Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Maxpay

81...200 спеціалістів
Київ, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Литва, Мальта

9 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Привіт!
Хочу поділитися негативним досвідом по цій компанії.
Відправляєш резюме, а у відповідь повна тиша.
Знайомі скаржилися на таку ж ситуацію зі свого боку- їм доводилося відправляти резюме по декілька разів, аби хоч хтось там прокинувся і відгукнувся.
То ж рекрутинг тут зовсім не ок.

Всім привіт.
Хочу розповісти про свій особистий досвід співпраці з компанією.
Maxpay — це команда спеціалістів і дуже кваліфікованих людей які люблять діло та живуть цим.
Компанія завжди розвивається, даючи змогу розвиватись і співробітникам.

Продукт дуже класний, за ним слідкують та люблять. Завжди up to date. Використовують нові технології, фреймворки, розширення і то що.
якщо в тебе є якісь ідеї на вдосконалення, покращення процесу, або продукту, тебе завжди підтримають.

Атмосфера в команді дуже легка. Усі раді допомогти, відповісти на питання та підказати.
Це компанія в якій тобі дають свободу, і завжди прислуховуються до співробітників, джун ти чи сіньор.

Підтримали: Vyacheslav Dolya

Всім привіт
Не люблю зайвий раз пОстити і комЕнтити допоки життя не заставить. Так і тут — Новий рік вимагає 😊
Говорити про якісь finetuned процеси найму чи плюшки-пєчєнюшки на кухні мені видається зайвим. Це все — must have, і всі поважаючі себе компанії над цим працюють і забезпечують, власне, з цим все ок.
Я б зробив 2 інші акценти:
1) Сам термін «компанія» першочергово передбачає певну сукупність ЛЮДЕЙ, пов’язаних між собою за певними ознаками, цілями, завданнями, часом який проводять разом і тд, і тп. І вже потім — це може стати юридичною особою з усіма наслідками і процесами (spoiler: «самі ідеальні процеси не (за)працюють без людей» vs. «процес для людини чи людина для процесу» 😊)
2) Так от, MaxPay — це дійсно не просто група людей, пов’язаних професійними обов’язками, а справді КОМАНДА талановитих однодумців, з якою дуже цікаво, приємно і захоплююче щодня. І що ще більш приємно, особисто для мене, така ЛЮДЯНІСТЬ не обмежується командою/компанією (під час адаптаційного періоду, наприклад, мені були раді допомогти всі, за що я дуже вдячний). Але найбільш показовим проявом людяності є висока ступінь СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за всіх оточуючих. Дуже приємно відзначити, що в поточному році MaxPay зробив цілий ряд приголомшливих соціальних проєктів для звичайних і надзвичайних пересічних українців з певними потребами (деталі слід шукати в корпоративних інстаграмах). А ще більше проєктів — в проєкті 😊, в тому числі на наступний рік. І я щиро бажаю їх реалізації, і з превеликим задоволенням до них долучуся

Проходив співбесіду на позицію розробника в дану компанію. Незважаючи на те, що я зрештою до неї не приєднався, в мене залишилися лише найприємніші враження від усього процесу.

Все було просто, логічно, прозоро і послідовно як на технічних так і не технічних етапах.

Не дуже часто в наших українських реаліях компанія працює над власним продуктом. Що крім відчуття приналежності означає нульову різницю в часі та відстані між частинами команди.

Володимире, гарно дякуємо за ваш теплий відгук! Були раді професійному знайомству з Вами. Життя — довгий шлях, впевнені, ще буде нагода повернутись до питання потенційної співпраці. Бажаємо вам удачі!

К команде Maxpay я присоединился 7 месяцев назад.
Мой предыдущий собирательный опыт в финансах, рекламе и разработке очень быстро наложился на продукты, который разрабатывает команда.
Из того, что хочу отметить:
— команда (люди, без которых продукта не было бы) Да, здесь, как везде, есть ИТшники до мозга костей, с которыми найти общий язык порой тот еще квест. Но при этом большинство это специалисты, которые пришли сюда делать хороший и качественный продукт, а не играться в ИТ и ждать гиробордов и смузи от руководства. Есть с кем работать и создавать — это важно! И HR работа радует — есть one2one, встречи с СЕО, корпоративная культура и этика (те, кому это важно — оценят)
— офис (на фото старый офис, если что) Сейчас это весь этаж с отдельными кабинетами под каждую команду. С большой кухней, спортзалом, комнатой для релакса и открытым пространством для встреч всей команды продукта и игр (есть плойка, чтоб расслабиться и помахать в UFC или MK11).
Не буду много расписывать — вам или что-то из этого резонирует, или нет. Добавлю только, что сюда меня пригласил работать человек, мнению которого я доверяю. После чего я рекомендовал Maxpay своим знакомым, которые были в поиске работы. Для меня рекомендация людей, которые были внутри и могут что-то рассказать о компании — лучшая оценка.

Работаю в компании 6-й год. До этого работал как в больших продуктовых компаниях так и маленьких аутсорсинговых фирмах.
Ключевое что хочу сказать про Макспей это больше чем очередной проект и продукт, это люди заряженые общей идеей и целью с топовым уровнем экспертизы в финтехе.

Задачи которые приходилось и приходится решать требуют постоянного роста технических скилов, это не сапорт легаси кода, в 90 процентах случаев разработка нового функционала зачастую без аналогов на рынке, что требует от тех команды быть всегда в тонусе и на волне)

Компания поощряет рост, есть система оценки которая работает на регулярной основе.

Соцпакет, как по мне как у всех, есть отпуска, есть больничные, есть страховка и курсы англ, и еще много чего чем я не пользовался)

Почему я тут работаю почти 6 лет?
Потому что нет застоя, есть постоянное развитие и возможность роста во всех направлениях.
Потому что вокруг мега крутые люди и топовые профессионалы отрасли у который есть чему учиться, которые не стоят на месте и горят идеей сделать крутой продукт.
Потому что в компании на первом месте люди и это чувствуется во всем.

Рекомендую ли я Maxpay — однозначно да, если вы хотите работать и развивать.

Працюю в компанії скоро майже рік.
Як маркетолог, який працював з 100500 проектами, маю з чим зрівняти все, починаючи з того, як зустрічають, до того, як побудовані процеси в компанії. По порядку:
1. Рекрутинг. Коли мені написали і запропонували вакансію, я спочатку випала, бо фінтех — явно не моя сильна сторона, і похвалитись нереально крутими результатами в цій вертикалі не могла. Але, ейчар менеджер мене своєю адекватністю і знанням продукту вразила. Challenge accepted.
2.Onboarding Process. Насправді, деякі наші компанії навіть не знають, шо то. Махрау — квіти, бо був план, був процес знайомства з лінійними менеджерами, тім лідами, колегами. Був календар зустрічей по департаментам, все було, словом.
3. Внутрішні процеси: я людина, яка страшенно не терпить мікроменеджменту. Зазвичай це ставало завжди певним стоп фактором при співпраці з проектом. Тут два варіанти: грамотний керівник на своєму місці + грамотно побудовані внутрішні процеси. Напевне, це перша компанія, в якій мені «ок» по процесам (в переважній більшості, зрештою, всі ми люди, без fuckup-ів не обходиться).
4. Соц пакет. Мені завжди пофік, але він тут є.
5. Продукт. Ну, це — мій самий динамічний проект. Панує думка, що якщо ти розберешся в фін тех вертикалі бізнесу — ти молоток. Спочатку я сміялась, потім плакала, тепер розумію, що таки да. Продукт складний, але тим він і прикольний, і крутий.

Чи я рекомендую сюди йти працювати? Таки да.

Проходил собес на довольно высокую позицию. Вне зависимости от этого не получил даже фидбэк.
Рекрутировала меня Анастасия Сидоренко из Gravity Agency (ее профиль на джинни, кстати, забанен, что как бы намекает). Через три недели после собеса сам написал ей с претензией о том, что фидбек не поступал. Говорит: в спаме глянь:)
Надо ли говорить, что и в спаме ничего не было...
В общем. Крайне не рекомендую ни компанию, ни рекрутера. Потеряете время

Підтримали: Denys Astafiev

Работаю в компании больше года, как Manual QA, о своем решении принять офер Maxpay пока не пожалела.
По пунктам:
Собеседование: общаюсь только с теми компаниями, которые сначала дают ТЗ, а потом уже по его результатам продолжают общение, в Мaxpay ТЗ было, и оно было адекватным, как в принципе и собеседование.
рекрутеры: не были напряжными, быстро дали фидбек, в течении испыталки периодически интересовались «как мои дела»).

Проект: с payment системами я до этого практически не сталкивалась в работе, и учится пришлось многому. Для тех, кто любит тестировать исключительно верстку, Мaxpay вряд ли подойдет, да и вы компании тоже, но тем, кто любит разбираться в сложном функционале и может задавать вопросы — проект понравится=).

Недостатки: «мало времени» и «мало документации» =) ... как решаются проблемы: разработчики и PM находятся с нами в одном офисе и всегда можно задать вопросы и получить ответы.

Соц. пакет: я б назвала стандарт + =) (отпуски, компенсации, корпоративы и тд).

«Атмосфера»: 8 с 10 баллов. Периодически проводятся 1on1 митинги с руководителем (фидбек в две стороны). Есть команда HR, к которым можно обратиться «если что».

Кухня: чай, кофе, печеньки, иногда фрукты, (пиццы, пироги, тортики, бухло по праздникам)=)

Офис/рабочее место: шикарный вид с террасы, нормальный офис, 2 монитора, наушники, канцелярия, увлажнители воздуха, (кондеры и вытяжки работают)=)

Отношение к женщинам в коллективе: в тех. отделе работают женщины: и разработчицы и data science и QA и дизайнеры...и отношение «как и ко всем» и вот это круто, тупых шуток нет...

Общее впечатление: до этого я работала в компании в которой была «идеальная тех документация» и «печенье и фрукты тоннами на кухне», но не было «человеческого отношения». Для меня Maxpay интересен и как проект, и как место, где я чувствую себя комфортно. На работу иду без напрягов, а с хорошим настроением.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Вакансії Maxpay