9 лютого 2024 12:40
багато чула хорошого про цю компанію, тому декілька разів подавалася на вакансії в контенті. із нещодавнього рекрутингового процесу хочу сказати, що організований він погано.
дуже повільна відповідь на всіх етапах. коли я тільки подавалася, я вже прикріпила у форму заявки своє портфоліо, але потім рекрутерка написала мені із проханням надіслати портфоліо. окей, не проблема. після цього була співбесіда-скринінг (на яку найближчий час був через тиждень після комунікації, мені це зразу видалося дивним, бо якщо ви відкриваєте якусь позицію, але не маєте часу нею зразу займатися, то в чому сенс?). після скринінгу я тиждень чекала відповіді, чи ідуть зі мною далі. ця відповідь теж розтягнулася на добу через уточнювальне питання. потім дають тестове, я його надсилаю через 2 робочі дні. має бути фідбек через
у результаті приходить відмова зі списком «помилок», який виглядає дуже суб’єктивно. звісно, ви обираєте, хто вам ближче за стилем і підходом до контенту — це загалом ок, але більшість речей, написаних у відгуку, звучать дивно і мені як фахівчині вони нічого не дають.
побачивши попередній відгук тут, я бачу, що не тільки я стикнулася з таким розтягуванням і дивним ставленням. іншій людині ви ще пару тижнів дали такий самий фідбек по тій самій позиції (що рухаєтеся з кращими кандидат(к)ами), а чому тоді досі тривав пошук? якось це трохи не вписується у цінність «прозорості»
окремо насмішив дивний покруч англіцизмів із повним ігноруванням цілком притомних українських слів. так, ми всі в іт-світі зловживаємо словами типу фідбек, але писати «ми очікували більшої транспарентності і мачурності» — це просто мем. ну що ж, бажаю компанії більшої транспарентності і мачурності.
Анастасіє, вітаю!
Дякуємо вам за відгук на наш рекрутинговий процес.
Ми справді інколи можемо додатково запросити портфоліо кандидата, якщо посилання на нього не підтягнулось в системі, або якщо бракує актуальних прикладів робіт кандидатів. Нам прикро, що не вийшло забронювати час на скрін-кол на той самий тиждень, що пов‘язано з завантаженістю календаря іншими зустрічами. Ми мали змогу поспілкуватися з вами на скрін-колі у четвер, 18 січня, і ви отримали зворотний зв’язок 23 січня, у вівторок — на третій робочий день. Перед тим, як давати тестове завдання, ми підсвітили момент розбіжностей нашого обсягу робочих задач з вашими очікуваннями, і це зайняло додатковий робочий день.
Нам прикро, що ми не повернулись до вас в обумовлені терміни фідбеком на тестове. Ваші коментарі команда взяла до уваги з метою покращити наш рекрутинговий процес. Ми вже ведемо з вами комунікацію щодо додаткових деталей фідбеку поштою, і сподіваємось, що вони матимуть для вас цінність.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.