brightfin

200...800 специалистов
Киев, Centennial, Colorado

4 декабря 2018 21:04

Oleg Protsenko, VP Operations с 2018 года

Я почав співпрацювати із комапнією досить всього кілька місяців тому, і хочу відзначити, що це чудовий досвід попри невеликий час, який важко отримати деінде. Я маю вже чималий досвід роботи в ІТ, понад 18 років, і маю з чим порівняти. В Мобікорд для кожного з«являється безліч можливостей для того, щоби проявити себе, в той час як в більшості компаній вже давно «забили» на спроби на щось вплинути і змінити на краще. Звісно, режим «Зашибісь, як круто тут працювати!» не наступає одразу, якщо ти тілько но долучився до співпраці з компанією, і треба докласти чималих зусиль для того, щоби довести якість виконання своєї роботи до справді високого рівня, бо ж наші клієнти це знамениті компанії зі світовим ім’ям.

Ми молода компанія, ми проходимо крізь певні необхідні етапи росту, долаючи кризові моменти разом. Наша команда професіоналів наразі вся залучена до перетворення Компанії в потужну та динамічну, яка безперервно навчається та використовує передові технології та best practice в галузях розробки, підтримки та експлуатації продукту, і здатна на рівних представляти наш продукт на ринку B2B, де плавають величезні «акули бізнесу», і приносити користь для клієнтів через сервіс найвищого ґатунку.

Тим, хто хоче працювати лише з 9 до 18 так, щоби подалі від керівництва та поближче до кухні, а також токсично блеймити всіх і вся — це не до нас. Не помиляється лише той, хто нічого не робить. Ми толерантні до помилок. Але треба робити те, що потрібно для досягнення результатів. Якщо ви зацікавлені у вдосконаленні, якщо маєте амбіції, якщо вам не байдуже до якості виконання роботи і ви не заспокоюєтесь, доки не зробите щось дійсно якісне та потрібне для команди, якщо ви робите extra mile — Welcome to MobiChord!

Ми наразі формуємо прогресивну культуру, якою мало хто навіть в світі сучасних ІТ компаній може похвалитися, хоча багато хто вже пробував. Культуру яка направлена на персональну залученість, тісну командну роботу, прозорість, підвищення мотивації співробітників та ефективності роботи. Ми викорінюємо такі деструктивні елементи як лінощі, fingerpointing, та blaming одне одного, та йдемо вперед до мети. Ми почали використовувати спеціально розроблені soft skill тренінги для того, щоби підвищувати персональну мотивацію, вчитися краще розуміти одне одного в команді, та досягати перемог, малих та великих. Ми розпочали глобальну програму тренінгів та сертифікації для підвищення рівня знань технологій. Ми вже разом зробили багато для налагодження та стабілізації процесів в компанії, підвищили ефективність комунікації, зворотнього зв’язку та командної роботи в цілому. Ми вирівнюємо можливості для кожного, і головне, кожен відтепер реалізовує своє право впливати на побудову та вдосконалення процесів як всередині компанії так і тих, які стосуються роботи з клієнтами.

Стосовно попередніх реорганізацій в компанії, які були на початку цього року. Я особисто вважаю, що ці кілька хвиль були недостатньо скоординовані з певних причин, і як наслідок, вплинули на планування робіт та залучення, створили дещо хаотичні дії, і звісно позначилися на зворотньому зв’язку від співробітників. Це той урок, з якого ми зробили висновки і виправляємо в пріоритеті за допомогою створення довгострокових планів розвитку, які будуються від задоволення пріоритетних потреб бізенсу, встановлення KPIs, тощо. Ми також уважно фільтруємо всі зміни і вибираємо найбільш пріоритетні, лише коли переконаємося, що вони найбільш необхідні, виправдані та принесуть користь. Для контролю ми беремо до уваги зворотній зв’язок від бізнесу та співробітників, для того щоби процеси в компанії проходили крізь Continious Improvement.

Попереду ще багато важливих ініціатив, потрібних для переходу Компанії на вищий рівень, тому ми дуже зацікавлені в розвитку наших співробітників, а також залучаємо амбітних та цілеспрямованих кандидатів, воїнів душею, які готові працювати, вчитися, цінують здорові виклики та прагнуть здобувати перемоги.

І доречі, найсмачніша кава, фрукти кожен день, та різноманітні солодощі та інша їжа на додачу до «стандартних» для ІТ бенефітів нікуди не ділися і ці бенефіти продовжують розвиватися ;)


LinkedIn

7 комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Так не честно: написать такой отзыв и уволиться через 5 месяцев.

Поддержали: Dmytro SkrypkaAlex Dashivets

Кажется, у Олега, уже два месяца как новая работа...

Поддержали: Alex Dashivets

@Oleg Protsenko, радує що Ви сповнені сил та нахнення та особисто мені дуже хочеться вірити (чесно, по-доброму) що компанія зробила висновки і дійсно рухається в тому ключі що Ви описали. МК — приклад, що всі роблять помилки (це нормально), але також того, що імідж компанії створюється не один раз і навзажди, а формується щодня і з різних боків. Світ IT Києва — надзвичайно тісний та прозорий.

дуже багато помилок :)) а робити висновки -«це для слабких».

а поведінка менеджмента, бажає кращего. Його вже не змінити:)))

:)))) давайте вы поработаете еще пол года и потом напишите новую статью :)) попахивает зомбированием

Олег, еще пол года не прошло, но хотелось узнать промежуточное мнение. Может уже что-то поменялось? А лучше всего, просто сделай правдивый отзыв и глассдор стороной не обходи.