Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Maxitech Software

81...200 спеціалістів
Київ

21 січня 2022 15:03

Hanna Hranko, Product Marketing Automation Manager в Uproad

Працювала в Максі 7 місяців і до останнього не хотіла писати негативний відгук. Але накипіло.
Із плюсів:
+ прозорий та швидкий рекрутинговий процес, дякую HR Ріні
+ на той час, що я працювала, були безкоштовні ланчі в багатьох закладах на вибір, неподалік офісу
+ особисто у мене була класна команда, кожен з нас хотів робити свою роботу на максимум та пропонував ідеї, як покращити процеси і показувати кращі результати
+ хороший рівень зп, якщо порівнювати з ринком

Але все враження зіпсувалося під кінець, що навіть плюси пригадати стає проблематично.
— через структурні зміни в компанії двома хвилями звільнили близько сотні працівників компанії. При чому, вибір тих самих щасливчиків, що в один день втратили роботу без попереджень і пояснень був досить незрозумілим і виглядав рандомним. Після першої «хвилі» в листопаді СЕО майже слізно обіцяв, що це було вперше і востаннє. Більше ніхто не втратить своє робоче місце, все буде ок. Стабільність і спокій наше все. Ага.. Я так само, як і багато інших, в грудні теж без попереджень і передумов почула «ми вимушені різати бюджети, тому прощаємось з тобою».
— окей, буває. Компанія йде вниз і таке трапляється. Але скільки було виказано обіцянок про «рекомендаційні листи» і «наші HR допоможуть кожному знайти нове місце» і бла-бла-бла. Ніхто не випрошував у вас цих обіцянок, але якщо вже йде мова про всі ці акти «загладжування провини», то виконайте хоч якісь із них. Але то тільки обіцянки =)
— затримка зп і відсутність комунікації. На кінець, всім затримали зп. За день, до того, як її малти виплатити, я отримала повідомлення про затримку і на цьому все. Подальші два тижні тиша. Абсолютна. Пишу це і досі чекаючи на свою зп.

Ну а тепер по робочим процесам:
— застарілі, неефективні процеси прийняття рішень. Комунікація між командами ведеться по електронній пошті, задачі ставляться і коректуються часто там же. Ресурсів контент-студії часто не вистачає і ти, як маркетолог, маєш користуваться застраілими шаблонами і контентом. На які результати можна очікувати від такої коммунікації з аудиторією, якщо мова про таку швидко-змінювану нішу як трейдинг?
— CRM система, яка абсолютно не відповідає часу і потребам маркетолога. Щоб налаштувати відправку комунікації, треба пройти дев’ять кіл аду.
— Небажання компанії щось змінювати, щоб всі ці процеси були ефективнішими і зручнішими.

Я б не писала цей відгук, якби не останні провали з комунікацією по затримці зарплати. Але коли негативний досвід з компанією руйнує всі твої плани — терпінню приходить кінець.

Підтримали:  Anna Zatserkovna

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Анно, дякуємо, що поділилась думками про компанію.

Шкода, що твої приємні враження від роботи під кінець були зіпсовані неприємною ситуацією. Компанія змінила вектор діяльності для того, щоб вийти на новий рівень та рухатись вперед. Подібні бізнес-процеси неможливі без структурних змін, на жаль.

Справді, минулого місяця вперше з моменту заснування компанії відбулась затримка виплат через зміну банку. Швидкість процесів від нас не залежала. Але наша команда згодна з твоїм коментарем, розуміє важливість своєчасної комунікації та намагатиметься не допустити подібної ситуації в майбутньому.

HR команда допомагала з пошуками нової позиції та писала рекомендаційні листи. Не кожному співробітнику, а лише тим, хто звертався з таким проханням. Ми повідомляли про таку можливість, але не гарантували працевлаштувати кожного співробітника.

Взяли твій фідбек щодо робочих процесів до уваги, щоб виправити недоліки там де це потрібно.

Бажаємо тобі успіхів та професійного розвитку!

З повагою,
Maxi Team