18 червня 2024 18:13
Про досвід кандидата. Перше інтервʼю з рекрутером відбулось 20 травня, понеділок. Враження приємне. Я попросила надати фідбек до кінця тижня, рекрутер кивнула. Зі мною не звʼязались. Пройшов тиждень — пишу сама, 27 травня. Відповідь: надамо фідбек до кінця тижня. Думаю ну нічого, почекаю. Далі звичайно що тиша. Пишу 3 червня, питаю коли очікувати фідбек. Рекрутер без жодних вибачень, або ніяковості що вже двічі порушила оговорені сроки, відповідає: фідбек впродовж півтора-два тижні. Ну і несподіванки не буде — зі мною до сих пір ніхто не вийшов на звʼязок. Пройшов місяць(!) після першого раунду відбору і компанія не взмозі надати зворотній звʼязок, тоді як в інших компаніях це займає
Не рекомендую витрачати час на інтервʼю в компанії яка не поважає час кандидата.
Ольго, дякуємо за ваш фідбек! Ми обовязково візьмемо його до уваги, щоб покращити процеси.
Ми цінуємо час наших кандидатів, і ваш зокрема, саме тому наша рекрутерка відповідала на всі ваші запити протягом кількох годин. Процес найму часом займає більше
Базуючись на відгуках, які ви залишали чотирьом іншим ІТ компаніям можу припустити, що тема рекрутмент процесу для вас чутлива. Зазвичай хороші ідеї покращення процесів ще на етапі найму дають кандидатам (особливо в сфері ПМ) конкурентну перевагу серед інших.
Ще раз дякую за виділений для нас час. Бажаємо вам успіху в подальших пошуках!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.