Коли працювала в компанії перший рік, дуже хотілося написати хороший відгук про неї, але щось руки не доходили. Займаючись пошуком нової роботи та читаючи LinkedIn пости колег про різний досвід в компаніях, вирішила, що хочу поділитися своїм.
Працювала на посаді Тім Ліда English Support з листопада 2022 року по грудень 2024 року. За цей час враження про роботу в моєму відділі змінилося кардинально.
З сильних сторін компанії: її розвиток, потенціал, швидка адаптивність до теперішніх реалій, турбота про співробітників.
Загалом я би рекомендувала цю компанію (зп виплачують вчасно, є страховка, компенсація спортзалу тощо), але все залежить від того, в якому відділі ви хочете працювати))
Бути говорити за свій відділ та свого керівника Поліну Павленко
Команда супортів, супервайзори, support QA — найкращі! На їх добродушності, згрупованості, лояльності тримається все.
Щодо роботи з керівником — спочатку все було добре, але з часом стало складніше. За два роки я помітила певне зверхнє ставлення до підлеглих, не можу сказати, що це сильно зачіпало когось особисто, але факт залишається фактом. При мені керівник міг обговорювати як її керівник не вважає за потрібне спілкуватися зі мною та моїм колегою «про що мені з ними говорити?» Воно то може і по факту так, але це можна не казати в голос))
Дуже не вистачало роботи саме «керівника» з командою, в нашому відділі. Через певні обставини наша керівник часто могла бути зайнятою роботою у іншому відділі.
Стиль керівництва загалом я б назвали «по настрою» або ж «токсичним». Якщо ти не подобаєшся керівнику (складно сказати по яким причинам), то тобі можуть написати повідомлення без привітання, або ж на твоє питання відповідати питанням або тебе не привітають з весіллям (бо всі в курсі новин один одного) чи не прийдуть на святкування ДН. Якщо у свої вихідні ти ходиш на «невелике навчання-лекції» і в одного разу в тебе не вийшло — з тобою можуть завтра не говорити як зі всіма)
Питання у відповідь на моє питання було частою історією. Особливо це заважало, коли ти уточнюєш що треба зробити із завданням яке тобі в «польоті» підкинули, а тобі замість відповіді керівник задає питання по типу «а ти як слухала?» «Що тобі твій колега сказав який в нас розпорядок дня?» «а в нас скільки онбордингів зараз? Яку групу треба взяти?» І т.д. І це при тому, що ти сидиш на міті face-to-face з агентом, після якого треба «летіти» робити ту ж задачу, яка давалася по дорозі на цей міт. Такий темп роботи був останній рік.
Спілкування з командою часто було на рівні «в кабінеті „обкашляємо“», «на перекурі поговоримо». Останній рік десь у нас не було мітів, на яких би обговорювалися наші плани, кроки та вклад у роботу. Були зустрічі із супервайзорами та QA, але ТЛ якось були left behind. Але то може тільки про мене, бо мій колега часто мав міти з керівником як потім виявилося.
Performance review — це те, чого справді не вистачало. Але завжди була критика і завжди відмічалися тільки слабкі сторони. І важливо зазначити манеру, в якій надавався фідбек: тебе запитують «Як пройшла така-то зміна?», «А як було по завданнях? Все добре?» І тут вже не враховуючи того, що ти відповіси, тобі «летить», що ти «ЗНОВУ неякісно зробила свою роботу.», «Я не можу на тебе покластися», «мені надоїло виправляти твої помилки» і тд. Я погоджуюся, що кожен робить помилки, але ПОТРІБНО ВМІТИ надавати фідбек своїм колегам і розібратися в ситуації до кінця. Доходило до того, що навіть якщо ти якісно робиш завдання, тобі все-одно не кажуть «супер, дякую», а ти почуєш: «а чому тут немає коми перед «що» — і ти такий «What?» Одного разу мені керівник сказала, що я її [цитую]: «спеціально оце драконю» коли знову ж таки уточню про завдання, яке далося мені в усній формі під час того, як я займаюся виконанням своїх задач.
Мої обов’язки звелися до механічних задач, «гасіння пожеж». За два роки я не навчилася нічому новому — те, що я знала, те і використовувала. Мала насправді багато ідей та поглядів про роботу, але потім просто не вистачало на те часу, а потім вже і бажання..
По своїй ініціативі переклала Базу Знань з російської на українську, але цього ніхто ні разу не помітив хоч і «топили» за українську мову. Спочатку пропонувала перекласти все на англійську мову, бо база знань для агентів в першу чергу та і їм простіше буде сприймати та передавати інфо англійською, а не перекладати з української на англійську. Але через те, що керівник не знає англійської, це не було тоді в пріоритеті.
Ініціативність вимагали, але її не вміли оцінити — це стосувалося не тільки ТЛ, а і супортів.
На оплаті праці тут хотіли зекономити як і всі мабуть, але від такої компанії це було неочікувано трохи. Після року роботи дали прибавку як і обіцяли — все супер, але потім її забрали та впровадили бонуси — з ними, або та підвищена ставка і виходила, або трішки більше. Але сам факт подачі — «дали, забрали, дали» — викликав недовіру. Моя зарплата, до речі, була нижчою за ринкову.
Не вистачало прозорості в кар’єрному зростанні, ясності в тому, куди далі рухаємося. На моїй посаді було зрозуміло, що підвищення буде тоді, коли твій «старший» колега або кудись перейде або звільниться. Але виявилося, що мій колега ТЛ отримав підвищення на посаду без конкурсу, про що ми всі дізналися постфактум.
Останні три місяці десь в нас було багато технічних співбесід, які мали проводити ми
Часто новини подавалися сумбурно, не враховувався той факт, що ті колеги, які сьогодні не на зміні (не агенти підтримки), не можуть чути чи потім дізнатися про те, що обговорювалося в кабінеті між собою чи за обідом.
Робота з іншими відділами особливо з продактами була не дуже налагоджена. Тут потрібно зауважити, що Поліна знала про цю проблему та намагалася її вирішити, і лише те, що від неї залежало, працювало добре, але, нажаль, багато чого залежало від інших колег. (тут до речі можна багато писати про те, як «кількість, а не якість» впливала на наш відділ та який об’єм роботи додавала).
FUN STORY за яку соромно: Одного разу написала фідбек агенту іншої команди у стилі мого керівника (тоді мені здалося, що це так нормально спілкуватися); так от: агент мені на те повідомлення не відповів і тоді ТЛ цього агента мені написав, що варто «пом’якше» спілкуватися з агентом, бо його це образило. Мені стало дуже соромно і прикро, що так вийшло бо типу я ж зробила по прикладу свого керівника, я хотіла як краще. Чесно, то був перший і останній раз слідування такому прикладу.
Ну і варто підмітити, що на останній зустрічі «меседж» від мого керівника в присутності половини команди був наступним, цитую: «Незважаючи на прийняте мною рішення, мій керівник сказав, що підтримає мене і зробить так, як я скажу, навіть якщо я не права» (це стосується ситуації, відгук про яку, кілька років тому тут лишала інша співробітниця.) Для чого це було сказано на останній зустрічі з колегами? Я звільнялася не сама, нас було кілька.
В компанії, я впевнена, буде все добре, але «свої», які працюють в компанії багато років, стають чомусь токсичними співробітниками. Ну і всі ми знаємо, що буває, коли один і той самий лідер сидить на своєму посту роками)
До речі, Exit Interview в мене не було (хоча по плану мав бути) — але компанії мабуть не було цікаво мене почути.
Три роки тому я писала позитивний відгук про компанію і дійсно так вважала.
Пропрацювала в компанії майже 5 років — прийшла в ролі **Senior HTML-coder**. Вперше бачила таку вакансію, але проєкт, технології та люди мотивували мене працювати й розвиватися.
З часом компанія зростала, з’являлося більше проєктів і людей. Деякі співробітники йшли з власних причин або за «проханням» керівництва. Я теж росла як професіонал (як мені здавалося), дивлячись на задачі та терміни, які переді мною ставили. Звісно, не все було ідеально, але було багато як позитивних, так і негативних моментів.
❤️ Позитивні моменти:
✔ **Цікаві задачі**
✔ **Розвиток компанії**
✔ **Перехід на нові технології**
✔ **Люди, які працювали зі мною на проєкті** (і це стосується кожного відділу)
✔ **Прислухання до пропозицій** (не до всіх, але щось враховували)
✔ **Готовність допомогти тим, хто потребував підтримки** (мені також)
✔ **Дякую своїй команді WEB та Fin department**
✔ **Та взагалі, в компанії працювали й працюють класні спеціалісти та люди!**
✔ **Сучасний і приємний офіс**
😖 Негативні моменти:
❌ Компанії байдуже на якість. Команда намагалася робити добре, де це можливо, але керівництво завжди ставило швидкість вище за якість.
❌ Жорсткі естімейти, які іноді ставили не розробники, а ті, хто відповідав за релізи.
— як просто приклад (в реаліях не застала): **12.12 потрібно випустити важливу таску в прод, а сьогодні 8.12** (розробку, тестування, оцінка ризиків — коли робить?).
❌ Хвалити когось — не прийнято. Що б ти не зробив, це сприймається як належне.
— Якщо це для когось секрет — мотивація співробітникі в падає, коли вони не отримують визнання.
❌ Овертайм — стандартна практика.
— Причому не просто так (див. пункт про естімейти), але й без додаткової оплати, навіть якщо задача була погано описана. В кращому випадку скажуть «всем спасибо!»
❌ Неоднозначне ставлення керівництва до різних співробітників.
— Це було помітно, але незрозуміло, з чим це пов’язано.
❌ Невизначеність із переглядом зарплати.
— Head of Recruitment Аліна (привіт! 😃) казала, що займається цими питаннями.
— Perfomance review в компанії був, але на жаль не для всіх.
— Проте за 3 роки **мою зарплату не переглядали**, пояснюючи це так:
— *«А за що? Вона ж просто вчить нові технології для себе».* (Привіт, Олег Сергійович 😉)
— *«Зробили ресерч — вона в ринку».* (Ще раз привіт, Олег Сергійович 😉)
— Коли це питання озвучили наї Exit-interview Аліна(привітики 😏) була здивована, бо сама казала, що моя зарплата мала бути значно вищою. 🤷 (кому вірити не зрозуміло та і не важливо вже, але сам факт)
❌ Звільнення співробітників за системою голосування.
— Викликають на дзвінок, де сидять проджект-менеджер і два тімліда.
— Спочатку ставлять питання, роблячи вигляд, що їм цікаво почути фідбек, а потім голосують:
«Ну, ми все зрозуміли. Давайте вирішимо, чи варто цій людині тут працювати».
— Дуже *«професійний»* підхід. 🤡
### Exit-interview і підсумки
Коли я вирішила звільнитися, моє **exit-interview** проходило з **Team Lead of Recruitment Аліною** (привіт ще раз! 😃).
Вона сказала одну фразу, яка мене здивувала:
**«Я думала, ти звільнишся раніше».**
Як це розуміти? 🤔
— Виходить, мене не цінували, але й не звільняли.
— Якщо я працювала погано — чому мене не звільнили?
— Якщо ж я приносила користь — чому не переглядали зарплату?
Відкрийте **Jira**, подивіться, скільки я зробила для компанії і скільки компанія на цьому заробила (команда аналітикиків в компанії, дуже професійні і можуть надати дані).
Якщо були помилки — вони бувають у всіх. Але якщо б я дійсно створювала проблеми, навіщо мене тримали?
На ці питання мені ніхто не дав відповіді.
Єдине, що мене дивує — чому співробітникам не кажуть чесно, коли вони задають питання, які їм важливі. Ми ж все равно прощаємося.
Я пішла з компанії, і я рада, що працювала тут.
— **Я багато чому навчилася**.
— **Я зустріла чудових спеціалістів і людей, з якими досі спілкуюся.**
— **Але чесного й розгорнутого фідбеку від керівництва та рекрутерів я так і не отримала.**
Почну відгук з того, що мені ПОЩАСТИЛО працювати в цій компанії хоч і зовсім не довго!)💚💚💚
В основному враження від ArtTeam, від мого оточення, від комфортного офісу, від умов роботи та за бажанням навіть відпочинку після робочого дня/тижня — дуже позитивні. Той випадок, коли їхати на роботу хотілося, очі горіли, руки робили))) Хоча більшість приємних бонусів для співробітників доступні не одразу, ображеною я себе не почувала. 😉
Відзначу, що головною умовою при прийомі на роботу була необхідність працювати саме в офісі, «бо всі в компанії» працюють on-site. Насправді ж я потрапила в команду, де мій Art Lead Олексій (профі своєї справи і в цілому хороша людина) і ментор працювали онлайн, всі робочі питання вирішувалися онлайн, мітинги проходили у вигляді дзвінків. Цих, головних для мене в роботі людей, я так і не побачила і по факту для мене це було дуже дивним.🤷🏻♀️ Ще один нюанс — відсутність офісної парковки — спонсор мого щоденного ранкового стресу в пошуках місця де поставити машину😅)
Життя мінливе і у зв’язку з особистими обставинами та переїздом я мала надію продовжити роботу віддалено, але отримала відмову на ремоут і вимушена була звільнитися.😭
Окремо хочу подякувати прекрасній Аліні (Recruitment Lead) за комфортне спілкування та людяність на цьому етапі.
Загальне враження від компанії в мене дуже тепле і хороше. Сумую за своїми колегами, за цікавими тасками та підтримуючим лідом. Сподіваюся, що і надалі в роботі мені так щаститиме.
Дякую, NetGame, за цей досвід.💚
Вітаю, Анастасіє!
Щиро вдячна за гарні слова щодо роботи з нами та відгук про колег! І від себе особисто: дякую за тепле спілкування.
Шкода прощатись з талановитими колегами, через вимушені зовнішні обставини. Але віримо, що такі зміни принесуть тобі очікуваний позитивний результат!
Стосовно частини команди, яка працює зараз віддалено: до лютого 2022 року це була частина Арт команди, які працювати в Харківському офісі, але були вимушені терміново переїздити в більш безпечний регіон України. Але ми маємо в планах відкриття для цієї тіми у Львові в майбутньому.
Успіхів тобі! На зв’язку!
Мав негативний досвід проходження інтерв’ю в компанії.
Зробив відгук на вакансію IT Recruiter, перше інтерв’ю (1 година) було з лідом рекрутмент команди Аліною. Ніби все норм, далі запросили на фінальний етап в офіс 17 жовтня. Спілкувався з тою ж Аліною + хайрінг менеджер (1 година).
Обіцяли надати фінальну відповідь до 21 жовтня. Пройшов тиждень...мовчання...
Ніколи не писав негативні відгуки, але це вже занадто: витрачені 3 години, неповага і некомпетентність співробітника компанії.
Працюю в компанії вже рік і хотів би поділитись з Вами своїм досвідом. Якщо чесно, я навіть не уявляв, що робота може приносити стільки кайфу! Починав я свій шлях з відділу підтримки, і з перших днів мене просто вразила рекрутингова команда — все швидко, чітко, і головне, з живим фідбеком. Тут відчувається, що кожен співробітник має значення, і якщо ти реально крутий спеціаліст — тебе помітять. Так і сталося зі мною: пройшло лише пів року, як мене підвищили. Тепер я в класній команді антифроду, де кожен день — це не просто робота, а справжнє задоволення.
Робота в офісі тут — це не просто прийти з 9 до 6. Насправді це місце, куди хочеться приходити щодня. Я йду на роботу з посмішкою, бо знаю, що попереду на мене чекає день, наповнений цікавими завданнями та класною атмосферою. Тут класний великий офіс, який має зручне місце розташування. Також є класна тераса куди можна вийти розім’ятись або подиміти з колегами кальян після робочого дня. Керівництво реально піклується про те, щоб у нас були всі умови для комфортної роботи. Блекаути? Та ми про них і не згадуємо — зарядні станції, генератори, усе на місці. А щей смаколики є: смачні обіди, фрукти, снеки, солодощі, кава, і чай, і лимонади — що завгодно, аби тільки ти працював із задоволенням. А корпоративи — це взагалі окрема тема! Компанія на кожне свято організовує щось особливе: тематичні подарунки, вечірки — завжди щось цікаве.
І найголовніше — тут ти не просто «гвинтик». Ти частина команди, де твої думки, ідеї та зусилля цінуються. Я відчуваю себе впевненим у завтрашньому дні, бо знаю, що тут я у надійних руках і маю реальні можливості для розвитку.
Работаю в компании уже третий год, впечатления положительные. Здесь есть множество приятных моментов: медицинская страховка, компенсация обедов, спортзала, курсов английского, возможность брать удалёнку, современный офис с террасой и лаунж зоной, но самое главное преимущество в нынешнее неспокойное время — надежность и стабильность. Компания позволяет чувствовать себя защищенно и быть уверенным в завтрашнем дне, насколько это сейчас возможно. Последние годы, ставшие непроходимым испытанием для многих представителей бизнеса, Netgame динамично развивается и растет, создавая новые проекты, открывая пути для карьерного роста сотрудников.
Я начинал с сапорта, сейчас работаю в аналитике. Нашему отделу повезло с хедом. Анастасия создала в коллективе дружескую атмосферу, в которой приятно находиться, в которой нет ни намека на конкуренцию, а наоборот — всегда поддержка и взаимовыручка. Отношение к сотруднику здесь ни как к шестеренке крупного работающего механизма, а как к личности со своим потенциалом, который руководство старается раскрыть, развить и найти ему лучшее применение в компании. Такой подход способствует карьерному росту.
За годы работы еще ни разу не пожалел о выборе в пользу Netgame.
Довелося попрацювати в означеній компанії майже пів роки на позиції DevOps engineer, тому склалося досить чітке враження.
З приємного хотілося би зазначити наступне:
— зручний та сучасний офіс з усіма необхідними складовими
— core частина команди, RnD та СТО: адекватні та приємні хлопці, з гарним досвідом у своєму напрямку
— саме з технічного боку відчуття якоїсь ламповості та духу стартапу, бажання експериментувати
— доходи сучасні, виплати своєчасні
— рекрутмент процес швидкий, приємний та прозорий, щонайменше у моєму випадку
З нерпиємного, на жаль, не так мало:
— необхідність відвідувати офіс (sic!) і навіть якщо вибʼєш собі так званий флексібл графік, то зроблять все, щоб це було не зовсім зручно і ганебно. екстремальні умови, як то спека чи відсутність електропостачання по декілька годин все одно не помʼякшують правил
— опенспейс настільки опен, що інколи унеможливлює проведення зідзвонів
— керівництво бурхливо та болісно реагує на будь-яку критику, всі рішення спускають з гори вниз без попереднього аналізу реакції колективу
— ніяких процесів, ніяких метрик, ніхто не чув про цілі, планування. масштабувати хочеться, але процесів не хочеться. хтось з менеджерів намагається покращити ситуацію, але глобально все глухо
— принципи менеджменту базуються на тому, що IT команда це бригада будівельникив, яка має робити ремонт та викладати плитку у присутності замовника (буквальний приклад зі слів керівнка), тільки це може бути ефективним та продуктивним, вимірювати це звичайно ж ніхто не хоче й не буде
— відсутніть HR як класу. робота з достатньо векликим колективом навіть не «по приборам», а просто як складеться, так і буде :)
Для початківців може в принципі зайти, як старт та щеплення на майбутнє. Буде чим зайнятися цікавим і, можливо, при достатній товщині шкіри навіть залишитися надовго. Досвідченим та звикшим до комфорту на роботі не рекомендую, хіба що у зовсім складних життєвих ситуаціях.
Працюю в компанії майже місяць. Захантила мене сюди, чудова рекрутерка Лілія Майстренко, завдяки їй процес рекрутингу був максимально легким і приємним. Працювати тут дуже комфортно, усі люди кайфові, та розуміючі. Класний офіс з усіма офісними плюшками. Загалом, рада що потрапила в цю компанію ✌️
Хочу поділитись своїм позитивним досвідом проходження хайрінг процесу в компанії, який тривав 7 робочих днів. Ділюсь, бо вважаю, що краще мати власний досвід, ніж робити висновки на основі думки інших:
Мені написала рекрутер на лінкедін з пропозицією розглянути вакансію, і ми швидко домовились про перше інтерв’ю, де я отримав інформацію про компанію, проекти та задачі, надали відповіді на мої питання.
Далі було технічне інтерв’ю з керівником команди, на якому задавали змістовні питання та ще детальніше розповіли про команду, задачі, інструменти та потенційні зони впливу.
Фінальне інтерв’ю відбувалось в офісі з керівником команди та департаменту.
На жаль, оферу я не отримав, але швидкий та розгорнутий зворотній зв’язок я отримував після кожного етапу інтерв’ю, рекрутер постійно була «на зв’язку».
Всі учасники процесу співбесід були приємними та намагались широко відповісти на кожне запитання, щоб я мав «повну картину» майбутньої роботи та посади.
Радий буду доєднатись до команди трохи пізніше.
Мав «радість» спілкуватись цим чудовим ранком з вашим рекрутером на ім’я Карина у Телеграмі. Номер телефону: +380 68 250 56 95; Аккаунт у Telegram: t.me/KarishaSkorobruh
Додаю повний діалог зі збереженням нативної орфографії, стилістики і пунктуації обох учасників:
Karina IT- Recruiter, [27.05.24 10:41]
Дмитро привіт! Мене звати Каріна ,NetGame. Ви відгукувались на вакансію копірайтер зі знанням англійської мови . підскажіть ви проживаєте в Києві чи в Миколаєві. Бо у нас офісний формат роботи
Дмитро Кияшко, [27.05.24 10:53]
Привіт, Карино!
Наразі проживаю у місті Миколаїв.
Велике дякую за те, що моя кандидатура вас зацікавил.
Розкажіть, будь ласка, трохи більше про умови праці і зарплатну вилку.
Karina IT- Recruiter, [27.05.24 11:18]
я ж вам написала що робота в офісі в Києві
Дмитро Кияшко, [27.05.24 11:19]
Цікаво, можливо я це пропустив. А де це ви вказали, покажіть, будь ласка?
Karina IT- Recruiter, [27.05.24 11:20]
*додає обрізаний скріншот на якому видно три слова «Киев, метро Лыбедская»*
Дмитро Кияшко, [27.05.24 11:25]
Послухайте, Каріно, ми з вами почали діалог. У Телеграмі. З нуля. До того ж написали мені першою ви.
Будь ласка, перечитайте ще раз своє перше повідомлення. Як з нього я мав дізнатись про те, що вакансія у місті Київ?
Я відправив за останні два дні резюме у 100+ компаній. Як ви думаєте, я маю пам’ятати, що саме у вас вказано у повідомленні на сайті з вакансією?
Karina IT- Recruiter, [27.05.24 11:31]
Ну по-перше, ви вказали телеграм як канал зв’язку, тому і написала вам саме в телеграм. а по-друге, я не розумію чому така агресивна реакція. В вакансії указано що робота в офісі в Києві, я вам нормально відписала про то. Виходить що ви не уважно читали опис вакансії а зараз відповідаєте з претензією. я написала дуже чемно до вас
Продовжувати діалог я не став зі зрозумілих причин.
Одна з основних задач рекрутера — заохотити кандидата на подальше спілкування і сформувати позитивний імідж компанії.
Будь ласка, якщо ви хочете, щоб імідж вашої компанії був позитивним — мають бути вжиті відповідні заходи.
Завчасно дякую!
Я не знаю, чи то компанії шкода грошей на нормальних рекрутерів, чи то загальна «культура» в компанії, чи то ринкова ситуація вплинула на повагу до кандидатів, але... Ось мій діалог з рекрутером/ресерчером в linkedin десь тиждень тому:
Oksana Liudvichenko UA 11:03 AM
Привіт, Руслан!
Мене звати Оксана, я Talent Researcher компанії NetGame.
Ви відгукнулись на вакансію на Middle React Native Developer на сайті DOU. Дякую за Вашу зацікавленість у вакансії та відгук.
Мені цікаво дізнатися більше про ваш досвід у розробці мобільних апок. Чи могли б ви розповісти про ваші досягнення як розробника мобільних додатків, а також про досягнення самих додатків, над якими ви працювали?
Ruslan Moiseyenko 11:06 AM
Привіт! Так, звичайно. можемо зідзвонитись десь за годинку, розповім детальніше
Ruslan Moiseyenko 11:49 AM
Оксана, я бачу, що Ви прочитали повідомлення, але відповіді не бачу. Хочете інший час запропонувати?
Питання:
1. Людина чекає, що я маю повторити своє резюме? В резюме досить чітко описано на яких проєктах я працював, що робив, за що відповідав. Або я маю сам придумати чого не вистачає? Я маю ще твір писати? Наступне питання було б «назвіть свій найбільший факап» і «розкажіть про конфліктну ситуацію»?
2. Людина ПРОЧИТАЛА! ОБИ ДВА РАЗА! І не відповіла. ЗА ТИЖДЕНЬ! І не мала за потрібне віподвісти...
Я 10 років був у рекрутингу І наразі починаю розуміти, чому програмери не люблять рекрутерів... Але за 10 років я жодного разу собі цього не дозволяв.
Розкажіть, будь ласка Оксані, що кандидат — то не хлопець, ігнорити кандидата — шкодити компанії!
Вітаю, Руслан!
Дякуємо за ваш відгук. Ми приймемо це до уваги. Шкода, що ви отримали негативний досвід, проте для нас це є стимулом покращити нашу роботу! Через велику кількість відгуків та контактів з кандидатами, ресерчер або рекрутер може відволіктись та переключитись на іншу задачу. Але це людський фактор і не слід сприймати ситуацію як особисту образу.
Прошу звернути увагу на те, що Оксана не рекрутер а ресерчер. Тож вам, як людині з досвідом в рекрутингу 10 років, напевно відомо що в 90% компаній ресерчери співбесіди не проводять (як і в нашій).
Оксана в письмовому форматі задала конкретні питання, відповіді на які в вашому резюме немає: «Чи могли б ви розповісти про ваші досягнення як розробника мобільних додатків, а також про досягнення самих додатків, над якими ви працювали?». Зазвичай відповідь на ці 2 запитання — 2 речення. Відповіді на ці питання мали допомогти надати більш розгорнутий фідбек менеджерам під час рекомендації вашої кандидатури.
Щиро бажаємо вам знайти свою ідеальну компанію, де все буде підходити. Гарного вам дня!
В компанії працюю більше року, і я відчуваю, що це тільки початок для мене)Тут створено всі умови для комфорту: зрозуміле працевлаштування, страхування, можливість працювати як в офісі, так і частково вдома, компенсація харчування, спортзалу і багато іншого. Завдяки активному розвитку бізнесу, в компанії з’являється багато можливостей для кар’єрного зростання в різних напрямках, тому на місці стояти не доведеться)
Наразі працюю у відділі аналітики. Мій відділ — це команда професіоналів, енергійних та цілеспрямованих молодих людей, які стали для мене не просто колегами, а справжніми друзями. Окремо хочу висловити подяку моєму керівнику, Анастасії. З нею працювати легко і приємно, відсутність відчуття відстані між керівником і підлеглим стимулює дружелюбну атмосферу) Тут ти завжди можеш відчувати себе вільно, звертатись за порадою та отримувати конструктивний фідбек.
Я вдячна за можливість професійного зростання серед чудової команди в компанії, в якій хочеться розвиватися.
В компанію я так і не влаштувався.
Але хочу виділити дуже хорошу рису цієї компанії — це ректрутинг.
У пошуках роботи спілкувався з багатьма hr, і скрізь отримував негативний досвід, а hr — це обличчя компанії, внаслідок спілкування з яким ти складаєш свої перші враження про компанію.
Вікторія, приємна дівчина вела мене на всіх етапах співбесіди, не було затягування часу, та ігнору як в інших компанія, з яким зараз стикається величезна кількість людей.
У компанії гарний офіс і приємні умови праці в ньому (це на перший мій погляд).
Єдине, що мене не влаштувало, це пріоритет компаніїї на обв’язковий прихід в офіс, і не можливість працювати віддалено, тому враховуйте це перед тим як влаштовуватись сюди.
Хотел бы оставить свой отзыв о компании после 3 лет работы на позиции FrontEnd developer.
Осталось смешанное чувство. С одной стороны у компании есть ресурсы и возможность стать завидным и интересным местом работы на рынке, а с другой стороны компания принимает такие решения, которые уводят ее с этого пути.
Поскольку есть разные отделы — то я буду говорить непосредственно о WEB, в котором я работал (информация актуальна на момент ухода — май 2022).
Из плюсов:
— Красивый и современный офис! Доступны всевозможные «плюшки» в виде печенек, фруктов, кофе и прочего.
— Компания обеспечивает технически всем необходимым для комфортной и продуктивной работы.
— Присутствуют различные ивенты и корпоративы.
— Оплата труда без задержек и других нюансов. Соц. пакет в виде отпуска, больничного — исполняется в полной мере.
— Присутствует пересмотр ЗП
— Молодой, отзывчивый коллектив!
— Темп работы дает возможность развиваться и быть в тонусе)
— Открытое руководство всех уровней. Есть возможность обсудить различные моменты или сделать предложение по проекту.
Из минусов:
— Темп работы будет на кол-во, из-за чего может страдать качество. Дедлайны будут выставляться не от оценок объёма работы, а от планов руководства и вы будете поставлены перед фактом. Если вы вовлечены в процесс и хотите сделать хорошо, то в данном режиме будет накапливаться усталость и тренироваться нервная система))
— Если вы выбираете флоу разработки, в котором «четкое планирование, размеренный режим разработки, задачи с продуманными требованиями и описанием» — то вам может быть немножко некомфортно.
— Компания не приветствует удаленную работу. Политика компании — фиксированный график и посещение офиса.
— К сожалению, компания очень легко теряет хороших специалистов (и я сейчас не о себе). И кажется, что фидбэк уходящих людей, никак не меняет политику компании. Встречаются и некомпетентные экземпляры, которые умудряются работать длительное время.
Подведу итог:
За 3 года работы произошло много изменений. Новый офис, много базовых и доп. плюшек появилось, формирование профессиональной команды, рост компании. Но и с положительными изменениями были разного рода проблемы, в том же планировании и управлении.
В моем случае, на решение прекратить сотрудничество, повлияла накопленная усталость от темпа работы и фиксированный график в офисе. Постоянный фидбэк менеджменту о данных моментах не дал никаких результатов. Если бы график позволял не только работать, а и жить — то я бы далее продолжал здесь работать, несмотря на некоторые другие моменты, которые мне менее критичны. Поэтому было принято решение в пользу компании с более свободной политикой в отношении графика и планирования.
Компания не плохая и не идеальная. В ней есть свои достоинства и недостатки.
Каждый должен для себя решить, что ему важно и критично.
Я ее рекомендую, если вы смелый, не боитесь трудностей и хотите приключений!)
Компании желаю дальнейшего роста и улучшения условий труда. Web Team 🖤
Станіславе!
Дякуємо за роки сумлінної роботи в компанії!
Процес змін в командах все ще продовжується!:) Зараз в нас є досвідчений проджект менеджер, який займається організацією процесів у Web Team та команді продакт менеджерів.
А також, хочу зазначити, що для команди фронтенд розробників зараз відвідування офісу не є принциповою вимогою, але залишається «бажаною», оскільки для команд важлива жива комунікація одне з одним, що сприяє швидкому вирішенню задач і мінімізує затрати часу на отримання фідбеку та вирішення інших питань.
Відсутність бюрократії та швидке прийняття рішень для нас залишається великою перевагою і зараз ми не плануємо цього позбавлятись.
Успіхів вам на новому місці! Натхнення! Та, бажаємо відновлення life-work balance!
Було назначене інтерв’ю з рекрутером Аліною. Але нажаль рекрутер не з’явилася, навіть не попередивши. Я писала їй, як в телеграм, так і на djinni. Але відповіді так і не отримала. До цього моменту був ще один. Де рекрутер просто зникала на декілька днів але тут можна допустити, що багато кандидатів і треба всім написати і всім назначити співбесіду. Але факт залишається фактом
Минусы:
— Отсутствие какой-либо прозрачности во всех процессах
— Руководители не открытые люди, приходится выбивать их, чтоб обсудить рабочие процессы.
— За месяц работы в компании у меня не получилось ниразу поговорить со своим руководителем в рабочее и не рабочее время.
— Пользуются скайпом в 21 веке (((((((((((
— ЗП полностью не выплатили, ссылаясь на отработанное кол-во дней, которые непонятно как подсчитали.
— Работают по принципу не качество, а не количество и явно заметные подобные вещи, как лучше не уходить из офиса на 5 минут раньше, потому что начальник еще не ушел.
Плюсы:
— Действительно крутой офис.
— Приятный рекрутер Виктория.
Здравствуйте, Александр!
В первую очередь, хочу поблагодарить вас за месяц работы!
Нам очень жаль, что за время сотрудничества вам не удалось увидеть «прозрачность» процессов и пообщаться со своим руководителем и в курс дела вас вводил другой менеджер.
К сожалению, период вашей работы (22.02 — 18.03) пришелся на начало военных действий в стране и нам понадобилось не много времени, чтоб адаптироваться к удаленному формату работы.
Мы пользуемся теми мессенджерами, которые удобны каждому сотруднику: скайп, телеграм, слак и так далее.
ЗП мы выплатили исходя из отработанных вами
По поводу «лучше не уходить из офиса на 5 минут раньше, потому что начальник еще не ушел.» и «За месяц работы в компании у меня не получилось ниразу поговорить со своим руководителем в рабочее и не рабочее время.» — могу только отметить, что руководитель был в офисе с самого утра и до позднего вечера с понедельника по пятницу, а на связи онлайн он практически круглосуточно. 99% наших сотрудников приходят на работу позже и уходят раньше руководителя, но успевают обсудить с руководителем рабочие вопросы.
Так же, спасибо, что отметили плюсы!
Успехов вам!
Одно из самых неприятных впечатлений о собеседовании, возможно до этого попадала в более профессиональные компании. Я пришла в офис, мы с HR ждали ещё одного собеседующего. Пришёл человек, представился Андреем (без уточнения своей роли в компании, чем он занимается в Netgame, описания продукта, я в конце уже спросила и узнала, что он Product Owner) он спросил, как у меня дела и начал с вопроса «расскажите о себе», детально расспрашивал о дате выпуска университета и тд (стандартные вопросы, но было ощущение, что я на допросе из-за односторонней коммуникации). После всех вопросов Андрей спросил есть ли у меня какие-то вопросы, я их озвучила, на что он ответил, что об этом мне расскажет HR и вообще ему пора. HR сказала, что из компании часто уходят люди в другие компании поэтому так тщательно опрашивают кандидатов, потому что люди у них часто обучаются, на них тратят время и они знают «сколько они по-настоящему стоят», а люди идут дальше и аутсорс компании предлагают им больше. HR сказала, что Андрей «очень прямолинейный человек» и может просто сказать «не нравится» и его надо понять и спросить.
Юлия, мне искренне жаль, что у Вас сложилось такое впечатление о компании. Мы с Вами сегодня в личной переписке обсудили вопросы, по которым вышло недопонимание. И я надеюсь, что в данной ситуации смогла донести корректную информацию и быть максимально искренней. У нас, как у любой компании, есть своя текучесть, но это не связано с плохими условиями труда или с низким уровнем з/п. Текучесть связана с объективными причинами.
На собеседовании действительно было много вопросов касательно вашего опыта работы и сроков работы в компании, это было потому, что у Вас было составлено CV без указания дат и проектов, над которыми вы работали. Еще раз прошу прощения за сложившеюся ситуацию и желаю вам удачи в поиске хорошего места работы.
Очень комфортный офис, крутейшая команда и уют с первых дней работы❤️
Практически сразу почувствовала себя как дома, хотя очень долго не была в офисе
Я работаю в NetGame относительно недавно, но уже есть стойкое ощущение, что задержусь надолго. С первых же минут на собеседование поняла, что люди тут одна из составляющих, которая мне понравится. Спасибо рекрутеру за комфорт!
Адаптация в коллективе практически отсутствовала. И не потому что никто не предлагала помощи, нет. Она просто была не нужна в таком прекрасном месте. Вокруг всегда был кто-то, кто мог помочь или нашёл бы такого волшебного человека.
Дополнительное спасибо за кофе, чай и снэки. Мелочь, но приятно! А для офиса стоит написать отдельный отзыв. Плюс — я уже застала прекрасный корпоратив и парочку празднований. Сказать, что они были классными — ни сказать ничего. Видно, что компании не все равно и это вдохновляет.
Отдельно хочется отметить лояльность и понимание со стороны руководителя и HR. Я уверена, что в любой ситуации, можно всё решить. Тут всегда пойдут на встречу и это замечательно.
Спасибо!
Работаю в NET GAME на позиции дизайнера более года. Нравится заниматься интересными и довольно крупными проектами. Задачи разноплановые, что позволяет развивать скиллы с разных сторон. Твоим мнением касательно имплементации всегда интересуются и к нему прислушиваются (либо предлагают любую другую альтернативу с пояснением почему «по другому не катит»). Здесь работают отзывчивые и приятные люди, к которым всегда можно обратиться за помощью. Хороший офис с современным ремонтом.
Работаю в компании не так давно, но очень рад предоставленной возможности. Процесс найма был, как по мне, очень быстрый.
Хочу выделить скорость адаптации в коллективе — сами ребята сами всяческий этому способствуют. Вокруг много опытных ребят, в целом, большинство нацелено на результат, что добавляет удовольствия в работе. Каждый знает свою задачу и не старается переложить ответственность на ближнего.
В плане самой работы и обязанностей все зависит от человека. Возможность роста есть, главное — чтобы было на это желание.
Отдельно хочу отметить адекватность процедур. При возникновении проблемы или просьбы ее стараются решить, в этом компания всегда идет навстречу.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
21 відгук
RSS