше підходять (Не вважаю, що я прям ідеальний кандидат, але коли пишуть, що досвіду недостатньо — 5 років, не надаючи ніяких пояснень, виникає зустрічне питання: чого ж саме мені не вистачило в досвіді на ваш погляд для даної позиції? Саме його я й поставила, щоб дізнатись більше деталей).

— Отримала фідбек, де вказали на мінуси та плюси, та відмітили НЕСТРУКТУРОВАНІСТЬ ТЕСТОВОГО ЗАВДАННЯ (всі питання були окремо виділені, приклади розділені обзацами. І лише в одному тексті — приклад повідомлення кандидату, не було розділення. Ок, я погоджуюсь, що в даному тексті не виділила блоки окремо, як зробила це при відправці кандидатці).
Мені не підсвітили неструктурованість всього тестового, в чому вона саме полягає на їх погляд. Виходить, що людина має сама здогадатись, що саме мали на увазі🤷‍♀️
Плюс був момент, який я попросила прокоментувати. Моє повідомлення проігнорували, через день вирішила пінгонути. Відповіли, що пропустили в потоці.
Ок, буває. (Але судячи з фідбеків тут, то це стандартна практика рекрутерів в компанії).

— Отримую відповідь, в якому Лід просто вирішив сконцентруватись на одному прикладі та розкласти його на молекули. Загалом було 4 приклади, 1-ин з яких був текст на якому сконцентрували всю увагу. Хоча спочатку написали: ЛИСТИ ВАЖКУВАТО ЧИТАТИ. Тобто пишуть що всі листи, аналізують потім вибірково. Чому так, загадка..
А саме цікаве, що повеселило — це Лід підрахував РЯДКИ в тексті. Вперше таке бачу, щоб настільки прискіпливо відносились до листа. Якби не цей момент, просто прийняла б все як є та не писала б фідбек.

Але коли рахують вже рядки, зрозуміла, що була обрана тактика ЗАДАВИТИ, а не не допомогти та плюс показали цим своє упереджене ставлення.
Всі мінуси, які були підсвічені Лідом, можна виправити досить швидко, направивши людину та показавши свої власні приклади, як краще це зробити (ПРИКЛАДУ НЕ НАДАЛИ ЖОДНОГО!!!ХОЧА Я ПРОСИЛА). Тим паче, що рекрутер з яким я вела переписку сама відмітила, що позиція передбачає кураторство Ліда.

Ок, без проблем.

Висновок: весь фідбек виглядав не як рекомендація (до речі, це слово не було вжито взагалі!), щоб покращити певні моменти, а як можливість докопатися до конкретного тексту.
Виходить зі 100% відповідей на всі питання, десь 20% — це були моменти, які варто виправити. Ок, я готова виправляти мінуси, коли вони дійсно конструктивні, а не коли тикають носом в щось одне, не помічаючи поряд правильність та не враховуючи її.

Враження залишились не дуже приємні та є дисонанс в тому що пишуть на початку комунікації та потім...

P.S. Намагалась дотриматись структури в своєму фідбеці)

Привіт.
Я Аріна — Recruitment Team Lead у Netpeak Group. Я перевіряла ваше тестове завдання, яке виявилося не найкращим серед інших. Та формувала загальний фідбек.

Як хайрінг менеджер по вакансії Sourcer, я задоволена результатом пошуку кандидатів. Наш підхід допоміг рекрутеру опрацювати 52 кандидати та за 13 днів якісно закрити вакансію.

Ознайомившись з вашим фідбеком, бажаю знайти вам команду, з якою у вас все складеться. І candidate experience буде 10/10.

Найкраще місце для роботи.
На колишніх місцях роботи, термінові таски були на вчора, тут же терміновою таскою є мінімум на завтра, а то і після завтра.
Приємні колеги, які завжди дадуть відповідь на твоє питання, або допоможуть разом розібратись в питанні.
|||>|

Мабуть, найкрутіша компанія в якій я працював!

1.Перше що сподобалось, то це відношення ще на початкових парах. Онбординг намагається якомога простіше та легше адаптуватись до нових умов, специфіки, правил та особливостей в компанії. Немає такого, що «ось тобі пул задач і вперед». Все робиться послідовно.

2. Другим моментом варто відзначити рівень культури та поваги в компанії. Всі люди різні, але відношення має бути однаково правильне і адекватне, це відчувається в кожному співробітнику.

3.Третім пунктом можна позначити навчання. Так, саме в цій компанії ти знайдеш людей, які 100% зможуть навчити тебе чомусь новому. Працюючи ти завжди навчаєшся, що комбінує корисне з приємним.

4. Останній пункт я залишу для команди в якій працюю. Впевнений, що не тільки в моїй тімі є таке, але люди справді кльові. Багато хто намагається допомогти, підтримати, дати пораду.
Байдужість — ось із чим тут справді воюють!

18.08 склав фінальний іспит на випробувальному терміні. Результат дізнаюсь протягом цього тижня, але вже хочу залишити відгук стосовно того що я бачив в NetPeak протягом 2,5 міс.
Хочу окремо виділити процесс онбордінгу, починаючи від першої реакції тут на джинні, і завершуючи останнім днем на ВТ, мене підримували, цікавились, та допомогали інтегруватись в NP.

Знаю що в NP зараз суттево збільшилась кількість вакансій, гадаю саме через це не у всіх виходить оцінити і отримати такий самий онбордінг як отримав я. Але я з середени вже розумію, що не в правилах NP, забивати. Вони точно зроблять щось з цим, збільшать штат рекрутерів, змінять алгоритм дій, тощо. Але стануть краще, бо задекларована мета цієї компанії це — зробити перехід з 3-го світу в перший протягом 1-го життя, не змінюючи географії.

Особисто хочу відзначити і подякувати спеціаліста з онбордінга: Анна Таран (Nebula).
Спількування професійне, та ємпатійне. Дякую!

Хочу залишити негативний відгук про компанію Netpeak — точніше, про їхній спосіб найму. Сподіваюсь, це вбереже когось від витрачання свого часу даремно.
Як театр починається з вішалки, так і компанія починається з рекрутера — для потенційного співробітника так точно знайомство з організацією починаєть зі спілкування з HR-менеджерами. На жаль, рекрутери в цій компанії показали себе абсолютно некомпетентними, максимально ігноруючи кандидатів на посаду.
Про що я? 20 липня я подалася на вакансію Communication Manager на Djinni. 21 липня рекрутер Тетяна Оверчук надіслала мені тестове завдання з дедлайном 25 липня включно, яке я і надіслала 25го числа. Через 2 дні (!), 27 липня отримала відповідь від пані Тетяни про «Орієнтовний термін відповіді близько 3-х робочих днів». А далі тиша:)) Сьогодні вже 4 серпня, а жодної відповіді я так і отримала. Моє повідомлення від 2 серпня до пані Оверчук, яка ж доля мого ТЗ, так і залишилося без відповідді — це при тому, що вона прочитала моє питання, і це прекрасно видно на Djinni. Це коректна поведінка рекрутерів? Переконана, що ні. Якщо Вам настільки байдуже на своїх кандидатів, це вже багато говорить про процеси і в самій компанії.

І ще один приклад. Ваш рекрутер Олена Корпанюк 25 липня надіслала мені пропозицію ознайомитися з вакансією PR-менеджера з питанням: «Підкажіть, будь ласка, чи зацікавила вас моя пропозиція та готові ви продовжити спілкування? Буду чекати на вашу відповідь». На що я відкрила свої контакти та надіслала CV. І що отримала у відповідь сьогодні, через 10 днів після пропозиції? Аж нічого, бо моє повідомлення з контактами і резюме так і висить непрочитаним:)) То це ви так чекаєте на відповідь і продовжуєте спілкування, шановні?

Школа свого витраченного на вас часу. Свої враження про компанію Netpeak я вже склала — зрозуміло, якого характеру.

Марино, вибачаємось за ситуацію, що склалася під час вашого знайомства з нашою компанією. Вдячні вам за час приділений на виконання тестового завдання.

Визнаємо, що рекрутери повели себе не професійно не надавши фідбеки вчасно та не повідомили про те, що процесинг в нас можливий одночасно тільки в рамках однієї позиції.

Ми з повагою ставимось до часу наших кандидатів, і добре розуміємо вас. Вже ретельно вивчили ситуацію в рамках команди, знайшли вузькі місця, зробили висновки та зміни у процесі. Будемо робити все, щоб подібного не відбулося знов.
Маємо надію, що в нас ще буде можливість виправити ваше перше враження у майбутньому.

Вперше пишу відгук про компанію, тим паче негативний.

27.06 подався на вакансію Designer (Adobe) на Djinni. В той самий день відповіла рекрутер Тетяна Оверчук. Без будь-яких питань з приводу досвіду чи бажану зп дає виконати ТЗ із вже зазначеним дедлайном до 29.06 включно. Тобто вже стає зрозуміло, що комунікація із кандидатом ведеться на мінімальному рівні.
Через півтори години я відповів, що «Давайте краще проведемо попередній прескрін. Бо тестове займе набагато більше часу, ніж 15 хвилин розмови, де ми хоча б зрозуміємо чи є в нас метч по низці пунктів». Вважаю, що можна було б і письмово запитати, якщо з якихось причин компанія не проводить відео/аудіо прескрін.
28.06 без відповіді.
29.06 без відповіді.
30.06 день дедлайну пройшов, без відповіді.
Сьогодні вже 01.07. Повідомлення досі навіть не прочитане. Хоча усі ці дні Тетяна заходила на сайт, це усе відображається на Djinni.
І це особливо забавно після слів «Якщо у вас виникнуть якісь питання — напишіть мені про це».

Тобто мабуть Тетяна побачила письмо на пошті із моїм повідомлення, та подумала що я не вартий відповіді, бо «дуже розумний» пропонувати такий варіант. Що нехай кандидат витрачає свої дні, замість її кілька хвилин на питання. Можливо це в компанії такий алгоритм поведінки — що ігнорувати тих, хто не хапається відразу виконувати ТЗ, та таким чином відсіює кандидатів. Але все одно вважаю це неадекватною поведінкою.

Зараз розумію, як добре, що я не почав робити те тестове. Витратити 2 дні на те, щоб тебе просто ігнорували та не відповідали. А якщо і дадуть відповідь, то таке саме стандартне «Вибачте, але ми не готові продовжувати». Наче час кандидата не вартий нічого.
Можливо хтось скаже, що я поквапився з відгуком, що пройшло лише 4 дні. Але коли виставляючи дедлайни компанія не відповідає навіть після нього, коли того ж 29.06 (день дедлайну) Тетяна оновлює вакансію, то тут вже усе стає зрозуміло, що це ніщо інше, як ігнор.

Доброго дня, Артеме

Вдячні за ваш відгук, і перепрошуємо за незручності, які виникли під час нашого хайрінг процесу. Ми дійсно цінуємо кандидатів, та шкодуємо про будь-яке негативне враження, що було створено.

Перед відправкою тестового завдання ми ретельно перевіряємо кваліфікацію кожного кандидата, його досвід роботи та зарплатні побажання, що зазначені у профайлі. Відправка тестового завдання відбувається лише у випадку збігу усіх факторів та з указаними дедлайнами, які можна переглянути.

Ви отримали тестове завдання 27 червня та висловили бажання спочатку пройти співбесіду чи короткий прескрін, перш ніж продовжити.
Ми намагаємося завжди повертатися зі зворотнім зв’язком до кандидата протягом 3-ьох робочих днів. Оскільки 28 червня у нашої команди був вихідний, крайній строк отримання відповіді був понеділок.

Ми розуміємо, що наш рекрутер відвідав сайт 29 червня та оновив опис вакансії, що могло фруструвати. Та візит рекрутера на сайт не обов’язково означає, що він бачив окремі повідомлення чи заявки. Наші рекрутери працюють паралельно над різними вакансіями та часто відвідують сайт (щоб переконатися в точності та актуальності публікації чи внести необхідні оновлення). Це не було навмисне ігнорування вашого запиту.

Ми планували відповісти на ваше повідомлення в понеділок, 3 липня, але, на жаль, негативний відгук вже було опубліковано на вихідних. Нам шкода, що ми не мали можливості дати відповідь раніше.

Ми щиро цінуємо ваш інтерес до нашої компанії та вашу готовність брати участь у нашому процесі найму. Ваш відгук є цінними для нас, і ми прагнемо постійно покращувати нашу комунікацію та швидкість реагування, якщо ви бажаєте обговорити це питання далі, зв’яжіться зі мною особисто — [email protected]oup.

Ми сподіваємося, що на основі наданого нами роз’яснення ви зможете подивитись на цю ситуацію по іншому.

Раніше писав відгук від 13 січня 2023.
Нажаль, не пройшов випробувальний термін й мене звільнили 17 лютого 2023. Не підійшов тім ліду.
2,5 місяці в агенції Нетпік були чудові.
За рекрутинг писав детально раніше.
Дякую за досвід. Це було цікаво.

Працюю в Ringostat вже більше 4-х місяців на позиції Sales manager.
Перше знайомство з компанією було через рекрутера Даніеля.
Після інтревью в мене склалось приємне враження про компанію, далі було знайомство з керівником відділу та коммерційним директором. Чесно скажу, в мене були сумніви щодо моєї подальшої ролі та реалізації в компанії. Всі питання ми обговорили разом, вирішили як одна команда, яка націлена на подальший результат та розвиток.
Далі онбординг з Фаті та знайомство з колективом. Приймають одразу тепло, за менеджером закріплюється відповідальний куратор, який вже веде тебе через всі тернисті шляхи, допомагаючи та підтримуючи на кожному шляху. Атмосфера в колективі здорова, є питання -вирішуємо, щось треба — всі допомагають. ЗП вчасно і як домовлялись.
Можу сміливо рекомендоватувати компанію Netpeak для співпраці :)

Я не шукав роботу. Просто, черговий раз зайшов Linkedin, і у одномуу повідомленні про вакансію, на Middle SEO спеціаліста в Netpeak, побачив оту тригерну комбінацію — «віддалена робота», і не втримався, щоб не відписати.

І коли мені зателефонувала Юля Комарницька, ми невимушено, по-дружньому поспілкувались. Я отримав вичерпну інформацію про вакансію, про компанію, її цілі, робочий процес та процедуру відбору.

А що найбільше сподобалось, то це щирість Юлі, та її фанатичне захоплення своєю роботою і компанією. Вже на цьому етапі я зрозумів, що хочу саме в цю компанію. А на серії співбесід, під час спілкування з розумними людьми — професіоналами своєї справи, розумієш — так, це воно, це те що мені треба.

І от, уже більш як рік, я допомагаю своїй компанії (компанії позитивних, життєрадісних людей) досягати поставлених цілей на шляху III>I.

Дякую, тобі Юля, що знайшла мене )

Підтримали: Віктор Ходасевич

Я хочу сказати, що працювати в Нетпік класно.
Мені дістався найкращий з можливих варіантів HR — Юля Комарницька.
Сам флоу співбесід був достатньо складний, але я відчувала підтримку на кожному етапі. Мабуть саме тоді я зрозуміла, що таке «люди найцінніший ресурс» — не на папері, а в реальному житті.

Мені дуже сподобався процес онбордингу, корпоративна культура, цінності і моя команда.
Майже два роки пройшли дуже швидко. І я жодного разу не пожаліла, що обрала цей оффер.

Можу сміливо рекомендувати роботу в Нетпік, як класний досвід, як надійну компанію, де можна знаходитись у сильному оточенні і рости.

В мережі багато неоднозначних відгуків про процес найму в Нетпік. Поділюсь своїм досвідом.

Всього було 3 етапи:
— Відправка CV і тестове
— Інтерв’ю з рекрутером Марією Коноваловою і майбутнім тімлідом
— Фінальна співбесіда з Chief Product Officer та Recruitment Lead.

Фідбек по першому етапу дали протягом 5 робочих днів (були обстріли та проблеми зі світлом), по наступних — в той самий день. Маша мегаприємна в спілкуванні, завжди на звʼязку. Хочу відмітити, що питання на зідзвонах ставляться не для того, щоб тебе «завалити», а навпаки допомагають краще розкрити сильні сторони. Я була приємно вражена на скільки легко і зрозуміло будується вся комунікація.

Як результат — фінальний зідзвон і омріяний оффер.

Вже кілька місяців працюю в AcademyOcean — яка є частиною Netpeak Group.
У мене було два головні очікування від компанії:
— проект досить цікавий та комплексний, щоб давав можливість зростати як спецiалiсту;
— люди, у яких є чому повчитися та з якими приємно поспілкуватися, зокрема й не на робочi теми.
По обох пунктах гуд :) А тому додати бiльше нiчого не маю, усiм добра :)

Дякуємо за приємні слова) Раді, що ти прийняв наш оффер!

Привіт :)
Користуюся нагодою та пишу відгук про компанію Нетпік.
Моя історія довга й цікава, для мене, принаймні :)
Все почалося з того, що рекрутер Женя (Boston) знайшла мене в кінці жовтня 2022 в ЛінкедІні й кілька раз запропонувала спробувати себе на посаду Middle Project Manager в агенцію Нетпік. Я кілька тижнів думав, вирішив чисто для підняття самооцінки пройти співбесіди й зрозуміти чого я вартий. Роботу міняти не планував, бо мені подобалася агенція, в якій я тоді працював.
Перейшли з ЛінкедІну спілкуватися у Телеграм. Женя дуже ввічлива, терпляча, й весь процес спілкування проходив у приємному й привітному тоні, що для мене було дуже важливим.
Я задав запитання, що мене цікавили (перша порція була з 15 питань, потім ще, і ще, і ще), отримав відповіді, зрозумів, що мені заходить, кілька тижнів був перевантажений на роботі й вже після них виконав тестування — відповів на вітальні питання перед першою співбесідою.
Далі все пішло з блискавичною швидкістю. В той самий день, коли я надіслав тестові відповіді по вітальним питанням мене запросили на наступний день на співбесіду з рекрутеркою Женею й моїм потенційним Тім лідом Сашею. Я приємно здивувася на скільки легко мені було з ними спілуватися й на скільки мені все заходить, подобається. Озвучив свої бажання по зп й очікування, позадавали один одному дуже багато запитань.
Тім лід Саша (Alexspeaker) й Женя мали подумати 3 дні й написати чи проводитиметься далі фінальна співбесіда. Щось пішло швидше, ніж я очікував, й я отримав відповідь в той самий день, що мене запрошують на фінальну співбесіду з Аріною (Recruitment Team Lead) та Дмитром (Chief Commercial Officer) Stefan. Узгодили час, й через день після першої співбесіди теж для мене приємно й легко пройшла друга фінальна співбесіда. Було багато запитань один одному й ми ледь вклалися в одну годину. З Дмитром приємно поспілкувалися англійською.
Мали подумати 5 днів. Щось знову пішло швидше, ніж очікувалося, й в той самий день мені написали, що я підходжу й прислали мені job offer з пропозицією зізвонитися 3й раз на наступний день, у п’ятницю. Для мене це було дуже швидко, я взяв тайм аут й вирішив подумати на вихідних. Зізвонилися у понеділок, проговорили решту питань, що в мене й у Тім Ліда Саши з рекрутеркою Женею були. Я погодився.
На наступний день поговорив з власником агенції, де тоді працював, мене намагалися утримати підвищенням платні, але я вирішив рухатися далі й працювати з більш цікавими проектами. Домовився, відпрацював 2 тижні, щоб жодний з проектів по SEO, PPC, SMM, target, розробці сайтів, що я вів не завалився. І ось з 5 грудня я працюю, проходжу внутрішню сертифікацію і, на справді, насолоджуюся привітністю команди й колективу. Я ще на випробувальному терміні й крок за кроком закриваю/виконую потрібні завдання. За перших два тижні ейфорія пройшла і я почав бачити недоліки, те, що мені не подобалося, про які зміг поговорити з Тім Лідом та Онбордингом Наташей Фаті, які мені дуже допомагають адаптуватися. Я не ідеалізую компанію, бо тут працюють різні люди з різним бекграундом. Проте є дуже багато класних точок дотику й спільне бажання працювати якісно й досягати більшого.
Історія триває далі, і мене радує :)

❤️ Радіємо що ти з нами і дякуємо за відгук про наш процес рекрутингу

Вперше пишу відгук про компанію, тому сорі)))

Хочу поділитися своїми враженнями від проходження співбесіди в Нетпік)
Все почалося з повідомлення в Linkedin від Яни(Vilna), яка в свою чергу запропонувала розглянути вакансію, сама пропозиція була цікава і далі наше спілкування перейшло в ТГ, де Яна надіслала тестове завдання і дала дедлайн, по факту тестове було максимально просте і виділеного часу було прям з запасом)
Отже, я виконав тестове, і далі мене чекала співбесіда з Яною та керівником відділу, яка пройшла в максимально теплій атмосфері, всі питання були в основному на перевірку моїх навичок вказаних в резюме, після проходження данного етапу мене мало чекати фінальне інтерв’ю з керівником департаминту і отримання оферу, але я відмовив через певні обставини, з Яною ми розійшлись на добрій ноті, і ось через декілька днів обставини змінилися і я зконтактував з Яною про продовження нашого спілкуввання, ми домовились про зустріч з керівником відділу і все мало бути б добре, але йоб*на русня не дала спокійно пройти її, бо сама в цей день були одні з найбільш масовних обстрілів, зустріч ми знову перенесли)
Після того як ми все таки змогли провести зустріч, мені обіцяють фідбек через 2-3 дні, а дають вже через 3 години, що готові запропонувати офер, і ще одна зустріч з Яною та керівником відділу на обговорення оферу і ось я вже Нетпіківець)))

Мушу зазначити, що я всього лише Джун а не Сенйор, і таке ставлення від HR було максимально приємною несподіванкою, дякую Яно!!!)))

Богдан, дякуємо за такі теплі слова! Нехай робота приносить тільки задоволення.

«ЧУДОВИЙ» досвід

* Ейчар 3 рази помилилася з узгодженим часом дзвінку, набирала в інший час навіть після декількох нагадувань.

* Опис вакансії та навички в інформації вакансії не відповідають фактичним, hr на інтерв’ю вам теж нічого не скаже. Йдіть на свівбесіду, витрачайте пару годин на письмове завдання, зробіть його добре, а потім вже в першу хвилину останнього інтерв’ю вам скажуть що шукають навички/досвід якого в вас нема. І в описі ванксії, і на першому інтерв’ю, і в завданні цього не буде. Жодної згадки. Але буде в перші 3 хвилини останньої співбесіди.

* Інтерв’ю як в Гугл — всі деталі щодо роботи, що робив, як треба, теорія, практика, особисті навички, завдання на логіку. І при цьому питають «ми бачили ваша ставка стільки-то, але ми ж такі класні, на скільки для нас ви можете її знизити?». Хммм, здається такого питання в Гугл не було.

Якщо вам нема чим зайнятися, ви не поважаєте свій час та можете дозволити собі викинути з життя декілька днів, можете йти на інтерв’ю в Нетпік.

Христино, вітаю.

Дякую за ваш час та відгук. Він допоможе нам стати краще:)

Перед усім, я хочу вибачитись, що на якомусь з етапів виникло непорозуміння та наш рекрутинговий процес викликав такі враження.

В описі вакансії та в нашому тестовому завданні ми намагались акцентувати увагу на задачах та навичках, які пов’язані з аналітикою.
З тестовим завданням ви впорались добре, проте на момент написання цього коментаря, моя колега вже написала вам лист з більш розгорнутим зворотнім зв’язком.

Що стосується переносів, то на скільки мені відомо перенос був лише один через масований обстріл, і ми не хочемо наражати наших кандидатів та команду на небезпеку. Окрім цього ми завжди намагаємось в день зустрічі заздалегідь дізнатись в кандидатів, чи є в них можливість провести зустріч в цей день, щоб у разі форс-мажорних обставин перенести зустріч на зручний для кандидата час.

На співбесідах ми ставимо різні запитання, щоб комплексно оцінити кандидатів не тільки зі сторони хард-скілів, але й зі сторони софт-скілів, щоб кандидатам було комфортно працювати з командою.

В нас залишились гарні враження після зустрічей з вами, і ми були б раді, якби була можливість попрацювати в майбутньому.

Гарного вам дня!

Хотілося б поділитися своїм досвідом:

07.12.22 мені написала рекрутерка Марія Коновалова щодо позиції PPC Specialist (Portuguese). Дуже приємна дівчина, швидко відповідала на всі мої запитання та завжди була на звʼязку.

08.12.22 вже було перше інтервʼю, враження залишилися чудові. Говорила не тільки з Машею, але й з командою, у якій була відкрита позиція. Того ж дня відправили фідбек і тестове завдання (дедлайн: 12.12)

Завдання відправила зранку 12-го, через декілька годин отримала фідбек та запрошення на зустріч з Recruitment Team Lead.

Через 2 дні (14-го) отримала повідомлення про те, що мені готують оффер). 15-го була зустріч з Машею та тім лідом моєї команди, де мені розказали детальніше про умови і обовʼязки.

Підсумок: я пройшла всі етапи інтервʼю та отримала оффер через тиждень. Враження тільки позитивні, оффер прийняла та скоро буду виходити на роботу)

відгук з відмовою через 3 тижні... що би що?))

Домовились із Yana Koziuchenko, про тестове, вона дала термін 3 дні, більше ніяких вимог. Ось повідомлення:
«Доброго дня! Дякуємо за відгук)

Марʼяна, на цю посаду 2 інтерв’ю (після кожного ми даємо фідбек максимум протягом 3 робочих днів).

На всіх інтерв’ю у нас двостороннє спілкування, можете вільно дізнатись про все, що важливо для вас. І якщо зараз виникнуть запитання, також не соромтесь :)

Перед запрошенням на співбесіду є невелике тестове завдання, яке допоможе познайомитись з продуктом.

Протестувати форму входу academy.academyocean.com (academy.academyocean.com) та
1. Скласти тест кейси.
2. Здійснити повне тестування та виписати знайдені баги, якщо такі знайдуться.
Будь-які, навіть найнесуттєвіші зауваження, вітаються, тому обов’язково вказати їх.

Ми просимо виконати його протягом 3 робочих днів, та „м’яч на вашій стороні“ :)

Скажіть, будь ласка, чи готові ви взяти тестове завдання в роботу?»
---
Погоджуюсь, вчасно виконую ТЗ, оскільки вимог ніяких не було, все робила у ворді. Зробила, скидаю на перевірку.
Далі протягом 3 обіцяних днів отримую ось це:

«Доброго дня! Як і обіцяла, я до вас з фидбеком стосовно тестового завдання. Ви загрузили завдання на Гугл-драйв RAR архів, який є платною програмою для використання. В цьому архіві вордовські документи, відкрити, які не змогли, бо вони в RAR архіві, які не можуть розархівувати. Вам потрібно було створити гугл таблицю(ексель) і сформувати тест там. Якщо потрібно щось сформувати по групам то використовувати різні сторінки цієї таблиці. На жаль, через описаний фактор ми не готові запросити вас на співбесіду, але якщо дозволите, з радістю напишу вам щодо інших в майбутньому!» — Yana Koziuchenko

Тобто, виходить так, що із її вимог, які були оголошені після того, як ТЗ було зроблене, я не підходжу. «В цьому архіві, вордвські документи, відкрити, які не змогли бо вони в RAR архіві, які не можуть розархівувати.», тобто на офіс гроші знайшлись, а на якийсь winrar чи 7zip, це вже занадто, ще й враховуючи що, 7zip це freeware. Та навіть у вінді, можна розархівувати цей архів. Бувало різне, але от такого відвертого крінжа я давно не бачила. Netpeak, Ойті компанія(саме ойті), в якій ніхто не зміг розархівувати архів, .rar формату. Треш)

Після того як завдання було переглянуте(хоч що це архів), можна ж було навіть написати, що це потрібно зробити екселем, вордом, блокнотом, та чим завгодно. Дати там ще 1 день на це, хоч там роботи ну 1-2 години.
Але коли от вже вакансія закрита, через те що на неї відгукнулось порядка трьохсот кандидатів, то треба ж щось сказати, скажем що архів не розархівовувався.
Я витратила відведений час, 3 дні, на те щоб мені просто сказали «ви нам не підходите», навіть не переглянувши мою роботу.

Дякуючи таким рекрутерам, як ця, принципово ТЗ робити не буду.
Передавайте привітики
www.linkedin.com/in/yanakoziuchenko

Доброго дня, Мар’яна.

Ми завжди відкрити до пропозицій і вирішення питання може бути якнайшвидшим, якщо написати одразу рекрутеру, який спілкується з вами :)

Ми намагаємось завжди йти назустріч кандидатам, тож щодо можливості переробити ТЗ: якби ви уточнили, чи є можливість його переоформити, ми б не відмовили. Так само, не відмовили б, якби потрібно було продовжити дедлайн по виконанню.

Також хочу прояснити: все, що стосується тестового завдання, від постановки до перевірки, є відповідальністю не рекрутера, а технічного спеціаліста. Рекрутер Яна тільки передала рішення технічного спеціаліста, тому фідбек в сторону саме рекрутера і заклик до вітань не зовсім виправдані.

В будь-кому разі, ми пропрацювали цю ситуацію з усіма учасниками і вдячні, що ви донесли проблему свого кейсу.

На момент написання цієї відповіді ви вже отримали повідомлення щодо подальших дій.

Гарного та тихого дня вам :)

«На жаль, ми маємо вам відмовити, оскільки на цей час є більш релевантні кандидати на цю посаду...» Тетяна Оверчук, Recruiter. Того ж дня вакансію оновлено на сайті.

Мушу підтвердити висновки попереднього кандидата. Компанія відома, а ось рекрутинг — біда.

Доброго дня, Наталю. Нам шкода, що наша відповідь вас засмутила. На жаль, ми не маємо можливості відправляти розгорнутий фідбек кожному кандидату після розгляду його резюме. При цьому ми намагаємося завжди повертатися з відповіддю на відгук по нашій позиції і не залишати кандидата без розуміння статусу його заявки.

Відправила резюме на вакансію рекрутера. Спілкувалась з Іриною Нестеренко. Рекрутер бачила мій досвід та очікування по зп. Дала мені питання на які треба відповісти. Я дещо уточнила, тому що питання виглядають як збір корисної інформації від рекрутерів. Я відправила відповіді. Сьогодні спитала чи є фідбек, на що мені відповіли: «Змушені визнати, що дана вакансія буде вам не цікава щодо змістовності роботи, а також фінансової винагороди.». Я спитала, чому ви вирішили за мене що мені буде не цікаво. А далі поступило ще повідомлення, що по цій позиції нема такої вилки. Не розумію, нащо було гаяти час. Або це хід Ліда по збору інформації.

Компанія класна, чула багато гарних відгуків. А от рекрутинг дуже не ок.

Вітаю, Даріє!
Дякую за ваш відгук, та за надані деталі. Для нас важлива кожна думка.

Зазначимо, що інформація, яку ми запитуємо, дозволяє дізнатись про експертизу кандидата з різних боків, як ми й повідомили вам у листуванні. Ми завжди залишаємось відкриті до діалогу й обговорення, та надаємо в листуванні відповіді на запитання, що викликають у вас сумніви.
Щодо відповіді рекрутера — ця ситуація була пропрацьована та ми надалі будемо та вдосконалювати нашу роботу.
Ще раз дякую за зворотній зв’язок та бажаю гарного дня!

Отзыв по рекрутинговому процессу компании «Netpeack».
22.09.2022 — Я отправил заявку на должность «Head of PPC Department».
26.09.2022 — Без предварительного разговора с представителем компании (Рекрутером), я просто получил автоответ на почту, цитирую: «Дякуємо за ваш інтерес до посади Head of PPC Department у компанії Netpeak в регіоні Ukraine. На жаль, ваша заявка надалі не буде розглядатися, проте ми цінуємо ваш час та інтерес до компанії Netpeak.» + И это все no reply форма, то есть, чтобы получит ответ на вопрос: «Почему нет?, что не так с моей кандидатурой», мне еще надо найти рекрутера в linkedin, сказать кто я, когда отправил заявку и все остальное, чтобы узнать причину детальней (Не факт что ответ был бы дан).

Такая форма ответа есть не допустимой и не объективной, которая будет и далее негативно сказываться на имиджевой составляющей компании.

Просто оставлю отзыв о первом этапе собеседования на позицию PHP разработчик. Проводили Ксения рекрутер и Ян тимлид. Все прошло в дружественной и хорошей атмосфере. Отношение более чем располагающее. Будут дальнейшие этапы или нет не знаю, но за этот спасибо.

Просмотрел отзывы и решил оставить свой так как не увидел свежих отзывов от разработчиков.
Проработал в Netpeak год (и продолжаю там работать на данный момент), на позиции Junior PHP
разработчика. Итак мои выводы:
Плюсы:
— Отменная команда. Поддержат, помогут, подскажут.
— Профессиональный рост. Постоянные code-review, использование различных технологий, советы от старших разработчиков способствует росту
— Корпоративная культура.
— Зарплата. Платят регулярно без всяких задержек и прочего.
Минусы:
— надо зарплату запрашивать в личном кабинете. Лично мне не мешает конечно. Просто ,чтобы хоть что то указать отрицательное.

Нежданно-негаданно, но захотелось оставить отзыв о компании, в которой я провела полтора года. Могу сказать одно — багаж знаний, с которым я уходила с компании стоит многого.

Уже несколько месяцев я работаю в другом месте, но инструменты и методики, которым научилась в Нетпике успешно использую и сейчас. Это некая школа, которая учит тебя быть классным специалистом и не бояться смотреть тяжелым (в моем случае вакансиям) в глаза.

Спасибо, ребята! ♥

«Нетпиком» я интересовалась давно. В моем понимании, это был магнат в своей сфере, создающий крутые программы и рабочие инструменты, такие, как Serpstat, к примеру. Потому, если где-то и учиться всему, что связано с рекламой и продвижением, то только у них. Скажу наперед, этот образ в моих глазах несколько потускнел. Объясню, почему.

Мой декретный отпуск подходит к концу и я уже давно хочу сменить профессию. Случайно узнала о том, что «Нетпик» набирает группу из 10 человек на курсы по SEО. Более того, самым старательным обещают трудоустройство.
Как происходит отбор?
Почти как в посольстве США:)

Заполнила анкету, прикрепила резюме, отправила. Насторожили вопросы о возрасте и о зарплатных ожиданиях. Но ладно, посчитаем их проверкой на адекватность.
Спустя какое-то время пришёл ответ с предложением выполнить тестовое задание.

И здесь — вторая ласточка. Ищут новичка. Это не единожды озвучивается и подчеркивается. Но вопросы, почему-то, рассчитаны на джуна. Там и структуру сайта нужно придумать, и в тайтлах с мета-тегами разобраться, и формулы в таблице посчитать, и диаграммы нарисовать. Ничего сложного, если вы в теме. Однако новичку придется основательно посовещаться с Гуглом.

Далее. В объявлении о курсах указано, что они начинаются 22 июля. Жду, уже подходит эта дата — ни ответа, ни привета. Но я-то уверена, что тестовое сделала хорошо. Потому напоминаю о себе. Через сутки-двое приходит письмо: вы справились и проходите на следующий этап. Он заключается в том, чтобы дать ответы на вопросы в режиме видео-презентации.

Спрашивают о личностных качествах, о предыдущем опыте, о зарплатных ожиданиях.
Кстати, вопрос о зарплате будет задан четырежды, на каждом этапе, начиная с анкеты, что само по себе наводит на размышления.
Записала, отправила. В ответ — тишина. Снова пишу эйчарам. Наконец, приглашают на собеседование.

Готовлюсь. Просматриваю тематические блоги, слушаю видеоуроки. Встреча происходит онлайн — с эйчаром и тимлидом. Сначала беседует первая, расспрашивает обо всем, что уже было сказано на презентации. Очень акцентирует внимание на зарплатных ожиданиях, а ещё — на том, почему я могу покинуть компанию, скажем, через полтора года. Озвучивает будущую зарплату. Увы, в первый год она будет меньше, чем у кассира в супермаркете. Но взамен, конечно, предлагают бесценные знания и опыт.

Во время разговора эйчар всячески подчеркивает, какие интересные, неординарные, открытые и доброжелательные люди работают в компании. При этом, тимлид не отрывает взгляда от своих бумаг и ни разу за встречу не смотрит в глаза. 😄
Наконец, и она вступает в разговор. Спросила, как долго я изучаю SEO? Можно ли сказать, что уже полгода? Или, например, с января? И начинает задавать вопросы о продвижении. При этом, напомню, они ищут новичка на базовые (!) курсы.

Напоследок эйчар говорит, что ответ будет в течение трёх рабочих дней, независимо от того, положительный или отрицательный. После часовой беседы мы прощаемся.

Как вы, вероятно, догадываетесь, проходит неделя — ответа нет.
Раз уж «гора не идёт к Магомету», пишу сама. Спустя пару суток — стандартная отписка. О том, что «по ряду причин есть другие кандидаты, которые подходят больше, чем вы».

Так себе, фидбек, согласитесь.
В принципе, я рада, что проиграла в этих «голодных играх». Да, по целому ряду причин.
1. Игнор от эйчаров — это всегда плохой знак. Такое поведение говорит или о безумной загруженности в компании, которая сказывается на качестве работы, или о специфическом отношении к людям, принятом в токсичных коллективах.
2. Расхождение между словами и действиями (на словах ищут новичка, по факту — джуна).
3. Сильное акцентирование на зарплате. И, прямо скажем, невысокое предложение.

Почему мне отказали?
Предположения есть.
1. Возраст. Закон запрещает эйджизм, но в нашей стране он цветет пышным цветом. Скорее всего, идеальный кандидат в интернатуру — вчерашний студент, +/- 25 лет.
2. Наличие маленького ребенка.
3. Искренность. Замечу, это всегда рискованная стратегия. Как я поняла из нашей беседы, приукрасив свои навыки и опыт, а негативные моменты, наоборот, умолчав, шансы стать частью команды «Нетпик» возрастают. Вот только надо ли? Длительные отношения никогда не начинаются со лжи. И пусть отсеивается лишнее, своё обязательно найдётся.

Рекомендую ли я интернатуру в «Нетпик»? Да. Как знать, может, они ищут именно вас? В качестве первой работы, определенно, стоит попробовать. Просто, будьте готовы к тому, что времени можно потратить немало, нормальной обратной связи не будет, своему лозунгу «из третьего мира в первый» компания уже в начале пути не соответствует, потому работой мечты вряд ли станет.

Елена, спасибо за ваш отклик.
Мы понимаем, насколько важно кандидатам получать фидбек и как они волнуются, ожидая его. Особенно, если очень хотят получить эту работу. В такой ситуации даже 1 час может тянуться очень долго, не говоря уже о задержке в 1 день :)

И вместе с тем, есть несколько моментов, на которые мы хотим обратить внимание:

1. На эту интернатуру нам поступило почти 4 сотни заявок (377 если быть точными), а мест в группе было только 10. Т.е. на обучение могло пройти только 2% всех, кто откликнулся. Поэтому, как вы верно отметили, мы очень тщательно отбирали кандидатов. Сравнение с посольством США в этом случае звучит как комплимент :) Спасибо за него.

2. Наше стандартное время ответа — 3 рабочих дня. На одном из этапов общения с вами мы превысили его и ответили спустя 4 рабочих дня: провели собеседование 23-го июля, а фидбек дали 29-го.
Мы понимаем, что вы ждали более оперативного ответа. Тем более, что старт был намечен на 28-е, да еще и переносился из-за большого количества откликов. Возможно это решение не было идеальным. Но нам было важно дать шанс всем откликнувшимся кандидатам, поэтому фидбек об отказе давали после того, как провели все оставшиеся интервью.
В любом случае мы благодарны вам за настойчивость и проактивность, с которой вы стремились получить фидбек. Ведь такое поведение обычно говорит о неподдельном интересе к компании и вакансии.

3. О собеседовании. Наверное, самый стрессовый момент, где каждое движение и мелкие детали имеют гораздо большее значение чем в любой другой ситуации. И нам искренне жаль, если оно оставило у вас осадок. Иногда мы действительно дополнительно вчитываемся в резюме чтобы не упустить важные детали или делаем заметки, чтобы не забыть важную информацию о собеседовании. Это действительно может восприниматься как отвлечение, поэтому мы постараемся учесть и четче прорабатывать это на остальных собеседованиях. Спасибо вам за обратную связь об этом моменте, ведь она помогла нам понять, что стоит улучшить и на что обратить внимание.

Ну и напоследок хотим дополнить информацию о нашей команде, которая осталась неочевидной на собеседовании.

В Netpeak работают сотрудники разного возраста, вероисповедания, семейного положения. Каждый общается на удобном для него языке (главное чтобы собеседник его понимал:) ).Мы толерантны и в вопросах сексуальной ориентации.

Например, у нас есть сотрудники в возрасте 60+, просто их данные мы не можем разглашать.
И есть как минимум 1 момент, где мы уже сейчас можем развеять ваши сомнения конкретными фактами: об отношении к кандидатам с маленькими детям. В Netpeak есть «бейджи», которые выдаются за достижения, которые мы считаем важными и ценными. Один из них — для сотрудников Netpeak, ставших родителями: img.netpeak.ua/gorishok/1T42HJP.jpg

Всегда есть к чему стремиться, и ваш фидбек помог нам с взглядом со стороны. Мы будем работать над тем, чтобы стать лучше. Надеемся, что наше разъяснение также помогло увидеть вам другую сторону медали :) И в любом случае спасибо за время, которое вы нам уделили.

На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш.

Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.

Мы действительно поддерживаем проект Дия Сити, а, вернее, поддерживаем создание специальной налогово-правовой зоны, в рамках которой будут разные возможности, важные для работы IT-компаний. Например, такие как:

1. Регулирование договоров NDA, NSA, NCA, что обеспечивает баланс интересов специалистов и резидентов Дия Сити, которые инвестируют в накопление знаний и опыта.

2. Элементы английского права, обеспечивающие инструменты привлечения финансирования: конвертируемый займ, опцион, гарантии, заверения, ликвидационные привилегии.

3. Устранение законодательных пробелов и коллизий относительно распределения прав на служебные произведения и произведения по заказу.

4. Необходимость предварительного согласования процессуальных действий в рамках уголовного расследования в отношении компаний-резидентов Дия Сити и их уполномоченных лиц с прокурором не ниже уровня прокурора области.

5. Создание самоуправляющейся организации резидентов Дия Сити, призванной объединить усилия для развития образования и продвижения экосистемы в Украине и за ее пределами.

6. В случае, если резидент становится субъектом криминального производства, осуществление временного доступа к электронным доказательствам, находящихся во владении резидента Дия Сити осуществляется путем копирования электронных доказательств без изъятия оборудования, материальных носителей, в которых сохранены такие доказательства.

При этом мы НЕ поддерживаем и выступаем против отмены возможности работать с ФЛП, так как с конца 90-х IT индустрия развивалась во многом благодаря этой опции. Если исключить теорию заговора, то «отмена ФЛП» не имеет отношения к Дия Сити.

Тем не менее, мы обеспокоены отменой ФЛП и выступаем против именно этой инициативы. Мы видим смысл, чтобы оставалась легальной текущая модель с ФЛП, а к ней добавилась альтернатива с GIG-контрактами и созданием специальной налогово-правовой зоны, что предлагается в Дия Сити.

Ни одного хорошего отзыва на сторонних ресурсах помимо комментариев написанных под гнётом видимо увольнения. Странно.

Алексей, все отзывы наших нынешних и бывших сотрудников написаны исключительно по их желанию. Нам жаль, что у вас сложилось иное впечатление.

Уже третий раз подаюсь в эту контору и все время отказы, без внятного аргумента. Не тратьте свое время на этих сеошников, счастья они вам не принесут.

Здравствуйте, Богдан!
Среди вакансий, на которые вы подавали заявки, были кандидаты с немного более релевантным опытом работы, о чем вам сообщили наши рекрутеры.
Нам очень жаль, что у вас остался негативный осадок.

Получила тестовое задание на позицию intern AQA, дали 3 дня на выполнение, готовое задание отправила в тот же день. Ответили что получили и свяжутся в ближайшее время, но связались только после нескольких уточняющих писем с моей стороны, через неделю, в письме указали что людей много, мест мало, и я не подхожу. Мою прозьбу по уточнению причины, чтоб можно было сделать выводы для себя, опять таки проигнорировали.

Екатерина, добрый день!
Благодарим за то, что уделили время на выполнение тестового задания и обратную связь.

Приносим извинения, что не написали вам развернутый фидбек по итогу тестового задания, в тот момент был большой поток заявок на интернатуру QA. Другие кандидаты, попавшие в следующий тур, немного лучше выполнили тестовое задание.

Еще раз благодарим за фидбек — это тоже очень важный пункт для нас и мы всегда делаем для себя выводы после обратной связи.

Проходил собеседование в эту компанию на позицию PHP developer и остался негативный опыт. Сначала вас попросят сделать тестовое задание не особо большое, но пару часов на него выделить придется и еще найти хостинг, где это все можно будет развернуть. После того как вы отправите ваше тестовое и его может быть заапрувят, вас пригласят на собеседование где ни слова не будет об этом тестовом задании, но теорию спросят от А до Я. И когда вы не будете знать каких-то специфических вещей (типа git squash или что вы особо не знаете как работать с докер без docker-compose), вам не дадут развернутый фидбэк, а просто скажут что «Сейчас ищем более опытного специалиста.» и кинут спам на внутренние проекты для вашего «развития».

Денис, спасибо за обратную связь, в будущем постараемся учитывать, что необходимо обсудить на собеседование тестовое задание.
В основном, мы всегда при встрече обсуждаем задание, если есть вопрос от кандидата. Сейчас будем действовать наоборот :)
И давать более развернутый фидбек.
В любом случае, спасибо за обратную связь, это важно.

Я люблю Нетпик. Очень рада, что когда-то я заполнила анкету и попала в эту компанию. Несколько фактов про Нетпик:

1. я не знаю других работодателей, которые каждый месяц день в день выплачивают ЗП и никогда не задерживают;
2. у нас есть своя конституция правил, своя библиотека и бесплатные курсы
3. много вкусных печенек и фруктов каждый день:)
4. самые афигенные корпоративы (к кому еще на корпоратив приглашали Alyona Alyona, снимали целый Minesterium или Мантру?)
5. комната отдыха с массажным креслом, приставкой и настолками;
6. У каждого сотрудника есть истема стимуляции (достигая определенные KPI, ты всегда получаешь больше).

И это лишь десятая часть всех плюшек, которые есть у нас :)

Підтримали: Дмитрий Бережной

Netpeak — безграничное пространство для профессионального, морального и духовного развития.

Наша команда — разносторонние и талантливые люди, которых объединяет миссия компании. Мы как единый механизм движемся к одной цели, при этом постоянно развиваемся, обучаемся и вдохновляем друг друга.

У нас лучшие движухи и корпоративы. Ежедневно стоим в планке перед обедом, делаем зарядку, участвуем в спортивных мероприятиях, а у наших команд по футболу, баскетболу и теннису лучшие группы поддержки.

Нам нравится проводить турниры внутри компании по различным направлениям, с радостью делимся знаниями и проводим обучающие ивенты на разные тематики друг для друга.

Именно такие тёплые мероприятия больше всего запоминаются и формируют сильную, дружную команду, какой мы и являемся 💙

Ровно 5 лет назад я попала на самые первые образовательные курсы Netpeak по контексту.
За это время выросла с помощника аналитика до руководителя департамента платного трафика ;)

Netpeak — это именно то место, где тебя окружает приятный и веселый коллектив, куда ты приходишь с удовольствием, где ты понимаешь, что своей работой помогаешь растить бизнес предпринимателей нашей (и не только нашей) страны.
Netpeak — это место для безудержных, целеустремленных ребят, которые не боятся сложных задач и решаемых вопросов.

В Netpeak все в твоих руках! Со своей стороны компания делает все возможное, чтобы каждый сотрудник мог развиваться (иногда даже искать себя), а воспользуешься ли ты этим, это уже вопрос к тебе.

Помимо саморазвития и офигенных людей у нас еще много крутого. Вот лишь малая часть:
— гибкий график;
— прописанные правила (ты не растеряешься, а всегда будешь знать, что делать в той или иной ситуации);
— все любят четкость (и переносят ее в нерабочую жизнь, если ранее ее там не было);
— кофе, печеньки, суперские офисы, игровые комнаты, курсы английского и прочее;
— финансовая мотивация.

Могу ли я назвать Netpeak компанией мечты? Безусловно)

Підтримали: Ирина Цыркун

Работаю в компании уже почти девять лет.
Почему так долго? :)

1. Всегда много интересной работы, можно выбрать направление для развития.
2. Адекватная оплата. Чем результативнее работаешь, тем больше можно заработать.
3. Диалог с руководством. Можно предлагать свои идеи. Все нацелено на результат.
4. Команда профессионалов. Нетпик это прежде всего команда: крутые спецы и хорошие люди. У нас очень здоровая атмосфера в компании.

Это самое основное )

Скажу честно — этот отзыв меня попросил написать HR. Вероятно, что если бы я работал не в Netpeak, то публичный отзыв от меня выбить было бы крайне трудно, особенно написанный самостоятельно.
Отзывы в первую очередь пишутся для привлечения сотрудников, поэтому я постараюсь не распугать новичков.

Пройдемся по пунктам:
1. Работы много, всегда много. Но работа интересная, хоть и не без скучных и монотонных задач.
2. Всё чётко! В Netpeak очень крутые бизнес-процессы, инструкции, своя википедия, чек-листы и тд. Если чего-то еще нет, то каждый может предложить свою идею.
3. «Нет начальника» и прочей корпоративщины. Руководство занимается развитием компании, а специалисты занимаются развитием клиентских проектов. При этом все открыты — нет никакой проблемы в том, чтобы позвать любого руководителя на обед или вечером в бар.
4. Самореализация и перспективы. Никто никого ни в чем не ограничивает. Если стало скучно вести проекты, то можно писать статьи, обучать новичков, выступать на конференциях или вообще начать развивать какую-то отдельную услугу или проект (так кстати и появились Ringostat и Serpstat).
5. Друзья. В Netpeak приходят достаточно схожие по ценностям и интересам люди, поэтому очень многие находят здесь друзей.
6. Деньги. Финансовая мотивация достаточно прозрачная, если коротко, то зарабатывает тот, кто работает. В цифрах — это выше среднего, если брать агентский бизнес.
7. Про всякие печеньки и плэйстейшены писать не буду, об этом уже прекрасно написано на сайте.

Короче, камон! Тебе понравится или нет.

Если ты крут, тот тут тебя заметят. Тебе не придется просить повышение ЗП или смену должности, потому что ты устал. Это произойдет само собой. Раньше чем ты это поймешь.
Крутого спеца система поднимает к небесам. Быстро и четко.
Но надо много работать. Хотя я не знаю ни одной нормальной компании, где хорошо и не надо работать.
Ну и конечно, много плюшек как во всех топовых IT-компаниях: обустроенные офисы, геймификация, системы тикетов, библиотека, википедия, форум, обучающие профильные и непрофильные мероприятия, корпоративы и т.д.

Свое место работы я выбрала по отзывам клиентов и фото сотрудников на сайте. Мне понравилось, что изображения интерактивные и за каждым строгим корпоративным фото можно увидеть живого человека. Ну, и еще мое внимание захватили блог агентства и библиотека.

На мой взгляд, самое важное в любой компании — люди и отношение к ним руководства. В дружественной атмосфере думающих людей работается легче и приятнее, чем в стереотипных офисах. Круто, что созданы все условия для самосовершенствования и профессионального роста — все процессы структурированы, люди внутри агентства помогают друг другу и обмениваются опытом, удобный офис и график работы.

В общем, интересно (хоть и сложно) работать в режиме многозадачности и большого коллектива. Главное, в Netpeak можно научиться самому и поделиться знаниями с другими.

За 3 года в Netpeak я забыла чувство, когда не хочешь идти на работу из-за того, что «там все эти люди бесят». Команда компании — это разносторонние профессионалы, с которыми интересно отдыхать и работать. Удобный график, отсутствие маразма и бюрократии, дружелюбная и энергичная атмосфера — это Нетпик. Проблемы, конечно, тоже возникают, но всегда решаются. Не приходите к нам просто «отсидеть» рабочий день — здесь все работают и несут ответственность за свою работу. Во всех остальных случаях вас ждет работа мечты :)

Підтримали: Alexander PolyakhYana Yakusheva

Отработав практически 2 года, прошел путь от студента образовательного центра до Middle разработчика внутренней ERP/CRM системы.
Это стало возможным, только благодаря всем условиям для комфортной работы и развития, созданным внутри компании:
— оплачиваемые поездки на конференции;
— возможность заказа книг в библиотеку;
— внутренние образовательные ивенты;
— гибкий график, не заставляющий лететь на работу сломя голову к 9.
Если вы не относитесь к типу людей, которые ждут волшебного пинка, и хотите ходить на работу с удовольствием, постоянно развиваться, то Netpeak — отличное место для самореализации.

В Netpeak работаю больше 3-х лет. Была первым и единственным JIM в команде PPC 🙂
С тех пор многое изменилось — вырос отдел и компания в целом, сотрудники также не стоят на месте — в Нетпике есть все для личностного и карьерного роста: собственная библиотека, Wiki, Конституция, команда невероятно крутых профессионалов, у которых ты можешь поучиться и которые подают пример к стремлению достигать большего. И сколько бы ты ни работал в компании, расти всегда есть куда — совершенствовать себя и мир вокруг ты никогда не устанешь:)

Підтримали: Alexander PolyakhYana Yakusheva

Основная ценность компании Netpeak — это ее люди. Количество талантливых людей, которые так амбициозно выполняют свою работу, я не встречала нигде ранее.
Знания и опыт, который я получаю ежедневно в компании, помогают мне растить свой профессионализм, а также развиваться в том направлении, которое мне ближе всего.

Підтримали: Alexander PolyakhYana Yakusheva

Работая в Нетпике, я сталкиваюсь с интересными задачами, проектами разной направленности, это позволяет работать мозгами, искать нестандартные решения и подходы, быть всегда в тонусе.
При прокачанном навыке самоорганизации и благодаря гибкому графику, работу в Нетпике нетрудно совмещать с другими занятиями: языком, спортом, прочими увлечениями. Я и очень многие мои коллеги регулярно путешествуют благодаря лояльности работодателя и чёткой системе замен сотрудников во время отпуска. Здесь можно научиться многим фишкам о структурированной работе большого «механизма», о том, каким должен быть отличный сервис.
Но самым важным и приятным преимуществом является коллектив — здесь можно найти идейных, близких по духу людей, которые станут настоящими верными друзьями.

Netpeak — это прекрасное отношение между коллегами, системный подход к выполнению задач (четкий, как майор Пейн), огромный массив полезной информации, опыт и думающие люди! Я рад что работаю здесь!

В Нетпике ты развиваешь как специалист и как личность. С первого твоего рабочего дня тут, ты больше ни минуточки не стоишь на месте. Ты все время в поиске ответов и решений.
Но в своем стремлении ты не один. Вокруг тебя единомышленники, охотники за новыми знаниями и навыками. И самое главное, что знания эти общее достояние. Ими делятся, ими обучают вас и подталкивают двигаться дальше.

В Netpeak работаю не первый год, попал в компанию в разгар кризиса, при этом за период моей работы не было ни одного сокращения, и даже наоборот идёт постоянный и интенсивный набор кадров.

Компания много сил вкладывает в профессиональное развитие сотрудников, всячески поддерживает инициативу и стремление к самообучению.

У каждого сотрудника чётки прописан KPI которого он должен достигнуть, большинство бизнес процессов систематизированы и регламентированы.

Если вы готовы работать, а не просто сидеть на рабочем месте, если вы любите решать сложные, не тривиальные задачи то добро пожаловать в Netpeak.

Підтримали: Yana Yakusheva

Работаю в компании уже более 2-х лет. Ни одного дня не было, чтобы мне нечем было заняться (в отличие от прошлой работы). Когда я пришла, меня поразила супер-организованность в компании — все детально описано, все инструкции розданы, ты точно знаешь что находится в зоне твоей ответственности и чего от тебя ожидают другие. На счет условий труда — все отлично: просторный офис, кофе-чай, плавающий график, дружный и веселый коллектив.

Если вы посмотрели пару видео с корпоративов и подумали «О, как круто, я хочу работать в этой компании» — то подумайте еще раз. Потому что в видео не показаны обычные рабочие будни. Нет, они тоже неплохие, иногда очень веселые. Но все мы ходим на работу работать. Поэтому если вы ленивы, любите спихивать ответственность на кого-то, делаете работу абы-как, любите отдыхать на работе, работаете «от звонка до звонка» — не идите к нам. Но если готовы постоянно учиться, умеете самостоятельно проработать материал, не убегаете в панике от большого количества задач и умеете расставлять приоритеты — welcome.

Підтримали: Alexander PolyakhYana Yakusheva

Уже 3,5 лет Netpeak для меня трамплин профессионального и личностного роста.
Это команда энтузиастов, которые не хотят мириться с банальностью и безвкусицей.
В команде мы строим тесные отношения и часто проводим время вместе вне работы.
Netpeak это отличная компания для начала карьеры в IT.

Я почти год работаю в Netpeak и каждый день здесь приносит что-то новое и интересное. По утрам, даже в промозглые и холодные понедельники, хочется идти на работу. Потому что тебя окружают интересные люди, потому что здесь есть своя атмосфера, в которой приятно работать, в которой ты учишься новому и постоянно развиваешься.

Если ты хочешь работать в Netpeak, то в тебе должна быть жажда к знаниям, к развитию, к тому, чтобы делать свою работу всегда лучше, чем вчера.

Підтримали: Yana YakushevaArtem Melikian

C удовольствием приглашаю работать в Netpeak друзей. Отличное место для реализации своих амбиций!

Достоинства:
1) Коллектив, который активно развивается вместе с тобой.
2) Интересные задачи. В Netpeak я могу выбирать те задачи, которые я считаю полезны для клиента и те, которые будут мне интересны.
3) Заработная плата. Тут все зависит только от тебя!
4) Своя библиотека и много другое, думаю подробно это написано тут: career.netpeak.ua/benefits.
Как и у всех других фирмах иногда всплывают некоторые недостатки. Но в Netpeak можно решить все эти вопросы как в открытой форме, так и конфиденциально.

Підтримали: Yana YakushevaArtem Melikian

В Netpeak реально круто. Заполнял анкету и порадовался еще раз за себя :)
Работаю менеджером проектов уже 4 года. С каждым годом все лучше и это так.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 96/100

Проголосував 101 співробітник
  • Компенсація
    91%
  • Умови праці
    96%
  • Кар’єра (самореалізація)
    96%
  • Проєкт (продукт)
    98%
  • Компанія
    98%
  • Лояльність
    98%

Вакансії Netpeak Agencies Group