23 березня 2023 20:23
за звернення до служби підтримки компанії MEGOGO.
6.2.9. Користувач розуміє і погоджується з необхідністю сплати додаткових комісій третім особам, які забезпечують здійснення платежів за Разовий доступ або за інші платні Доступи до Контенту. Розмір комісії може відрізнятися в залежності від способу оплати.
Звертайтеся, якщо будуть ще питання — ми поруч і допоможемо..." Когда указываешь, что цена должна быть указана полностью согласно ст.15 частина 3 закона «Про захист прав споживачів» zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text. И что деньги, которые незаконно были Мегого взяты, надо вернуть. В ответ «...Ваше звернення передано у відповідний відділ — просимо очікувати зворотнього зв’язку (воно буде розглянуто у порядку черги)...» То есть, никаких извинений, ничего. Уже три дня, как минимум, тишина в ответ. Я так думаю, что ребятам нравится платить штрафы в размере 30 процентов от предоставленных услуг.
Вітаємо!
Інформація про встановлений за замовчуванням регулярний платіж вказана в момент оплати послуги на всіх етапах, а також в Угоді користувача (пункт 6.2.6.4). Щомісячний платіж завжди можна вимкнути протягом терміну дії передплати самостійно або при зверненні до служби підтримки.
Усі звернення до служби підтримки розглядаються у порядку черги. Розгляд може займати трохи більше часу в залежності від кожного конкретного запиту.
Ми шкодуємо, що у вас залишилися неприємні враження та дуже хочемо допомогти і розібратися більш детально в ситуації. Для цього просимо вас написати нам на електронну пошту ([email protected]) лист із зазначенням дати, часу і каналу звернення до нас. Ми обов’язково перевіримо інформацію і приймемо необхідні заходи.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.