10 червня 2024 10:59
Мала досвід спілкування зі спеціалістом Alina Rak. Вона швидко зв’язалася зі мною через LinkedIn, і ми оперативно домовились про короткий Zoom-кол, що є справді ефективним підходом у сучасному темпі роботи.
Під час співбесіди виникло кілька моментів, які справили на мене враження. Спеціаліст не змогла надати конкретних відповідей на запитання про проєкти, які компанія хотіла б бачити чи втілити. Запитання про рівень спеціаліста, якого шукають (джуніор, мід-сіньйор чи сіньйор), також залишилося без конкретної відповіді. Замість отримати інформацію про корпоративні цінності та стандарти, я почула, що в компанії багато геїв і до них треба ставитись нормально. Це відволікало від суті питання та не мало жодного відношення до обговорюваних тем.
Після співбесіди спеціаліст зазначила, що передасть моє резюме ліду. Наступного дня я отримала стандартний лист із відмовою. Я попросила надати більш детальний фідбек для розуміння, які навички мені можливо варто було б покращити. За кілька днів Аліна зателефонувала, що є справді цінним досвідом. Замість конструктивного фідбеку (за будь-яким з існуючих методів надання зворотного зв’язку) я отримала оцінку особистісних якостей (дружелюбність, важкість сказати «ні» у ситуації
Оцінювати особистість замість софт і хард скілів не є професійним підходом. І це не ті високі стандарти, до яких хочеться дотягнутись. Дуже цікавий і цінний кейс, і я загалом вдячна за цей досвід. Та це вперше, коли мої враження від процесу відбору кандидатів залишились негативними.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.