Miratech

800...1500 спеціалістів
Київ, Харків, Вінниця, Кошице (Словаччина), Варшава (Польща), Вашингтон (США), Лондон (Велика Британія), Мадрид (Іспанія), Нью-Йорк (США), Севілья (Іспанія)

20 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Процес рекрутінгу був на високому рівні. Однозначно, це було краще з того що я зустрічав на своєму шляху. Хотів би відзначити високий професіоналізм від таких людей, як Olha Paliak, Alexandr Rudenko, Vitaly Zubkov. Дякую.

Підтримали: Olesya Shaydurova

Негативне враження від рекрутингового процесу.
HR відділ з найголовнішим питанням «скільки людей працювало у вашій компанії?».
Тому майбутні кандидати, дізнайтесь скільки ж у вас робітників, бо відповідь про мультинаціональну компанію не канає.

Alina Savchenko замість того щоб просто подивитись резюме (було надіслано ДО початку спілкування + продубльовано в LinkedIn), і одразу побачити відповіді на елементарні питання, вважає краще написати N-повідомлень в LinkedIn.

Valentyna Savchenko відчуття що людина тільки нещодавно працює HR. По вакансії відповідей не знає, графік стандартний, але який саме не зрозуміло, performance review стандартно в рік і більше ніякої інформації, все стандартно і супер класно, але без будь якого уточнення.

Рекомендації Valentyna:
1. Завчасно перевірте щоб працювала камера при відео кол (якщо ви НЕ хочете вмикати камеру то так і скажіть, все ок);
2. Читайте, або хоча б пройдіться основними пунктами резюме кандидатів (не потрбіно починати діалог «ну а тепер розкажіть щось про себе»), структуруйте діалог по суті з вакансією, обовʼязками, цінуйте свій час та час кандидата;
3. Будьте в курсі ЗАГАЛЬНИХ питань по вакансії;
4. Готуйте питання по суті

To add: якщо Valentyna Savchenko з таким інтервʼю буде оцінювати ваші soft skills, це біда (для команди та компанії).
Можливо команда класна, як і продукт, але HR відділ крінж.

Підтримали: Anastasiia IvlievaYuliia Yakymets

Шановна Анастасія,
Дякую за ваш відгук щодо рекрутингового процесу в нашій компанії. Я хотіла звернутися до кількох пунктів, які ви відзначили.
Щодо питання про кількість працівників у нашій компанії, я задавала його згідно з описом вакансії, щоб краще зрозуміти ваш досвід та визначити, чи відповідає ваша кандидатура цій ролі.
Щодо LinkedIn, ми вважаємо його важливим інструментом для зв’язку з кандидатами та ефективного обміну інформацією. Питання які я запитувала в LinkedIn ставилися з метою оптимізації часу як для мене, так і для вас.
Також хотіла зазначити, що проблема з камерою виникла не лише в моєму випадку, а й у вас також. Тому я просила вас приєднатися ще раз, щоб уникнути будь-яких технічних проблем. Я приношу свої вибачення, якщо це створило незручності, але це було зроблено з метою забезпечення якісного спілкування під час інтерв’ю.
Щодо запитання «Розкажіть про себе», це дійсно стандартне запитання, яке ми задаємо на різних етапах інтерв’ю. Воно допомагає нам краще зрозуміти вас як професіонала та з’ясувати ваші цілі та мотивацію. Це важлива складова процесу оцінки кандидатів.
Щодо третього пункту, я завжди намагаюся дати відповіді на всі запитання, для яких маю достатню інформацію. У разі запитань, на які я не можу повністю відповісти, я рекомендую звернутися до колег з фінансового відділу на подальших етапах, щоб отримати більш конкретну інформацію. Це є стандартною практикою для забезпечення точності та повноти відповідей на запитання.
Щодо вашого коментаря про HR відділ, я хотіла зазначити, що ви спілкувалися лише зі мною, і я не можу представляти всю команду HR. Наша мета полягає в тому, щоб забезпечувати якісне обслуговування та позитивний досвід для кожного кандидата.
Дякую вам за ваш відгук та ваші коментарі. Я врахую їх для подальшого поліпшення нашого рекрутингового процесу.
З повагою, Валентина

А есть негативные отзывы о компании?

Був досвід спілкування. На першому етапі все виглядало добре: позитивна бесіда, рекрутер, вмотивований роботою. Мене спитали, чи комфортно буде працювати з тімлідом молодшим за мене. Не бачу в цьому проблеми, бо маю такий досвід і мені було класнотпрацювати із тімлідом молодшою за мене. Отримала відмову від Аліни Савченко у Вайбері без пояснень. На прохання дати фідбек, отримала дивну відписку, що все класно, але вакансію закрили. На наступний день у LinkedIn вакансія з‘явилась. Не маю ніякого негативу, але виникають певні питання.

Підтримали: Ekaterina Cherepinskaya

Юлія, дякуємо за ваш відгук та високу оцінку роботи нашого рекрутера. Ми дуже шкодуємо, що в процесі найму у вас виникли непорозуміння і з радістю роз’яснимо ситуацію. Відразу уточнимо, що ви не спілкувалися з Аліною Савченко, вона — Директор Департаменту, з вами протягом всього процессу найма спілкувалася наша рекрутер.

Тепер уточнимо на рахунок вакансії. Ця вакансія справді була відкрита, тому що ми — міжнародна компанія і шукали відразу кілька ресерчерів у різних локаціях. Тому навіть коли ми закрили позицію для однієї локації, вакансія залишалася відкритою, оскільки пошук в інших локаціях продовжувався.

І окремо хочемо відзначити, що були абсолютно щирі, коли давали вам позитивний фідбек і це правда, що ваші навички роботи з Лінкедін вразили нашу команду. Але при виборі кандидата ми також враховуємо технічні навички, софт скіли, а також відповідність кандидата корпоративній культурі, і враховуючи всі ці фактори, ми дійсно у своєму виборі зупинилися на інших кандидатах. Ми щиро сподіваємось, що змогли відповісти на всі ваші запитання! Бажаємо вам успіхів у вашому подальшому кар’єрному шляху.

Дуже дивна компанія( Пише мені рекрутер Аліна Савченко аж близько десяти днів після мого відгука на вакансію, питає коли можемо поспілкуватись, відповідаю ій , і знаєте що потім — ТИША!!! Ви чого до мене пишете тоді? Повага якась існує?

Дякуємо за ваш зворотній зв’язок! Ми раді, що ви озвучили питання, які вас хвилювали перед нашою співбесідою, що відбудеться найближчим часом. Позиція Тім Ліда є важливою для нас і ми дуже відповідально підходимо до вибору кандидатів, що займає більше часу і збільшує терміни наших відповідей кандидатам. Ми працюємо над тим, щоб скоротити ці терміни до мінімуму. Разом з тим, оскільки кандидатів на цю позицію перевіряє особисто Аліна Савченко — Директор Департаменту, то терміни відповіді кандидатам дещо подовжуються. Ми сподіваємося, що змогли роз’яснити ситуацію і з нетерпінням чекаємо на нашу співбесіду!

Мав співбесіду в Міратех — процес йшов штатно, діалог був позитивний, процес добре організований, мене тримали в курсі кроків, рекрутер та представники проекту надали повну та професійно корисну інформацію. Склалося так, що я віддав перевагу офферу іншої компанії, але мої враження від знайомства з компанією Міратех — дуже позитивні.

Проходил собеседование в компанию и думал что уже в 2021 рекрутёры дают фидбек, но как оказалось нет, даже после напоминания что я жду фидбек, последовал просто игнор!

Вот такая современная компания Miratech.

Думаю, багато хто погодиться з тим, що наше найперше враження є найтривалішим та найсильнішим. Проте, як саме ми вперше дізнаємось про якусь компанію?

Часто: через спільних знайомих. Або чули про продукт компанії.
Іноді: прочитання відгуку, статті.
Майже ніколи: з розмови з HR.

Моє знайомство з Міратек почалсь саме з розмови з лідом HR відділу Аліною Савченко. Вона організувала всі етапи моїх співбесід на позицію Sr. B.A.
Отже, не будучи під впливом інфо а-ля «знайомий знайомого щось чув», можу поділитись своїм нефільтрованим досвідом співбесіди.

З самого початку Аліною був запропонований план всіх етапів інтерв’ю, яких виявилось 4. Саме так і сталось. Всі співбесіди зайняли не більше 2х тижнів.
На той час я працював за кордоном і всі розмови були по скайп, та за умови різниці в 7 годин між Києвом та моєю локацією. Одне з інтерв’ю було за досить незручним для Києва часом 23:00 (16:00 за моїм часом), проте команда Міратек була у повному складі.

На мій вибір було запропоновано 3 проекти. Співбесіди були не типовими «а що ти можеш», а більше «на якому проекті зможеш бути більш корисним». Цей факт з самого початку задав дружній та відкритий тон для наших професійних розмов. В результаті я зміг вибрати проект, який найбільше відповідає моїм критеріям.

Всі фідбекі про інтевр’ю отримував того ж самого дня. Пару запитань по умовам співпраці написав у п’ятницю ввечері, очікуючи побачити відповідь у понеділок. Проте в суботу зранку вже мав відповідь від Аліни.

Тут нічого добавити окрім того, що я побачив чудову та професійну організацію процесу співбесід і це справило найкраще враження про саму компанію.
Бажаю всім гарної робочої неділі та успішних співбесід!)

Працював в компанії на проекті «Genesys» з французькою командою близько 1.5 року. Все що стосується проекту можна оцінити на чудово. А ось до самої компанії є багато запитань, саме: не зрозуміло чому відсутня робота HR, всі працюють тільки до того часу, поки ти не вийшов на роботу. Повна відсутність бордінгу, як такого — тебе зустріли показали робоче місце і все, всім до тебе однаково, в тому числі локальному менеджменту. Обіцяного перегляду я так і не отримав після року. Дивна, як на мене система бонусів, яка ніяк не пов’язана з твоєю діяльністю на проекті. Також не зрозумілі перспективи росту в компанії.
До плюсів можна віднести:
— гнучкий графік — нікого не цікавить чи є ви на робочому місці, головне, щоб клієнт був задоволений і відвідувати всі зустрічі на проекті;
— щодня свіжі та безкоштовні фрукти;
— хороший колектив;
— почались позитивні, але дуже повільні зміни в компанії.
Компанію можна рекомендувати тим, кому потрібен справжній гнучкий графік, та можливість працювати весь час віддалено. А також тим для кого найголовніше стабільність, в тому числі фінансова.

Третий раз в компании. Первый — студент, не понимая чего хочу от жизни, 2-я адекватная работа, хелпдеск. Зарплата шикарная, по времени занят не много, учёбе не мешает.
2-й раз — спасательный круг в конце лета 2014, конда многие компании загибались от экономического кризиса. Тут я попал. Нет, скорее «попал». В наилучшем смысле. Топовый проект. 4 года, всё отлично, жалоб нет вообще. Но переманили. Но не надолго, почти через год вернулся. Не скажу что стало лучше, но не стало хуже. И это главное.

Был приглашен на собеседования представителем HR департамента. Сразу смутило, ознакомительное собеседования надо обязательно пройти в офисе компании. Собеседовался и работал в международных компаниях с офисами в Киеве, приоритет — скайп, за исключением финального, как бы 21й век на дворе, и тем более ИТ компания. Также никакого предварительного разговора-анализа претендента, сразу — приезжайте, поговорим. Ну да ладно, час на дороу, пол часа на поиск паркоместа, час на разговор, час обратно. На следующей неделе сообщим результат. Прошла неделя — тишина. Желаю Миратеху относиться увжительно к своим потенциальным сотрудникам (кормильцам) и если (как это принято в нормальных европейских компаниях) нет возможности/желания дать развернутый фидбэк по собеседованию, то, хотябы, сообщать, стоит ли ожидать следующего этапа собеседования или нет.

Как правило, у нас принято писать комментарии, когда все плохо, но мне хочется написать хороший комментарий. В компании работаю не так давно, всего 4 месяца, но пока более чем довольна.
Что нравится:
1. Вовлеченность менеджмента
2. Каноничность процессов (на контрасте, процессы в предыдущих моих компаниях выглядели как «разброд и шатание»),
3. Компания нацелена на долгосрочное сотрудничество, практически нет «школоты», которая уйдет через год,
4. Сотрудники очень отзывчивые,
5. Есть возможность развития за счет смены проекта/рода деятельности внутри компании
6. Лимитированное количество овертаймов. Бывают, но это скорее исключение, чем ежедневная необходимость, впрочем тут многое зависит от PM
Что хотелось бы улучшить:
1. Не хватает корпоративного кофе, за альтернативу приняли фрукты, но в общем то поблизости масса кофеен, так что было бы желание
2. Не хватает внутренней площадки для шаринга знаний и новостей.

У каждого, пишущего отзывы здесь, есть свои впечатления о компании , основанные как на реальных фактах, так и на выдуманных историях. Я пишу как newcomer и говорю лишь о том, что пока ощутил на себе. Этапов собеседования действительно «достаточно», но лично мне дедлайны фидбеков говорили сразу и их не нарушили , и как по мне , их колличество помагает компании и сотскателю в полной мере убедится, что они ищут именно друг друга. ПМ учавствует в адаптации сотрудника с первого дня регулярными вопросами и беседами, принимая самые тупые и нелепые комментарии. Ребята из тех. поддержки по своей инициативе регулярно помагают и обьясняют непонятные моменты, хотя им в принципе по большому счету могло быть все равно, что не дает мне пока возможности сказать плохо о коллективе. Безусловно, везде есть свои недостатки, но глобально, впечатление о компании сформировалось крайне положительное.

Итак, с чего бы начать.
Полтора месяца назад написали мне из Миратеха с предложением прийти к ним на собеседование — я с удовольствием согласился, т.к. активно искал работу.
Собственно, первый этап заключался в общении с рекрутером — его я прошел, и, спустя несколько дней, мне назначили техническое собеседование.
Со второй — технической частью — я также справился, после чего буквально на следующий день со мной согласовали время для финального (как в итоге выяснилось, далеко не финального) собеседования уже с представителем заказчика, которое я также прошел.
Как мне сообщили на третьем этапе собеседования, предстояло еще выполнить тестовое задание, по итогам которого уже должно было приниматься решение — брать меня на работу или нет. Чтобы его сделать, мне потребовалось 3 дня — оно было достаточно объемным, но, в итоге, тестовый проект был сдан.
Ответ я получил спустя неделю — задание сделано хорошо, заказчик доволен, переходим к следующему этапу, то есть собеседованию с ПМом. (к тому моменту прошло уже больше трех недель с первого этапа)

Да, сразу хочу оговориться — 5 этапов собеседования, конечно, многовато, но раз такова политика компании, то так тому и быть, правила есть правила.
И вот с этого момента начались чудеса. ПМ должен был выйти через 3 дня — однако, к оговоренному времени я не получил никакой информации о времени финального интервью. Я начал периодически дергать рекрутера Оксану с вопросами о том, что же все-таки мне делать и на какую дату мне ориентироваться — на что получал достаточно размытые ответы.
И вот, сегодня вечером, спустя практически полтора месяца с начала моих приключений в замечательной компании Миратех, я все-таки получил ответ, но не от Оксаны, которая является самым прямым контактом с компанией, а от представителя рекрутингового агентства, которое просто передало меня Миратеху. Ответом был отказ. То есть, успешно пройдя четыре этапа собеседования и потратив больше месяца на общение и различного рода тесты с данным работодателем, мне просто помахали ручкой.

А теперь по порядку:
1. Я прекрасно понимаю, что это бизнес, и мне, как и любому другому, могут отказать на абсолютно любом этапе. Это нормально. НО! Настолько неуважительное, наплевательское отношение к моему времени я встретил только здесь. Ведь можно было прислать отказ еще раньше, выбрав для следующих этапов меньшее количество кандидатов? Зачем, если можно дотянуть до последнего, потратив кучу моего времени.

2. Фидбек. Оксана, я прекрасно понимаю, от вас тоже далеко не все зависит, и вы не всегда можете ускорить ход событий, но ведь если бы я не отправил вопрос представителю рекрутингового агентства, никак, по сути, не вовлеченному в процесс, то ответ я так бы и не получил. Я прождал, потратил на вашу компанию больше месяца своего времени, неужели так трудно было, узнав результат, сразу же его мне озвучить?

Одно могу сказать точно — данную компанию я не могу порекомендовать никому, кто ценит свое время, с Миратехом вы только его потеряете.

неделю назад меня пригласили на собеседование в Миратех. Согласовали дату и время. На данный момент у меня есть постоянное место работы и в телефонном разговоре я акцентировала внимание, что не смогу долго ждать. Было назначено на 14.00. В 13.50 я пришла и набрала рекрутера. Анна сказала ожидать. Я ожидала до 14.10. В 14.10 она вышла и сказала, что ей нужно еще время. Я напомнила, что не могу долго ожидать. Рекрутер Анна закатила глаза и сказала: «Наверное нам нужно попрощаться!». У меня есть ее письма с приглашением. Если вы цените свое время и себя как сотрудника (любой компании), то не стоит туда идти. Очень хамское отношение.

Скажу по співбесіді. Після спілкування з hr та менеджером проекту враження лише позитивні складаються про компанію. Швидкий фідбек і детальна відповідь на всі питання. Загалом процес найма співробітників влаштований дуже правильно і залишає лише приємні враження.

Вчера проходил собеседование в этой компании.Независимо от его результатов хотелось бы отметить проффесионализм HR которая вела собеседование.

сегодня звонил по поводу курсов тестировщика ПО, сказали, что в данный момент набора нет, да и вобще они не обучают тестировщиков.

при устройстве на работу обращайте внимание на состояние офиса.
они переехали в новое недостроенное здание, условия труда на слабую троечку.

Підтримали: Futball Fun

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.