21 жовтня 2019 4:06
Думаю, багато хто погодиться з тим, що наше найперше враження є найтривалішим та найсильнішим. Проте, як саме ми вперше дізнаємось про якусь компанію?
Часто: через спільних знайомих. Або чули про продукт компанії.
Іноді: прочитання відгуку, статті.
Майже ніколи: з розмови з HR.
Моє знайомство з Міратек почалсь саме з розмови з лідом HR відділу Аліною Савченко. Вона організувала всі етапи моїх співбесід на позицію Sr. B.A.
Отже, не будучи під впливом інфо а-ля «знайомий знайомого щось чув», можу поділитись своїм нефільтрованим досвідом співбесіди.
З самого початку Аліною був запропонований план всіх етапів інтерв’ю, яких виявилось 4. Саме так і сталось. Всі співбесіди зайняли не більше 2х тижнів.
На той час я працював за кордоном і всі розмови були по скайп, та за умови різниці в 7 годин між Києвом та моєю локацією. Одне з інтерв’ю було за досить незручним для Києва часом 23:00 (16:00 за моїм часом), проте команда Міратек була у повному складі.
На мій вибір було запропоновано 3 проекти. Співбесіди були не типовими «а що ти можеш», а більше «на якому проекті зможеш бути більш корисним». Цей факт з самого початку задав дружній та відкритий тон для наших професійних розмов. В результаті я зміг вибрати проект, який найбільше відповідає моїм критеріям.
Всі фідбекі про інтевр’ю отримував того ж самого дня. Пару запитань по умовам співпраці написав у п’ятницю ввечері, очікуючи побачити відповідь у понеділок. Проте в суботу зранку вже мав відповідь від Аліни.
Тут нічого добавити окрім того, що я побачив чудову та професійну організацію процесу співбесід і це справило найкраще враження про саму компанію.
Бажаю всім гарної робочої неділі та успішних співбесід!)
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.