11 травня 17:27

Elena Bibik-Flys, CMO в LOOQME

В мене спрацювало правило «чим точніше описати запит, тим вирогідніше, що результат тебе потішить».
Іншими словами, ТЗ все ще matters :)
Я розуміла, що хочу працювати в компанії, де спілкування йде по принципу дорослий-дорослий. Круто, коли колеги пам’ятають, що ми зібралися заради однієї цілі, і допомагають один одному, є відверті фідбеки від керівництва та колег, і ці фідбеки включають досягнення та круті кейси.
Також для мене є цінним, щоб я могла корегувати робочі часи у випадку, якщо це необхідно — свою роботу я зроблю в будь-якому випадку, а ось вплинути на години роботи банків чи лікарів можу не завжди ))
І так, я хотіла працювати зі справді крутим продуктом.

І мій ТЗ-бріф спрацював))
Реально круті люди, з якими ми робимо реально крутий продукт.
Можу перераховувати кращих людей в LOOQME, але тоді доведеться перерахувати кожного. Та окреме дякую нашій CEO та фаундерці Оксані таки скажу — бо вона тримає емоційний стан команди та підтримку під час справді важких часів для нас і для країни.

Підтримали:  Tatiana Krasulenko Natalia Savchuk

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.