9 серпня 2023 12:43
Пропрацював у компанії 6 місяців і погоджуюсь з усіма що люди тут правда класні, на проектах проблем в комунікації не було, відсутні нюанси з приводу сетапів різних агентів, і тд по прив’язці до роботи хоча все, мабуть, залежить від клієнта. Був дуже вражений коли під мене змінили договір, у великих компаніях це неможливо але тут погодились піти на зустріч.
Тому коротко з плюсів:
1. Люди.
2. Простота роботи з клієнтом (суб’єктивно).
3. Швидкий онбординг.
4. Класний офіс в центрі Києва (Гулівер та Магнет).
5. Конкуретна зарплатня недивлячись на ситуацію у світі.
Мінуси:
1. Стартапи (також суб’єктивно але мені попався стартап і я тут якраз зрозумів що цей формат роботи мені взагалі не підходить) — це якраз основна причина чому я працював тільки 6 місяців.
2. Жахливий супорт по техніці, розкажу детальніше: першого робочого дня мені видали техніку (мак) який не був відразу засетаплений, мені особисто прийшлося контачити з людиною з сапорту щоби ручками переставити систему та наконфігурити під себе. Саме гірше це те, що в останній день я здав техніку і після ресету були нюанси про котрі я повідомив тімейту котрому цю техніку віддав, проблема вже виникала у інших співробітників. У понеділок я отримую повідомлення від інших спивробітників що у н’юкамера котрому дали мою техніку проблеми з нею і що треба пароль і тд. постає питання: навіщо давати техніку н’юкамеру яка не працює коректно та взагалі якщо я правильно зрозумів не була в руках у сапорта після користування мною? Як мінімум сапорт повинен: протерти техніку, можливо почистити та налаштувати щоб нова людина просто сіла і почала роботу.
3. Офіси здається тільки у Харкові та Києві (якщо помилився або є апдейти тоді напишіть в коментах). Особисто я обожнюю face to face communication і періодично їздив в Київський офіс з Рівного що трохи незручно але вже як є. Це звичайно також дуже суб’єктивно — комусь на фул ремоут взагалі ОК, але я так само зрозумів що я не з таких людей :)
Загалом дякую компанії, тут я зрозумів багато чого відносно, як я вже сказав, формату роботи та познайомився з цікавими людьми з якими я думаю буду тримати контакт і далі, спробував пожити декілька днів в офісі (у Київському є капсули для сну) :).
Бажаю вам успіху та надіюсь на покращення системи IT сапорту :)
Михайло, дякуємо, що поділився своїм відгуком.
Розуміємо, що питання робочої техніки — одне з найважливіших у нашій роботі. Намагаємося не допускати таких випадків, але іноді можемо щось пропустити.
Приносимо вибачення за незручності, які виникли через сетап обладнання. Ця ситуація дає нам можливість удосконалити наші процеси та уникати подібних ситуацій у майбутньому. Передали технічному відділу та будемо покращувати процес.
Ще раз дякуємо за зворотній звʼязок 🙌
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.