Lyft

понад 1500 спеціалістів
Київ, Мінськ (Білорусь), Лондон (Велика Британія), Лос-Анжелес (США), Монреаль (Канада), Мюнхен (Німеччина), Нью-Йорк (США), Сан-Франциско (США), Сіетл (США), Nashville, Mexico City

3 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в компанії з червня 2021. Дуже рекомендую.
Декілька моментів, які імпонують мені:
— дуже круті колеги, як професійно, так і особистісно. На мою думку, колеги це найголовніший драйвер розвитку, і я завдяки своїм колегам працюю краще :)
В компанії досить серйозний процес відбору, що не є типовим для українського ринку. Але я вважаю, що це допомагає відібрати класних людей, з якими приємно і ефективно працювати.
— remotе. Український офіс від початку працював віддалено, а нещодавно компанія глобально вирішила прийняти позицію full flexibility: можна ходити в офіс, можна не ходити, ніяких квот немає.
— продуктова компанія має продуктовий майндсет. Команди планують свою роботу і відповідають за результат.
— конкурентний рівень доходу і офіційне працевлаштування (не ФОП)

Від початку війни Lyft не тільки максимально підтримує співробітників (фінансово і морально), але й продовжує наймати в Україні.

Підтримали: Kate TVera Nikitenko

Працюю в українському офісі компанії Lyft продакт менеджмером з квітня 2021 року.
Процедура найму на позицію складається з шести етапів (може бути й по-іншому), кожен з яких потрібен для оцінки критеріїв, які компанія шукає в продакт менеджерах.
Що найбільше подобається в компанії — це чітка процедура оцінки твоєї роботи. Якщо ти працюєш, твій перформанс буде оцінений командою та менеджментом.
В компанії, на скільки це взагалі можливо, налагоджені процеси планування, що дуже важливо для продакта. ПМ в Lyft несе повну відповідальність за продукти, визначає стратегію їхнього розвитку, має сободу прийняття рішень.
Офіс (віртуальний) в Україні активно розвивається, компанія відбирає найкращих фахівців, з якими дуже приємно працювати.

Підтримали: Kate TVera Nikitenko

Хотел бы описать фидбек о хайринге в киевский офис, так как он показался мне немного странным для такого уровня компании. Собеседовался на позицию Product Manager.

Первый контакт с украинским HR — созвон, обсуждение вакансии, моего опыта, все прошло отлично. От первого созвона до назначения первых интервью с американской стороной проходит три (!) недели. Ну ок, всякое бывает.

Первые два часовые интервью с американскими продукт менеджерами проходят отлично. К слову, к американской стороне вообще вопросов нет. Все очень интересно, конструктивно, по делу. На следующий день получаю фидбек от HR, что все прошло супер и меня приглашают на следующий этап.

Через неделю назначаются следующие три часовых интервью с американской стороной. Опять все супер, конструктивно и по делу.

И вот теперь начинается самое интересное. Пишу через пять дней по поводу фидбека — HR отвечает, что он в процессе сбора. Пишу еще через три дня — просто игнор. Пишу на емей — обещание дать фидбек до конца дня. Пишу еще через неделю и получаю ответ, что позицию в Киеве будут закрывать. На все просьбы дать более подробный фидбек или объяснение ситуации — тотальный игнор.

Возникают вопросы, почему решение о закрытии позиции было принято после хайринга? Почему нельзя дать более подробный фидбек кандидату, который потратил на компанию довольно много времени? Вопросы остались без ответа, ее знаю на чьей стороне что-то пошло не так, но осадок неприятный остался.

Максим, спасибо за обратную связь. Я менеджер команды рекрутинга в Киеве и хочу принести вам свои извинения за потраченное время и отсутствие вменяемого фидбека с нашей стороны. Мне очень жаль, что не получилось продуктивного общения с компанией. Мы стараемся не допускать таких ситуаций и с рекрутером будет обязательно проведена беседа. Я бы хотела пообщаться с вами и дать обратную связь по позиции, несмотря на то, что прошло время. Если вы не против, напишу вам на email. Еще раз прошу прощения за сложившуюся ситуацию.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.