Memcrab

21...80 спеціалістів
Вінниця, Лондон (Велика Британія)

8 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Привіт, друзі! Хочу поділитися з вами своїм досвідом роботи в компанії «Мемкраб». Протягом року, що я працював тут, я здобув чимало досвіду, який зараз хочу поділитися з вами.

Почну з позитивних моментів:

Навчання: У «Мемкраб» дійсно вражаюча школа навчання. Вже з перших днів я зрозумів, що тут можна багато чому навчитися. Спільні зустрічі із СТО Максом та щотижневі тренування були особливо корисними для мого професійного зростання.

Виплати: Щодо фінансових питань, у «Мемкраб» все завжди було на високому рівні. Я завжди отримував своєчасну виплату, і бухгалтерія працювала бездоганно.

Колектив: Колектив у компанії дуже дружній і підтримуючий. Завдяки цьому я завжди міг отримати допомогу або пораду у випадку, якщо виникали труднощі в роботі.

Тепер перейдемо до негативних аспектів:

Процес оцінки завдань: У «Мемкраб» процес оцінки завдань може бути дещо складним. Після того, як розробник виставляє свою оцінку, необхідно отримати підтвердження від СТО, щоб приступити до виконання завдання. Це може бути викликом через можливі зміни оцінок з боку керівництва, що часом призводить до необхідності витрачати час і зусилля на доказання правильності власної оцінки.

Цей процес вимагає значних зусиль і часу, що може впливати на продуктивність розробника та загальну динаміку проектів. Коли нарешті вдається довести свою точку зору і отримати підтвердження, часто вже втрачається мотивація або енергія приступати до роботи над цією конкретною задачею. Особисто для мене це виглядає як не довіра до кваліфікованості розробника.

Переробка: Останні 3 місяці я працював по 12-14 годин на день, щоб хоча б приблизно відповідати вимогам. Коли я повідомив про це нашому СТО, він відповів, що багато працювати не означає якісно працювати. Тобто фактично я працював 12-14 годин на день, щоб зафіксувати 7 годин робочого часу. І якщо чесно, тут це норма так працювати, ніхто на це не зверне уваги. Тому дуже прошу керівництво звернути на це увагу, оскільки від цього страждав не тільки я, але й інші співробітники компанії.

Перегляд зарплати: Найважливіше — це перегляд зарплати. Мій перегляд постійно переносили, або взагалі забували мені відповісти. Це сильно впливає на співробітників, особливо коли ти багато працюєш.

Мотивація: Мотивація для співробітників тут відсутня. Бували навіть випадки, коли йшла дизмотивація, після чого дуже легко вигоріти. Це траплялося під час загальних дзвінків, коли нам повідомляли, наскільки каряво ми пишемо код.

Завершуючи, скажу, що компанія мене багато чого навчила і я не шкодую, що тут працював, але подібне ставлення керівництва до персоналу може звести всі плюси нанівець.

Дякую за увагу!

Привіт! Розкажу про свій досвід проходження декількох раундів співбесід в компанію memCrab. Знайшов вакансію на роль Middle Frontend на ворк юа, буквально через один день мені відповіла Рекрутер Іванна, задала декілька питань і запросила на recruiter interview в гугл міт.
1. Перший етап — recruiter interview.
Плюс-мінус стандартний набір питань, з Іванною було приємно спілкуватись, дружня атмосфера, все добре.
Домовились провести другий етап.
2. Другий етап — HRD interview.
Інтервʼю почалось зі знайомства та декількох питань по досвіду, вакансії і тд.
Далі був невеличкий, але дуже цікавий тест на софт скіли, мені сподобалось. Тест пройшов, фідбек отримав позитивний, рухаємось далі.
3. Третій етап — тестове завдання
Коли мені розказували про завдання на першому етапі, то сказали, що воно більше на логіку і розраховане на 1.5 — 2 години часу. Не впевнений в цій оцінці, завдання не складне, але фіч потрібно було додати не мало. В мене з усіма рефакторингами і стилями пішло десь годин 5. Напевно, якщо при виконані менше уваги звертати на деякі менш важливі моменти, то можна виконати години за 2.5 — 3. Під час виконання завдання виникло питання на уточнення ТЗ, відповідь отримав через 2 робочих дні. Перевірка завдання зайняла 4 робочих дні. Отримав фідбек дослівно «дуже добре».
Домовились про фінальний етап
4. Четвертий етап — технічна співбесіда з СТО Максом
Тут довелось трошки почекати, від отримання фідбеку по завданню до дня співбесіди пройшло 7 робочих днів.
Співбесіда почалась з практичної задачі, з якою я, на жаль, обʼєктивно не справився.
Потім було декілька питань про досвід, команди в яких я працював, технології і тд.
Здається, десь в цей момент пролунало питання «так а чому ти вирішив змінити роботу?».
Якщо чесно відповідати на нього мені не хотілось — це вже третій етап співбесід, якщо не рахувати тестове завдання, і я вже як мінімум двічі відповідав на це питання, можливо навіть тричі. Рахую це як неповагу до кандидату.
Далі була ще одна практична задача, на цей раз по React. Здається, на виконання дали чи 15 чи 20 хвилин, пройшло десь 5-7, я думав над завданням, і тут Макс почав сміятись з ввімкненим мікрофоном. Я спитав, у чому справа, Макс відповів якось так(не слово в слово): «Та нічого, просто цікаво виходить, ракети в космос літають а тут фронт не може каунтер зробити». Я взагалі не зрозумів, чи це насмішка наді мною, чи це просто такий жарт із категорії «фронтендер кнопки малює». Нагадую, це співбесіда на роль Frontend developer з CTO компанії. Я попросив Макса пояснити, що він має на увазі, відповідь не памʼятаю. Десь приблизно в цей момент Макс зупиняє моє виконання завдання зі словами (не слово в слово): «Все, я зрозумів, це завдання не твого рівня, у тебе взагалі немає розуміння ефектів в реакті, інтервалів». Варто відмітити, що такий висновок Макс зробив не запитавши в мене жодного запитання на цю тему, але ок. Далі була фраза «по SOLID не буду тебе мучати, це ще не твій рівень». Погоджуюсь, SOLID в силах зрозуміти тільки «обраним» розробникам.
Потім було ще трохи технічних запитань, на деякі я відповідав краще, на деякі гірше, але в цілому відповідати після таких «приколів» мені вже не дуже хотілось.
Після моєї відповіді на одне з питань Макс почав сміятись, хоча я не жартував. Хотілось спитати, що я смішного сказав, але я втримався. Також, здається, ще перед другим практичним було питання про те, яка була найскладніша задача за останній час, я розповів про задачу, на яку в мене пішло більше за все часу при виконанні, Макс задав декілька питань на уточнення, як я з задачею все ж таки справився та чому, якщо коротко, рішення, яке обрав спрацювало і пофіксило баг. Я чесно відповів, що не до кінця розібрався, чому спрацювало. Тоді ми це проїхали, але в кінці співбесіди, коли Макс вже розказував фідбек по мені, він повернувся до цієї теми, і сказав що, якщо коротко, ця історія це мені мінус, на що я відповів, що не завжди є час і сили у всьому до кінця розбиратися, на що Макс сказав щось у дусі «Ти ж розробник, ти мав би після роботи сісти і розібратися».
По фідбеку, який дав Макс: якісь пункти хороші, якісь не дуже і висновки по аспекту або навіть цілій технології зроблені на основі одного, максимум двох запитань. Макс сказав такі фрази, як(не слово в слово): «Для нашої компанії ти далеко-далеко не мідл», «я не знаю, які задачі я міг би дати тобі на наших проектах, ти би просто сидів і не розумів, чому все не працює», «Тестове мені дуже сподобалось, тому я був позитивно налаштований, ти мене здивував», — дякую що не сказав, що розчарував.
Варто зазначити, що під кінець тон співбесіди був вже плюс-мінус адекватний, закінчив співбесіду Макс взагалі дуже ввічливо.

У цілому, співбесіда, звичайно, вийшла дуже не приємна. Обʼєктивно, на цей момент мені навряд чи вистачало хард скілів, щоб її пройти, але я переконаний, що міг би краще справитись, якби інтервʼюер вів себе більш професійно — це якщо мʼяко кажучи.
Загалом, Макс складає враження спеціаліста, який гарно розбирається в своїй справі, але для мене велика загадка, як СТО компанії на співбесіді з кандидатом може використовувати такі фрази і конструкції.
На будь-яку обʼєктивність не претендую, це суто мої враження.

Працюючи в компанії Memcrab як Front-end (React.JS/TS) Developer, я залишаюся вражений професіоналізмом та сприятливою робочою атмосферою. Проект, на якому я працюю, є цікавим та викликаючим завданням, яке вимагає від мене використання навичок React-а. Компанія надає мені всі необхідні ресурси та підтримку для ефективної роботи.

Працівники Memcrab виявляються висококваліфікованими та дружелюбними професіоналами. Командна робота є дуже злагодженою, з відмінним комунікаційним процесом, що сприяє взаємодії та розвитку ідей. Всі члени команди є відкритими до співпраці, готові допомогти та поділитися знаннями.

HR менеджер Memcrab є допоміжним та професійним фахівцем. Вона забезпечує мені необхідну підтримку в процесі роботи в компанії та включення до проекту. Є відкрита до зворотного зв’язку та завжди готова допомогти вирішити питання або проблеми, які можуть виникнути.

Під час мого першого проекту на посаді Front-end Developer в Memcrab, я мав можливість вдосконалити свої навички в React, працюючи на цікавому проекті з висококваліфікованими професіоналами. Робоча атмосфера залишається дружелюбною та сприятливою, а підтримка від HR менеджера є високою. Я впевнено рекомендую компанію Memcrab)

Вадим, дуже вдячна за відгук. Дякуємо, що ти в нашій команді!)

Лучшее что есть в компании — это ее коллектив. Коллектив замечательный.
Стек используемых технологий современный и актуальный.
Множество плюшек из т.н. соц-пакета.
Я как бывший frontend девелопер хочу отметить работу СЕО (который когда-то сам был рядовым программистом) по обучению тех. команды. В компании каждую неделю проходят заседания «круглого стола» на которых в дружной обстановке говорят на интересные в важные аспекты фронт/бек разработки, а также и другие общепрограммистские темы. Качественное ревью кода
По правде компания делает все, что б сделать работу своих сотрудников максимально комфортной и приятной и профессиональной
Если б не личные обстоятельства, работал бы и дальше и других бы приглашал.

Работаю в Memcrab относительно недавно и могу с уверенностью сказать, что здесь мне все нравится до малейших деталей! Сейчас довольно сложно найти компанию, в которой будет и хороший коллектив, и адекватное руководство, которое будет прислушиваться, помогать, поддерживать, направлять в нужное русло. А в Memcrab это все есть, и даже больше. Ни дня не пожалела, что подала свое резюме и начала работать именно в этой компании.

Попал в компанию довольно спонтанно (уже был оффер в другую), но уже после первой половины тех. интервью в Memcrab, решил что здесь мне будет получше. На данный момент работаю уже около полугода, и ни разу не пожалел что работаю именно здесь. Отличный коллектив, хорошо налаженны тех. процессы в компании, обширный набор используемых технологий, и что самое главное — есть у кого спросить и тебе всегда помогут или направят на нужный курс.

Совсем недавно начала работать в Memcrab и нисколечко не пожалела о принятом решении! Компания хорошо себя зарекомендовала еще с первого собеседования. HR Анна профессиональный человек, по которому видно любовь ко своему делу. Собеседования проходили в дружеском, но и в тоже время профессиональном тоне. Также большую роль сыграло то, что компания знает куда двигаться и какой человек им необходим. Это упростило принятие решения в их пользу.

Спасибо, Оля, приятно читать твой комментарий. Рада, что ты с нами! :)

Попав в компанію завдяки Лілії Гапонюк та Олександру Дюдюну. Лілія Гапонюк знайшла мене завдяки сервісу djinni та запропонувала посаду Sales Manager. Лілія чудова людина та висококласний спеціаліст. Саме ці дві перші зустрічі дали мені вичерпний позитивний образ компанії та вплинули на прийняття рішення продовжити кар’єру в Memcrab.
За фактом роботи, між керівництвом та персоналом дружні, прозорі та по сімейному просто гарні відносини. Маленька компанія, яка беззаперечно має велике майбутнє.

Cаша, дякую за позитивний відгук! ;)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.