Maxpay

81...200 спеціалістів
Київ, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Литва, Мальта

19 лютого 2019 18:30

Anastasiia Diundina, Head Of Marketing з 2018 року

Працюю в компанії скоро майже рік.
Як маркетолог, який працював з 100500 проектами, маю з чим зрівняти все, починаючи з того, як зустрічають, до того, як побудовані процеси в компанії. По порядку:
1. Рекрутинг. Коли мені написали і запропонували вакансію, я спочатку випала, бо фінтех — явно не моя сильна сторона, і похвалитись нереально крутими результатами в цій вертикалі не могла. Але, ейчар менеджер мене своєю адекватністю і знанням продукту вразила. Challenge accepted.
2.Onboarding Process. Насправді, деякі наші компанії навіть не знають, шо то. Махрау — квіти, бо був план, був процес знайомства з лінійними менеджерами, тім лідами, колегами. Був календар зустрічей по департаментам, все було, словом.
3. Внутрішні процеси: я людина, яка страшенно не терпить мікроменеджменту. Зазвичай це ставало завжди певним стоп фактором при співпраці з проектом. Тут два варіанти: грамотний керівник на своєму місці + грамотно побудовані внутрішні процеси. Напевне, це перша компанія, в якій мені «ок» по процесам (в переважній більшості, зрештою, всі ми люди, без fuckup-ів не обходиться).
4. Соц пакет. Мені завжди пофік, але він тут є.
5. Продукт. Ну, це — мій самий динамічний проект. Панує думка, що якщо ти розберешся в фін тех вертикалі бізнесу — ти молоток. Спочатку я сміялась, потім плакала, тепер розумію, що таки да. Продукт складний, але тим він і прикольний, і крутий.

Чи я рекомендую сюди йти працювати? Таки да.


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.