N-iX

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Дніпро, Вінниця, Івано-Франківськ, Бухарест (Румунія), Краків (Польща), Софія (Болгарія), Malmo (Sweden), North Miami Beach (USA, FL), Floriana (Malta)

11 листопада 2020 20:39

Halyna Didenko, QA Engineer в Gameloft

Хочу поділитись своїм досвідом із компанією N-iX. Заздалегідь перепрошую, за таку кількість тексту, але тут деталі грають значну роль.
Рекрутер написала мені і запропонувала поспілкуватись, після чого був прескрінінг, а незабаром і технічна співбесіда. Фідбек не прийшлось довго чекати, і рекрутер повернулась до мене наступного дня з офером. Але так, як в мене вже була погоджена ще одна співбесіда в іншій компанії, про що я попередила, я попросила про відтермінування відповіді. Рекрутер запиталась, чи можуть вони якось вплинути, щоб позитивне рішення припало на користь N-iX. Я сказала, що обидві компанії мені симпатизують і матеріальна сторона сприяла би фінальному рішенню. Рекрутер сказала, що спробує узгодити це питання із менеджером. Наступного дня, мені відповіли, що запропонувати більше не можуть. Ретельно обдумавши все, я написала, що все одно приймаю їхній офер. Сказавши, що вчергове йде говорити з менеджером, вона пропала на майже півтора дня. Після того, як я перепитала коли чекати відповідь, вона сказала «вже завтра». «Завтра» вона повідомляє, що буде мати ще один кол із менеджером о 15:00. Після колу мені ніхто не написав. Зачекавши майже 3 години (я думаю цього достатньо для колу із менеджером), я перепитала коли чекати конкретної відповіді, бо я до кінця не розумію стану речей (офер я отримала, але незрозумілі розмови із менеджерами продовжуються).
В кінці кінців рекрутер мені відписує, що «поки я думала», вони встигли глянути ще одну людину і технічно кандидат сильніший, тому прийняли рішення на його користь. Проте добавила, що вони мають ще інші вакансії, які могли б мені запропонувати, але там буде ще один етап інтерв’ю.
Сказати, що я шокована — це нічого не сказати. Ця ситуація вимусила мене поспілкуватися із великою кількістю знайомих із кола ІТ-шників, і ніхто із них ніколи не зустрічався із таким відношенням. Якщо компанія дала офер (а це не пусте слово), то це мало би значити, що із усіх переглянутих кандидатів, саме ти був найбільш підходящим і остаточне рішення було прийняте на твою користь.
Я хочу наголосити, що:
— всі заминки у нашому спілкуванні були зі сторони рекрутера, коли вона двічі пропадала «говорити із менеджером» і поверталась більше ніж за добу;
— після отримання оферу ініціатива зі сторони рекрутера просто зникла. Мені доводилось постійно писати першою і добиватись відповідей.
Дана ситуація кардинально змінила мою думку про компанію N-iX!


LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.
Переглянувши нашу комунікацію, я зрозуміла, що не наголосила на тому, що ми будемо продовжувати пошук кандидатів. Адже такий пошук припиняється лише тоді, коли ми надсилаємо оффер. У нашому ж випадку ми лише проговорили готовність це зробити.

Halyna Didenko, печальный опыт, из которого многие смогут усвоить урок: просите выслать оффер, после чего творите что хотите, вплоть до переговоров о улучшении в связи с паралельными офферами других компаний. N-iX вас уделал.

Галино, доброго дня!
Переглянувши нашу комунікацію, я зрозуміла, що не наголосила на тому, що ми будемо продовжувати пошук кандидатів. Адже такий пошук припиняється лише тоді, коли ми надсилаємо оффер. У нашому ж випадку ми лише проговорили готовність це зробити.

Тому у день, коли ви повернулися до нас із позитивним зворотнім зв’язком, що готові отримувати оффер, ми ще співбесідували кандидата і саме на ньому вирішили зупинити свій вибір.

Ми прагнемо, щоб наша комунікація з кандидатами була максимально прозорою та чесною. Тому дякуємо за зворотній зв’язок — обов’язково враховуватимемо. І сподіваємося, що ви і надалі будете розглядати вакансії в нашій компанії.

Или вы что-то не договариваете, или реально какой-то трешак.

Підтримали: Alexander Bro