lalafo

81...200 спеціалістів
Київ, Черкаси, Баку (Азербайджан), Бішкек (Киргизстан), Познань (Польща)

Фотографії 33

Всі фото компанії

Про компанію


Наш продуктце cтворений в Україні C2C онлайн-маркетплейс, що пропонує широкий спектр товарів та послуг. Ми допомагаємо 3,5 мільйонам людей щомісяця продавати та купувати товари, замовляти й надавати послуги, шукати роботу та знаходити фахівців.
Окрім цього ми допомагаємо оточити себе тільки потрібними речами, а все зайве з легкістю продати. З 2015 року ми працюємо в Киргизстані, Азербайджані та Сербії, а у 2020 запустили проєкт в Україні.


Із початком повномасштабного вторгнення росії наш український проект переїхав до Польщі й почав надавати допомогу біженцям. Основною метою було забезпечити українців усім необхідним легко та швидко. Також наші колеги створили волонтерський проект, який постачає на фронт необхідне обладнання та створюють системи скидів з дронів. Детальніше тут.

З 2015 року й дотепер наш продукт зростає та розвивається, команда збільшується, та ми плануємо вихід на нові ринки. Нас драйвить створювати максимально зручний продукт, з допомогою якого наші користувачі легко купуватимуть товари й замовлятимуть послуги.

Це відповідає нашим принципам:

  • приносити цінність людям;
  • створювати як для себя;
  • використовувати логіку й дані для прийняття рішень

  • 🖱️Наші платформи:
    iOS
    Android
    lalafo.pl
    lalafo.kg
    lalafo.az
    lalafo.rs
    lalafo.gr


    Чим можемо похвалитися? Ми переможці Noah Startup Competition. Нас можна знайти на стіні слави українських стартапів від Lift99 Kyiv Hub. Наш додаток входить у топ-3 за кількістю завантажень у Киргизстані

    ✅Ще трохи цифр:
  • понад 150 співробітників у 4-х країнах;
  • наші додатки завантажили більше 10 млн разів;
  • на наших платформах продається 500 тисяч товарів щомісяця;
  • на платформі більше 3,5 млн активних користувачів щомісяця.

  • Чому варто приєднатися до нашої команди?

    💚Тому, що ми даємо свободу створювати продукт, як для себе, де:

  • ти сам обираєш, як прийти до своєї мети, знаючи, куди і як рухаються інші;
  • ти отримуєш багато зворотного зв’язку від колег, менеджменту і користувачів;
  • ти можеш пропонувати і експериментувати за допомогою досліджень, CustDev і BigData;
  • ти впливаєш не тільки на продукт, а й на всю компанію та її цілі;
  • ти приймаєш рішення, маєш право на помилку, але завжди пробуєш знову, досягаючи цілей;
  • ти створюєш щось дуже цінне для мільйонів людей.

  • Вакансії lalafo