17 квітня 2024 17:27

Anna Markson

Доброго дня! Рідко пишу відгуки, але тут не змогла не залишити, щоб наступний маркетолог не витрачав свій час.

1. Дуже повільний рекрутинговий процес, я не зустрічала ще такого.

2. Мені шкода мого часу, тому що компанія здалась професійною, але думаю, що моє CV та портфоліо на початку навіть не переглядали і я отримала суху та негативну відповідь від рекрутера. Відправляла данні на вакансію Influencer Marketing Manager та в мене був повний метч з вакансією і вже майже 5 років досвіду на ринку США, що і потрібно було для MacPaw.

Тож, я вирішила сама звʼязатись з рекрутером — Kateryna Drevniak та отримала вибачення і запрошення на перший етап.

3. Після першого коллу вже були дуже дивні відчуття, тому що на дзвінку були питання, не притаманні компанії на першому етапу. Зазвичай, це дружня бесіда та час, щоб більше дізнатись про метч між компанією та співробітником. Але до мене були питання — «Скільки людей було в команді маркетингу на минулому проекті? Як були побудовані процеси, які програми були для того і для того? Я відчула, що з мене тягнуть інформацію, почитала ще більше про компанію і дійсно знайшла не дуже позитивні відгуки.

Можливо, іноді такі питання здаються нормою, але не в такому форматі, якому вони були поставлені до мене і рекрутер робила запис при цьому.

4. Мені надіслали тестове, воно не було важким, але за свій досвід я вже розбираюсь, що саме хоче компанія. Чи знайти кваліфікованого співробітника чи специфічну інформацію для свого стартапу. В тестовому була повноцінна робота Інфлюенс маркетолога — Знайти блогерів, щоб вони співпадали з критеріями, всіма умовами цього додатку, написати на яких платформах та чому, також написати повноцінний бриф для цих блогерів (а чи не забагато це для тестового?).

Логічно, якщо компанія просто хоче перевірити скіли і я поважаю тестові завдання, деякі навіть дуже цікаво робити і витрачається максимум 2 години. В MacPaw це було завдання, яке і є повноцінною роботою. Я написала, яких блогерів я б обрала для проекту, але не надіслала посилання на них. На що отримала відгук на тестове від рекрутера — «Вибачте, нам потрібно з посиланнями» (хоча це навіть не було вказано в самому тестовому). І отримала відгук через 2 тижні, після того, як я надіслала тестове!

Що ж, висновки зроблені. Я витратила свій час та вчусь на цих помилках. Бажаю вам не витрачати час на такі компанії та цінувати свій час.

Підтримали:  Valeria Agafonova Igor Kirpik

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Анно, доброго дня!

Ми вдячні за щирість вашого фідбеку. Нам справді шкода, що фідбек від нас затягнувся і повпливав на ваші враження від MacPaw.
Нам, дійсно, потрібно було більше часу аби оцінити ваше тестове завдання через об’єктивні обставини, тому ми попросили у вас цей час і повернулись із відповіддю в зазначені терміни.

Так, я справді відправила вам відмову після того, як ми отримали ваше резюме і поділилась деталями відмови. Після того, як ви зазначили, що ваше резюме може не відображати весь ваш наявний досвід, я запропонувала дзвінок, щоб краще дізнатись про вашу експертизу.

Щодо самого дзвінка-знайомства. Як я і поділилась з вами на початку розмови, ціль тієї зустрічі була і познайомитись, і дізнатись наскільки потенційно нам буде комфортно працювати разом. Для нас важливо зрозуміти в яких командах, з якими процесами працювали кандидати, щоб мати можливість оцінити наскільки ми можемо покрити потреби кандидатів та наскільки людині буде комфортно працювати з нашими процесами та середовищем. Так, я справді робила нотатки нашої розмови, щоб поділитись вашим профілем з хайринг командою, адже ми приймаємо рішення, чи готові рухатись далі з кандидатами, на основі наших фідбеків.

Щодо виконання тестового завдання. Для нас НЕ було критичним, щоб це був список, а не посилання, для нас було критичним те, що, як і я написала у відповіді, акаунти інфлюенсерів не є справжніми, ми не змогли ідентифікувати жодного з перелічених вами інфлюенсерів. Окрім цього, хочу закцентувати на тому, що окрім реальності акаунтів інфлюенсерів, запропоновані брифінги дещо не метчаться з тим стилем та tone of voice, з якими працюють наші Influencer Marketing Specialists. Ми вважаємо, що це нормально мати різний досвід, проте, наразі, під потреби команди ми також сформували певні очікування та шукаємо колегу, з яким/якою зможемо побудувати ефективну довготривалу співпрацю.

Анно, ми цінуємо час, який ви приділили на спілкування з нами та ще раз дякуємо за ваш фідбек. Щиро бажаємо успіху в пошуку проєкту та команди, з якими у вас складеться perfect match!