Miratech

800...1500 спеціалістів
Київ, Харків, Вінниця, Кошице (Словаччина), Варшава (Польща), Вашингтон (США), Лондон (Велика Британія), Мадрид (Іспанія), Нью-Йорк (США), Севілья (Іспанія)

24 квітня 2023 19:46

Anastasia Bondar, Trade Finance Officer/Senior Accountant/Finance Manager/Treasury Manager/Accounts Receivables Team Lead

Негативне враження від рекрутингового процесу.
HR відділ з найголовнішим питанням «скільки людей працювало у вашій компанії?».
Тому майбутні кандидати, дізнайтесь скільки ж у вас робітників, бо відповідь про мультинаціональну компанію не канає.

Alina Savchenko замість того щоб просто подивитись резюме (було надіслано ДО початку спілкування + продубльовано в LinkedIn), і одразу побачити відповіді на елементарні питання, вважає краще написати N-повідомлень в LinkedIn.

Valentyna Savchenko відчуття що людина тільки нещодавно працює HR. По вакансії відповідей не знає, графік стандартний, але який саме не зрозуміло, performance review стандартно в рік і більше ніякої інформації, все стандартно і супер класно, але без будь якого уточнення.

Рекомендації Valentyna:
1. Завчасно перевірте щоб працювала камера при відео кол (якщо ви НЕ хочете вмикати камеру то так і скажіть, все ок);
2. Читайте, або хоча б пройдіться основними пунктами резюме кандидатів (не потрбіно починати діалог «ну а тепер розкажіть щось про себе»), структуруйте діалог по суті з вакансією, обовʼязками, цінуйте свій час та час кандидата;
3. Будьте в курсі ЗАГАЛЬНИХ питань по вакансії;
4. Готуйте питання по суті

To add: якщо Valentyna Savchenko з таким інтервʼю буде оцінювати ваші soft skills, це біда (для команди та компанії).
Можливо команда класна, як і продукт, але HR відділ крінж.

Підтримали:  Anastasiia Ivlieva Yuliia Yakymets

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Шановна Анастасія,
Дякую за ваш відгук щодо рекрутингового процесу в нашій компанії. Я хотіла звернутися до кількох пунктів, які ви відзначили.
Щодо питання про кількість працівників у нашій компанії, я задавала його згідно з описом вакансії, щоб краще зрозуміти ваш досвід та визначити, чи відповідає ваша кандидатура цій ролі.
Щодо LinkedIn, ми вважаємо його важливим інструментом для зв’язку з кандидатами та ефективного обміну інформацією. Питання які я запитувала в LinkedIn ставилися з метою оптимізації часу як для мене, так і для вас.
Також хотіла зазначити, що проблема з камерою виникла не лише в моєму випадку, а й у вас також. Тому я просила вас приєднатися ще раз, щоб уникнути будь-яких технічних проблем. Я приношу свої вибачення, якщо це створило незручності, але це було зроблено з метою забезпечення якісного спілкування під час інтерв’ю.
Щодо запитання «Розкажіть про себе», це дійсно стандартне запитання, яке ми задаємо на різних етапах інтерв’ю. Воно допомагає нам краще зрозуміти вас як професіонала та з’ясувати ваші цілі та мотивацію. Це важлива складова процесу оцінки кандидатів.
Щодо третього пункту, я завжди намагаюся дати відповіді на всі запитання, для яких маю достатню інформацію. У разі запитань, на які я не можу повністю відповісти, я рекомендую звернутися до колег з фінансового відділу на подальших етапах, щоб отримати більш конкретну інформацію. Це є стандартною практикою для забезпечення точності та повноти відповідей на запитання.
Щодо вашого коментаря про HR відділ, я хотіла зазначити, що ви спілкувалися лише зі мною, і я не можу представляти всю команду HR. Наша мета полягає в тому, щоб забезпечувати якісне обслуговування та позитивний досвід для кожного кандидата.
Дякую вам за ваш відгук та ваші коментарі. Я врахую їх для подальшого поліпшення нашого рекрутингового процесу.
З повагою, Валентина