Всем привет!
Хочу поделиться своими впечатлениями и замечаниями о работе в Neogara.
Прежде всего, могу заметить относительную свободу действий для меня, как специалиста (я Motion и UX/UI дизайном занимаюсь), дают задачу, говорят что бы хотели увидеть и дальше мой полет мысли, это безусловно + в карму, так как лично я не люблю когда условный менегер или еще кто-то переставляет твой курсор (с этим сталкивался на предидущих местах работы).
Нравится удобный офис с нобходимой аппаратурой для работы (при желании, компания купит ноут на дом или сразу выдаст).
По ЗП вроде как пытаются ориентироваться на рынок, но тут уже все зависит от конкретного человека, насколько тот умеет себя продать.
HR оттдел всегда старается помочь и быстро решить возникшие вопросы, за что им тоже плюсик.
То же самое можно сказать про моего тим лида.
Конечно мне нравится не все, я считаю что во многих моментах нам еще нужно расти и развиваться. Немного отвлекают от концентрации митинги хоть их стараются сокращать и оптимизировать, да и в целом иногда они приносят свою пользу. Работаем мы по Agile Kanban со всеми вытекающими.
Большинство задач нравится, я могу что-то то поисследовать и придумать классное решение, но есть момент выгорания на малельних и не сильно интересных тасках с точки зрения реализации.
Основное написал, хорошего дня и работайте в свое удовольствие!
P.S. Заметил тут несколько отзывов, посмеялся конечно с формулировок, но ребята правы)
Вже більше року працюю в цій компанії web developer. Зараз на посаді TeamLead.
Я прийшов як чистий лист гргубо кажучи, тільки після курсів. Не значючи принципів роботи в компанії, в команді. Хотів би як мінімум висловити подяку за можливість кар’єрного зросту. Дуже држній колектив.
Особливу подяку компанії хотів би висловаити керівництву. В такий важкий час для багатьох, в компанії нікого не звільняли, не понижували і навпаки дуже сильно допомагала в самий скрутний час. Як і всі напевно думали що робити далі якщо втратити роботу, компанія (керівництво) багато разів доказувала що цінить своїх співробітників і в цей момент вона максимально себе проявила.
Ми дуже швидко відновили свою роботу, приступили до своїх обов’язків та почали будувати нові процеси роботи в даних умовах. Все було зроблино дуже грамовтно і чітко. Це ще оин показник того що навіть в таких умовах, швидко готова знайти рішення та зробити комфорт і не залишити співробітників на призволящі.
Також про офіс декілька слів, в який ми періодично приїздим щоб побачитися з колагами. Так, офіси не закрили і туди можна приїжджати працювати, у будь який робочий день, де все так же є кава, і багато різних смаколиків, це не може не радувати)
Я думаю за останній період, колеги стали ще дружнішими, кожен допомагав хто міг один одному. Було дуже приємно це бачити особисто, та чути.
Я скажу так... Що компанія це була як сім’я, але всі обставини показали, що це ще одна сім’я, без «як»))
І я впевнений що це ще не кінкць. В цієї компанії велике майбутнє з таким ставленням, досвідом та швидкістю вирішення проблем у критичні часи.
Дякую.
Я працюю в Neogara більше року на посаді графічного дизайнера. Впевнено можу сказати, що компанії НЕ все одно на працівників. Дружній колектив, своєчасна запрлатня, перспективи проф. розвитку, лояльне керівництво. З початком війни компанія нікого не звільнила і не припинила діяльність. Вдячна за підтримку у такий важкий час
З першого дня дуже подобається атмостфера свободи та розвитку. Компанія, і в цілому керівництво, завжди йде на зустріч співробітникам. Відчуваєш прогресивний погляд на саме поняття робота і це приносить набагато більше задоволення. Зручний гнучкий графік і дуже позитивний колектив!
Працюю вже 4 місяці на посаді Digital Marketolog. Відмінний дружній колектив, чуйне керівництво. У непростих умовах допомогли легко інтегруватися в робочий процес. Крутий та просторий офіс із зручним розташуванням.
Компанія з усиєю відповідальністю ставіться до співробітників, незважаючи на труднощі воєнного часу: завжди підтримується зв’язок, регулярна і своєчасна виплата зарплати, коректна побудова робочого процесу
Працюю в компанії вже пів року, спочатку прийшла як офіс-менеджер, але з початком війни моя вакансія стала не актуальна, пізніше запропонували мені перейти на іншу посаду, і звісно, я погодилась)
Відразу пішла на курси та зараз освоюю нову посаду, за що дуже вдячна цій компанії)
А ще, в нас великий офіс, багато смаколиків, їх вистачіть на всіх)
Щодо праці, то є кар’єрний ріст, а найголовніше — люди, які тебе оточують, а тут вони мега круті та класні!
Дуже вдячна керівництву, що так цінують своїх людей)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
6 відгуків
RSS