4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Маю негативний досвід комунікації. Після 2 інтервʼю і виконаного тестового, написали, що сподобалось тестове, але хотіли би глянути ще кандидатів. Обіцяли надати зворотній звʼязок в кінці тижня. Я відповів, що розумію і буду чекати відповіді. Через 2 тижні написав, щоб уточнити чи прийняли вже рішення. Але повідомлення досі проігнороване.
А найбільше смішно те, що ми на співбесіді обговорювали цей момент: що зараз дуже часто компанії не надають фідбек після тестового і просто зникають)

Підтримали: Dmytro KordinAnastasia Kalinova

Володимир, доброго дня!

Дякую, що поділились своїм досвідом і надали цінний зворотній зв’язок.

Щиро вибачаюсь за незручності та відсутність зворотнього зв’язку з нашого боку.

Зі свого боку, ми обговорили цю ситуацію з відповідальним рекрутером, і скоригували процес роботи з кандидатами. Ми вже стикались зі схожою проблемою, виправили її, і тому нам вкрай прикро, що це повторилось через великий потік роботи на нашій стороні.

Ваша відкритість важлива, ми бачимо слабкі місця в процесі й активно працюємо над їх покращенням.

Ще раз, дякую за ваш відгук, це допомагає нам ставати краще.

На щастя не мав справ з HR компанії й не буду, але на жаль мав справу скористатись цим сервісом, з таким жахливим сервісом. з затримкою відправлення замовлення в майже 2 тижні, а дата відправлення змінювалась 4 рази, це ганебно для українського бізнесу який має гарну репутацію в плані надання послуг.

Привіт, Антоне!
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом використання нашого сервісу. Перепрошуємо, що вам довелося зіштовхнутися з затримкою в обробці замовлення та зміною дати відправлення :(
Ми вже активно працюємо над тим, щоб удосконалити та пришвидшити процес доставки аби всі наші Гості могли отримувати свої замовлення вчасно :)
Сподіваємось, що в майбутньому зможемо надати вам кращий сервіс!
Бажаємо успішного професійного розвитку та вдалих проектів.

З повагою, Дмитро.

Доброго дня! Таке враження, що ваш продукт maudau.com.ua не тестується взагалі. Для прикладу, корзина містить товари, що були додані ще в минулому замовленні, фільтрація товарів живе своїм життям. Словом, баг на базі... Про підтримку взагалі мовчу.

Доброго дня, Андрію!

Нам шкода, що Вам довелось зіштовхнутись з вказаними багами в нашому продукті. Наша команда продукту працює над тим, щоб в подальшому таких проблем не виникало і нашим Гостям було зручно користуватись нашим сервісом.

Дякуємо за Ваш відгук і зауваження, вони цінні для нас.

Маю не надто позитивний досвід комунікації з HR компанії. Після 3 інтервʼю обіцяли надати зворотній звʼязок в кінці тижня. Наприкінці тижня, після мого запитання по фідбеку, рекрутер пообіцяла надати відповідовідь в понеділок, однак знову перепитавши в обумовленний день, маю досі проігнороване повідомлення.

Дмитро, доброго дня!
Нам прикро, що так сталося і вам довелось зачекати фідбек по результатам співбесіди. Просимо вибачення і дякуємо, що залишили відгук, він допоможе нам стати краще.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.