Mindly

21...80 спеціалістів
Київ, Варшава (Польща)

18 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в Mindly вже понад рік як Influencer & SMM Manager і дуже ціную це місце. Тут цікаві задачі, можливість зростати і, що для мене особливо важливо, сильна команда. Всі, з ким працюю, профі з крутим досвідом, від яких можна багато вчитися. Це реально відчувається в щоденній роботі!!!

Звісно, компанія дуже уважна до ментального здоров’я: є компенсація на психолога, гнучкі day off-и, і загалом дуже адекватний баланс між роботою й життям. Тут реально турбуються, щоб ти не вигорів і почувався окей.

Плюс мене дуже надихає сама ідея Mindly — робити вклад у ментальне здоров’я українців. Приємно бути частиною цього процесу й працювати над чимось, що має сенс.

Працюю в Mindly вже 3 місяці на позиції Customer Success Manager і дуже задоволена досвідом. Ще під час найму відчула, що тут добре налаштовані процеси — все пройшло швидко, чітко і без зайвої бюрократії 🙂

З першого дня була відчутна здорова атмосфера в команді, відкритість та підтримка, які справді допомагають швидко включитися в роботу) Компанія активно росте, тому є багато можливостей розвиватися та впливати на процеси.
Також для мене дуже цінно працювати у продукті з важливою місією — зробити ментальну допомогу доступною і якісною для людей по всьому світу.

Якщо коротко, Mindly дає відчуття, що ти на своєму місці 💛

Працюю в Mindly вже пів року як Software Engineer, і це, без перебільшення, один з найкращих професійних досвідів у моєму житті. З першого дня відчув підтримку команди — всі відкриті, теплі й завжди готові допомогти. Ми не просто пишемо код, а створюємо продукт, який реально змінює життя мільйонів людей по всьому світу. Це надихає щодня!

Особливо ціную, що тут панує довіра, свобода у виборі технічних рішень і гнучкість у роботі. Керівництво не просто «керує», а дійсно дбає про кожного в команді й дає простір для зростання. Бути частиною інженерної команди Mindly — це значить працювати з сильними фахівцями над реально важливим продуктом у сфері ментального здоров’я. Радію, що долучився до цього шляху!

Працюю в Mindly вже понад рік на позиції Customer Support Specialist, і я дуже рада бути частиною такої крутої команди 🙌

Мені подобається, що компанія постійно розвивається — тут завжди є динаміка, цікаві задачі й стрімкий рух уперед 📈 Класно, що коли клієнти надають зворотний зв’язок, фраза «ми передамо ваш відгук» — це не порожні слова: тут дійсно все береться до уваги, і зміни можна побачити дуже швидко у нових релізах.

Також дуже ціную прозору комунікацію, дружню та підтримувальну атмосферу, де завжди допоможуть і підтримають з будь-якими запитаннями ❤️

Особливо надихає сам проєкт, який допомагає людям покращити їхнє життя, тому для мене це не просто робота, а щось значно більше. Радію, що можу бути частиною команди, яка щодня вдосконалює та розвиває такий корисний і важливий продукт 💛

Працюю в Mindly майже рік як Customer Support спеціаліст 💙

В компанії мені дуже імпонує відкритість, дружнє та привітне ставлення — завжди можна сміливо обговорити будь-які питання чи сумніви. Є розуміння, чому і як відбуваються процеси, і ти бачиш на власні очі, як ці процеси змінюються з урахуванням побажань користувачів 🤩 Також хочеться відмітити максимально комфортний та послідовний онбординг та структуру роботи загалом — вона завжди чітка, послідовна та зрозуміла 💪

Додатково хочеться відмітити work-life баланс, оскільки тут це не просто слова, а реальність, можливість працювати з задоволенням та не вигорати ✨ Як для працюючої мами, такий баланс — безцінна можливість, яку я дійсно ціную 💛 Саме тут я відчуваю турботу, комфорт віддаленої роботи та водночас маю можливість проявити себе, розвиватись, отримувати нові знання та прокачувати скіли.

Також супер приємний бенефіт, який компанія надає — можливість психотерапії для співробітників 🧘‍♀️ Дуже рада бути частинкою крутої, сильної команди та цінного продукту 🫶

Я з Mindly вже півтора роки, наразі як Head of Customer Success.
Це моя друга позиція в IT і я дуже рада, що після першого свого досвіду потрапила саме сюди ♥

По перше, тут дійсно крута команда. Тепла, відкрита, з круто налагодженою комунікацією між усіма, тож ти ніколи не залишаєшся осторонь процесів. Керівництво завжди готове до діалогу, надає необхідну підтримку і ти завжди розумієш чому було прийнято те чи інше рішення.

По друге, тут завжди щось несеться :) Розвиток продукту, вихід на нові ринки, оптимізація внутрішніх процесів і.т.п. Нудно не буває (у найкращому сенсі цього слова), бо команда заряджена на зміни і розвиток.

Ну і останнє але, мабуть, найголовніше: дійсно дуже надихає бачити, як продукт до якого ти дотичний є не просто бізнесом, а має серйозну мету, місію. Будучи українським продуктом, Mindly робить ментальну підтримку доступною для людей у багатьох країнах світу (наразі вже 40+), how cool is that?

Бути частиною Mindly, особисто для мене, це win ♥

Mindly — це місце, де твоя робота має значення 💛

Працюю в Mindly вже 1.5 роки, зараз на позиції Head of Customer Support. Для мене Mindly — це про довіру, відкритість, можливості й користь. І щастя бути частиною команди, цінності якої співзвучні з твоїми 😌

Тут твій вклад і зворотний зв’язок не просто помічають, вони мають вплив. Зміни, які в інших компаніях можуть тягнутись роками — від оновлень функціоналу до трансформацій внутрішніх процесів — тут втілюються за лічені місяці.

Окрема цінність для мене — це фокус на користувачах. Маючи понад 7 років досвіду в сфері підтримки, я маю з чим порівнювати та знаю, як часто «турбота про клієнта» лишається просто красивими словами. Mindly постійно прислухається до свого користувача, його потреб і побажань. Це продукт зі змістом, і, вкладаючись у його розвиток, я відчуваю, що можу зробити світ і життя людей трохи кращими та щасливішими 🍀 Особливо приємно бути частинкою українського продукту!

З першого дня я відчувала потужну підтримку з боку колег та керівництва. Тут не бояться ділитись досвідом, допомагають зростати, а головне — довіряють: твоїм рішенням, досвіду й баченню 🙌🏻 Це не про «відсидіти 8 годин» — це про залученість, виклики та розвиток. Це інтенсивний, іноді непростий, але захопливий процес. І якщо ти вкладаєшся, то завжди маєш результат))

Працюю в Mindly лише пів року на позиції Head of Finance, але вже давно почуваюся частиною дружньої команди. У компанії панує щира атмосфера підтримки: по будь-якому питанню можна звернутися і до колеги, і до СЕО, і завжди отримаєш фахову пораду та чесний і корисний фідбек.

Крута професійна команда і просто чудові люди — ми разом формуємо нові департаменти, тестуємо гіпотези й будуємо процеси з нуля. Це дає можливість спробувати себе у всьому спектрі фінансових задач, прокачати навички на всіх ділянках свого функціоналу і швидко вирости. ТОП-менеджмент створює відкриту культуру комунікації та взаємопідтримки: їхнє менторство — це не про «стояти над душею», а інвестиція у твій розвиток і бажання ділитися досвідом там, де це потрібно насамперед тобі.

Особливо надихає, що стартап із українським корінням робить крутий та корисний продукт, який справді знаходить відгук у людей по всьому світу. Mindly активно масштабується у 40 країнах і вже допомогла понад мільйону людей піклуватися про ментальне здоров’я. Приємно знати, що твої цифри перетворюються на реальні зміни у житті когось «по той бік» екрана. Саме тому робота тут заряджає енергією й відчуттям, що ми робимо щось важливе.

Mindly — це моє ідеальне місце роботи. Працюю тут понад 3-х років, і найбільше ціную теплу атмосферу в команді та сенс, який ми вкладаємо в нашу справу. У нас неймовірна команда, де завжди легко знайти спільну мову, мінімум бюрократії, є свобода експериментів та постійний розвиток. Мене надихає відчуття, що завдяки нашій роботі люди отримують реальну допомогу й підтримку у сфері ментального здоров’я. Щасливий бути частиною справи, яка змінює життя людей на краще!

Три місяці тому я приєднався до команди, як Product Design Lead. Ці три місяці пройшли дуже насичено і круто. Мені дуже подобається велика кількість свободи і можливість впливати на продукт. Ідеї, які ти пропонуєш завжди почуті, відсутній мікроменеджмент і є змога кожен день покращувати продукт і процеси.
Ще мені мені подобається, що ти справді відчуваєш, що робиш щось значуще і покращуєш продуктом життя людей, не тільки в Україні, а у 40 країнах в світі.

Працюю в компанії рік та за цей час переконалась, що це класна, комфортна компанія з суперадекватним керівництвом, чудовим продуктом та хорошим ставленням і компенсацією!

Приємно працювати саме зі спеціалістами, майстрами своєї справи, бо політика компанії не брати дешевих джунів, а потім всі з ними мучаться, а залучати вже готових крутих спеців. Дуже підкупає відкритість та людяність власників, немає ставлення «ти раб, будеш робити, що я сказав», завжди зрозуміють, допоможуть, щиро поцікавляться, як ти. Вони інвестують свій час та енергію, щоб побудувати стосунки з командою, це дуже важливо!

Компанія швидко зростає, продукт покращується, усі залучені в цей процес.

Кому не підійде ця компанія: тим, хто хоче наобманути увесь світ))) тобто поєднувати декілька робіт, працювати в напівсилу, просто відсиджувати 8 годин. Не витрачайте свій час, йдіть шукайте далі. Тут потрібно працювати, але що головне — не перепрацьовувати, компанія зацікавлена, щоб ти відпочивав якісно та мав сили на нові ідеї.

ПС: так, зі швидкістю відповіді на відгуки є моменти, на момент квітня 2025 немає ейчара, ТОП-менеджмент наймає сам. Але для мене, наприклад, не так критично, з якою швидкістю відповідають. Якщо ви суперзацікавлені у вакансії, завжди можна постукатись в лінкдин та нагадати про себе. Так, звичайно, це не ок і можна кричати з піною у рота «не налаштовані процеси, ганьба», а можна надати фідбек та порадити гідного рекрутера) Пам’ятайте, як ви до світу, так і він до вас)

Поділюсь про свій досвід роботи в Mindly.

Я вже три роки працюю в компанії, з них рік на позиції Engineering Team Lead. Mindly для мене стала місцем, де є бажання вкладатись, рости та розвиватися разом із людьми, яким довіряєш.

Мій шлях складався з двох етапів співбесіди: технічна, а потім кол з CEO — і вже за кілька днів я отримав оффер. Все було по суті, без зайвих етапів і довгих очікувань.Початок роботи запам’ятався щирим прийомом — у процеси вводили поступово, завжди була можливість звернутися по допомогу. Команда з перших днів була відкрита й доброзичлива, тому швидко з’явилося відчуття «свого» місця.

Що мені дійсно подобається — це культура і довіра. Ідеї не просто слухають — їм дають шанс. Є простір для ініціативи, нових рішень, експериментів. Спілкування пряме, без бар’єрів і бюрократії. В Mindly дбають про баланс — ніхто не змушує «вигоряти». Можна брати day off, коли треба, гнучко розставляти пріоритети, і при цьому залишатися в темпі з командою.

Мені пощастило працювати з людьми, які надихають. Mindly — це про здорову атмосферу, живу культуру та справжній сенс у тому, що ти робиш.

Більше того, знаєте коли вона відписалася? Сьогодні. Після того як я нагадав про це залишивши цей коментар тут. Тому шановна пані Юлія Власенко раджу вам покращувати свої процеси, щоб не було таких проколів

Те що ви написали є неправдою. Я вас сам знайшов і записався через лінкдін, проте ви сказали, що набором займається інша людина і вона вийде на зв’язок. Цього не трапилося. Вона не вийшла на зв’язок і не відписалася.

Компанія не дає зворотний зв’язок по виконаному технічному завданню. Вочевидь, процесі найму не налагоджені, або виконуються людиною, що не має відповідної кваліфікації чи вмінь.

Доброго дня, Сергію, хочу нагадати, що ми мали з вами дзвінок, і обговорили ваше тестове, позицію, і чому ми не рухаємося далі.

Перейти до дискусії

Погоджуюсь з критикою щодо найму. Відгукнувшись на вакансію, що повністю відповідає моєму досвіду та навичкам, отримала автовідписку про те, що не відповідаю вимогам посади, без жодного детального пояснення та з послідуючим ігноруванням. Цікаво, скільки ще таких відгуків на DOU потрібно, аби процес рекрутингу почав змінюватись, а HRи навчилися комунікації з кандидатами.

Хочу поділитися своїм фідбеком щодо процесу найму в даній компанії. На перший погляд компанія складає дуже хороше враження: цікавий продукт, привітні фаундери та позитивна атмосфера в компанії загалом.
Пройшовши 3 етапи (тестове та 2 співбесіди) мені запропонували пройти ще один етап, звісно, я погодилася, оскільки була зацікавлена в даній вакансії та компанії.
Незважаючи на те, що весь процес тривав більше місяця, нарешті я отримала позитивну фінальну відповідь та офер від компанії.
Коли я попросила дати час на роздуми , а саме переспати з даною думкою та на наступний день дати відповідь, кофаундер Марія відписала, що змушена відкликати у офер, бо я і так вже мала час подумати і так їм виглядає , що я не дуже зацікавлена в новій роботі.
Вважаю, що це нормальна практика, коли компанія вибирала та довго думала щодо моєї кандидатури, теж дати можливість подумати й кандидату.
Лише за кілька днів я отримала відповідь, що компанія не хоче ставити мене перед вибором між дитиною та роботою. СЕРЙОЗНО, в 21 столітті?
Ще цікавий факт: компанія наймає лише «мачурних» людей віком від 27 років. Тож у жінок взагалі мало шансів сподіватися на позицію у цій компанії.

Ще ніколи не доводилося писати такі відгуки, але із такою неприємною ситуацією також зіштовхнулася вперше.

Компанія приділяє велику увагу маркетингу та рекламі, чого не можна, на жаль, сказати про рекрутинг. Судячи з того, що відгуки на вакансії збираються гугл-формою і жодного зворотного зв’язку після відгуку я не отримала, Midnly ще не має спеціаліста, який би налаштував процеси найму та пояснив менеджменту важливість комунікації із кандидатами для бренду роботодавця.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.