7 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Всім привіт. Довелося трохи попрацювати в Модус Ікс та хочеться залишити свій відгук щодо цієї компанії та людей, які в ній працюють.

Одразу хочеться сказати щодо відгуків, які базуються лише на результаті проходження інтерв’ю. Гадаю, що трохи некоректно давати оцінку самій компанії, якщо на етапі рекрутинга виникли якісь непорозуміння. Потрібно розуміти, що компанія відноситься до критичної інфраструктури і процеси проходження безпеки — є майже ключовими, від яких залежить, в тому числі, і процеси HR. Тому ... все може статися і судячи з кількості людей, які працюють в компанії та які залишають негативні відгуки — не так все і погано.

Той висновок, який я зробив пропрацювавши в компанії певний час.
Модус — це молода компанія, яка тільки-но набирає обертів. Команда компанії складається з гарних спеціалістів, експертизу яких Модус продає, як внутрішнім так і зовнішнім замовникам.

З позитивних моментів.
Про замовників: Модус є частиною ДТЕК, тому в більшості випадків основним стабільним замовником послуг є компанії групи ДТЕК, але паралельно йде активний розвиток пресейл напрямку з подальшим залученням нових лідів та наданням експертизи по всім компетенціям, які потрібні.
Тому, якщо у вас є потенціал та бажання попрацювати на внутрішнього замовника (компанії групи ДТЕК) або прийняти участь у пресейл активностях та інколи у тендерах — то вам це стовідсотково вдасться.

Про процеси: одна з небагатьох компаній, в якій визначені та описані процеси роботи та взаємодії, створені шаблони документів та інші артефакти. Це одна з небагатьох компаній, яка взагалі має чітко визначені та описані процеси SDLC, а також по ним працює. Всі проекти мають однакову структуру та набір артефактів — тому, як на мене, переходи між проектами максимально зручні та комфортні.
Якщо вам буде цікаво здобути досвід роботи відповідно до SDLC, структуруванню вимог, створенню різноманітних артефактів, які є маст хев на проектах (діаграми, юзейси і т.д.) — вам сподобається.

Щодо методології — то тут набір стандартний Scrum або Kanban — в залежності від динаміки вимог та фази проекту, waterfall не зустрічав, але були проекти на яких, я би сказав, RUP використовується.

Щодо проектів: компанія обслуговує критичну інфраструктуру та її працівників — тому проектів безліч, як в прямому так і переносному сенсі. Стек технологій відрізніється від проекту, але можу сказати, що за рахунок специфіки замовників та їх потреб — він майже найсучасніший. Проекти різноманітні — починаючи з розробки АРІ, закінчуючи Web та нативними мобайл додатками.
Тому відверто, досвід, який ви можете отримати залежить тільки від вашого бажання та можливостей. З урахуванням того, що проекти йдуть по чіткому SDLC ви, при бажанні, можете підключатися на будь якому з етапів (збору вимог, розробки та проектування архітектути, розробка UI/UX, тестування, підняття CI/CD) та пікапити необхідні знання — ще не зустрічав, щоб хтось відмовляв у шерінгу знань.
Також є LOW та NO Code проекти, тому тут up to you, головне, щоб у вас вистачило бажання та експертизи.

Офіс, техніка, соцпакет: один з найкращих офісів, можете глянути на фото компанії. В реалі він ще краще. Плюс укриття. Техніка теж на відповідному рівні. Соцпакет стандартний: страховка, бонуси.

З недоліків, якщо це можна назвати недоліками, для себе визначив два: перший — це середній по ринку рівень доходу, з яким краще одразу визначатися. Другий — готуйтесь до гарно завантаженого робочого графіку, особливо перші декілька місяців. Щодо овертаймів — потрібно домовлятися заздалегідь.

В сухому підсумку — нормальна ІТ компанія, в якій ви точно зможете реалізувати свій потенціал та незалежно від рівня ваших знань — щось дізнаєтесь нове, або додасте щось нове зі свого досвіду.

Володимире, дякуємо за конструктивний фідбек! Нашій команді та кандидатам він буде корисним. Ми взяли до уваги зауваження стосовно рівня доходу та робочого графіку для покращення умов праці. Окрема подяка за ваш внесок у розвиток Modus X 🙂

Привіт, хочу залишити відгук про процес відбору в цю компанію. Можливо, комусь допоможе, бо перед відбором я не знайшла багато актуальних свіжих відгуків.

Якщо дуже коротко: тестового не було, процес проходив достатньо швидко, перевірка СБ не така страшна, як пишуть.

Детальніше про таймінги: Проходження відбору на позицію «iOS Developer» почалося 7 листопада після відгуку на вакансію на Djinni. Зв’язок з рекрутером відбувся 13 грудня, і вже цього дня був запланований перший 30-хвилинний дзвінок. На наступний день я отримала запрошення на технічну співбесіду, яка відбулася 15 грудня і тривала 2 години. 18 грудня була співбесіда із керівником розробки (30 хвилин), а 21 грудня — фінальний етап із перевіркою СБ. Процес зайняв 8 днів від початкової співбесіди до отримання оферу 22 грудня, але оскільки прийняла рішення рухатися далі з іншою компанією, розповісти більше, ніж про цей процес, про компанію не можу.

Детальніше про перевірку СБ: Стандартний пакет документів, який частіше запитують вже після прийняття на роботу (паспорт, прописка, ІПН, трудова книжка, диплом) доповнили двома анкетами. Одна виключала конфлікт інтересів, а інша збирала більше особистих даних: причину звільнення з попереднього місця роботи, інформацію про кримінальну відповідальність, боргові зобов’язання, нерухомість, родичів і контакти для рекомендацій. Начитавшись коментарів, очікувала страшнішого, але, по суті, ця анкета є особовим листком з обліку кадрів. Якщо вже були оформлені штатним працівником, або працювали в державній установі, то скоріш за все схожу вже заповнювали раніше (щоправда, наскільки памʼятаю також вже після прийняття на роботу).

Ще можу додати, що спілкування з HR, технічним інтервʼюером та керівником було приємним та пунктуальним — залишили приємне враження. Пропозиція була конкурентною.

Олено, вітаю!
Дякуємо за розгорнутий фідбек! Для нас це важливо. Ми з командою працюємо над тим, щоб кандидатам було комфортно на кожному етапі співбесід у нашій компанії.
Будемо раді залишатись із вами на звʼязку, та, віримо, що нам ще вдасться разом попрацювати :)
Бажаємо успіхів і досягнень у новій компанії!

Всіх вітаю. Ось і настав час писати мій перший зворотний зв’язок на DOU. Я сподіваюсь, він комусь допоможе з вибором або зробить більш прозорим те, що Вас очікує.

Проходив співбесіду на позицію «Business Analyst Creatio».
Я маю дуже багато різних знайомих у Creatio, які так чи інакше звільнялись з ModusX, але думав, що це індивідуально, можна і поспілкуватись, спробувати, може зайде.

Перше знайомство відбулось у червні. Тоді я пройшов відносно приємну першу співбесіду. Далі пройшов без проблем технічну співбесіду з керівником команди та отримав тестове завдання. На коллі я чітко заявив, що велике тестове я не виконуватиму, але отримав велике тестове (Ba + Sa + PM рівня), через що був змушений припинити спілкування.

Ок, тепер повертаємось у теперішній час. Знов швидкий ознайомчий кол, проходження технічної частини (цього разу без тестового, але попросив його та зробив, воно було досить швидким), після проходження технічного отримав команду «Очікуйте зворотного зв’язку до кінця тижня», це було 05.12.

Сьогодні 14.12, тобто минув майже повний тиждень. Довелось навіть самому нагадувати про себе, щоб отримати хоч якусь відповідь.
Врешті решт я отримав відписку рівня «Конкурсний відбір завершено, на жаль, на даному етапі ми не готові зробити Вам пропозицію» без деталізації причин, або жодного зворотного зв’язку.

Звісно ж після цього одразу відповідне «А можна отримати якусь деталізацію причин? Фідбек?», але HR-процес, причому двічі, залишив вдосталь негативних вражень. Подивимось, що буде далі.

Підтримали: Vadym Vashchenko

Романе, добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Ми цінуємо зворотній зв’язок та працюємо, щоб вдосконалити процеси та комунікацію компанії.

Ваші знання та досвід роботи з freedom UI та в цілому, hard skills справили на нас приємне враження. Проте під час співбесіди ми також враховуємо soft skills, оскільки вони є критично важливими для командної роботи та взаємодії з клієнтами.

Нам дуже шкода, що цього разу ми не змогли запропонувати Вам співпрацю. І щиро просимо вибачення за ситуацію, яка склалася.

Якщо у вас є додаткові питання чи коментарі, будь ласка, напишіть мені, я намагатимусь на них відповісти.

Бачу, що не в одного в мене така ситуація склалася з цією компанією, то ж виглядяє все не як випадковість і людський фактор, а система.
Мав декілька співбесід з компанією, виконав дуже непросте тестове завдання (такий собі міні-проект) при тому дуже квапили зі строками виконання. Далі зустріч де ми обговорили результати ТЗ, керівник сказав, що все дуже їм сподобалось, вони готові зі мною співпрацювати и, що головне, не шукають далі іншого кандидата. І останнім етапом я маю пройти перевірку СБ.
Перевірка СБ — перелік документів та відповідей які ви маєте надати то той ще треш. Маєте розповісти про все чим ви володієте, про своїз родичив, друзів, чи ви палите і т.ї. Ну добре, надіслав.
І через 2 дні після нашої зустрічі з керівником де мене завірили, що нікого не шукають, рекрутер пише що вони обрали іншого кандидата який запросів меньше грошей. При тому, що по з.п. ми йшли в тій вилці, що бала написана в вакансії і якось спробувати зі мною з цього приводу домовитись ніхто не робив.
Тож проморочили готову, заставили витратити значний час на тестове завдання та ще й передати кучу особистих даних, а зараз навіть не відповідають на мій лист до них с приводу як так війшло в них за 2 дні від «ми нікого не розглядаємо більше, тільки пройдіть СБ» до «ой, ми вже найняли іншого кандидата»
Так собі компанія та/або процеси найму та відношення до людей. Не раджу

Юрію, доброго дня.
Прикро, що у вас склалось таке враження після спілкування з нашими менеджерами. Наскільки мені відомо, зі свого боку ми надавали вам фідбек по цій вакансії, однак бачу, що він був недостатній й залишилися питання. Тож додаю кілька коментарів.

У компанії ми завжди намагаємося з повагою відноситися до часу кандидатів, інформуючи про всі етапи відбору на початку комунікації. Тестове завдання та безпекова перевірка є обов’язковими для нас й ми про це відразу попереджаємо. Водночас для виконання тестового завдання немає сталої вимоги по часу, тож ми завжди йдемо назустріч та домовляємося про оптимальні для кандидата терміни. У даному випадку ви не давали жодних коментарів, отже, у нас не було інформації про труднощі з часом, які у вас виникли.

Що стосується процесу відбору, то рекрутингова команда продовжує пошуки до закриття вакансії. На співбесіді з вами мова йшла про внутрішній конкурс, й ми дійсно не знайшли кандидата всередині компанії, а отже продовжили на зовнішньому ринку. Напевно, тут виникла міскомунікація.

Якщо у вас все ще є питання до нас, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомленні. Я буду намагатися на них відповісти.

Мне тоже проморочили голову со службой безопасности как описано в посте ниже у Ивана. Но самый цинизм случился в другом. Позвонил узнать как проходит проверка и когда можно получить финальное решение. Сказали до конца дня выясним и пришлем офер и чтоб я не соглашался на офер другой компании пока они проверяют. И в этот же день обновили вакансию на которую я претендовал. Естесвенно ни до конца дня ни до конца недели никто ничего не прислал и не сообщил. просто слились предварительно вытащив все личные данные через анкету СБ, сканы документов и тд.
Подумайте прежде чем связываться с это конторой.

Віталію, щиро перепрошую за незручності, з якими ви могли зіштовхнутися під час нашої комунікації. Мушу визнати, що затримка у 6 днів з фідбеком після тестування — це не наш стандарт роботи, і ми ретельніше попрацюємо над вдосконаленням цього процесу.

Водночас звертаю увагу, що перевірка кандидата таки вимагає часу. Хоча ми прагнемо зробити цей процес якнайшвидшим, прозорим та комфортним для кандидатів, в цілому це часозатратна історія. Про це вам повідомили електронною поштою.

Крім того, оновлення вакансії може відбуватися з різних причин, вони не завжди пов’язані із конкретним кандидатом.

Ми цінуємо ваш відгук та зробимо висновки, щоб ще більше вдосконалити процеси та комунікацію компанії. Якщо у вас є додаткові питання чи коментарі, будь ласка, напишіть мені. Я намагатимусь на них відповісти.

Привет, редко пишу комментарии но когда снова увидел вакансию DevOps в этой компании решил, что таки нужно)
Общение с HR было довольно открытым и в целом понравилось, о интервью договорились на следующий день. Сижу работаю и тут залетает звонок в скайп на день раньше назначенного времени, ну думаю ок вроде можно оторваться немного от работы. Соответственно озвучил что как бы время не то, но никаких извинений не услышал, только реплика что много времени не займут. Дальше общался только ради собственного интереса, DevOps который был на собесе практически ни разу не открыл рот да и вообще меня в основном слушали.
Следующий этап, общение с человеком которого все вежливо называют «Наш Архитектор» мне в целом понравилось и я решил, что можно общаться дальше.
По итогу меня заманили хорошим вознаграждением которе было довольно конкурентным на рынке + офис в удобном месте, даже готов был закрыть глаза на некоторые минусы. Был получен «пред-оффер» и я поехал проходить СБ. После Кирил (HR) сказал, что едет в отпуск и со мной свяжется его коллега.
Так со мной никто и не связался, долго ждал и начал сам копать. В итоге получил инфо от Юры что уже взяли другого человека пока я проходил СБ (и кстати прошел):)
Кирил по выходу из отпуска был сильно удивлен ситуацией и сказал, что все ровно мной заинтересованы и предложил оставаться на связи.

Вывод:
Хотите купаться в бюрократии, вам нравится «наплевательское» отношение к себе и работе? В ДТЕК вам будет очень хорошо!:)
Даже если вам предлагают большой кусок пирога стоит сильно задуматься готовы ли вы не гореть и закрывать глаза.
Безусловно, в компании работает очень много хороших людей и я не хотел обидеть кого-то этим отзывом.

Обговорення на DOU, якщо прочитати уважно то буде достатньо, щоб зрозуміти, а чи варто

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.