👋Привіт, ми lalafo
Наш продукт це cтворений в Україні C2C онлайн-маркетплейс, що пропонує широкий спектр товарів та послуг. Ми допомагаємо 3,5 мільйонам людей щомісяця продавати та купувати товари, замовляти й надавати послуги, шукати роботу та знаходити фахівців.
Окрім цього ми допомагаємо оточити себе тільки потрібними речами, а все зайве з легкістю продати. З 2015 року ми працюємо в Киргизстані, Азербайджані та Сербії, а у 2020 запустили проєкт в Україні.
Із початком повномасштабного вторгнення росії наш український проект переїхав до Польщі й почав надавати допомогу біженцям. Основною метою було забезпечити українців усім необхідним легко та швидко. Також наші колеги створили волонтерський проект, який постачає на фронт необхідне обладнання та створюють системи скидів з дронів. Детальніше тут.
З 2015 року й дотепер наш продукт зростає та розвивається, команда збільшується, та ми плануємо вихід на нові ринки. Нас драйвить створювати максимально зручний продукт, з допомогою якого наші користувачі легко купуватимуть товари й замовлятимуть послуги.
Це відповідає нашим принципам:
приносити цінність людям;створювати як для себя;використовувати логіку й дані для прийняття рішень
🖱️Наші платформи:
iOS
Android
lalafo.pl
lalafo.kg
lalafo.az
lalafo.rs
lalafo.gr
Чим можемо похвалитися? Ми переможці Noah Startup Competition. Нас можна знайти на стіні слави українських стартапів від Lift99 Kyiv Hub. Наш додаток входить у топ-3 за кількістю завантажень у Киргизстані
✅Ще трохи цифр:понад 150 співробітників у 4-х країнах;наші додатки завантажили більше 10 млн разів;на наших платформах продається 500 тисяч товарів щомісяця;на платформі більше 3,5 млн активних користувачів щомісяця. Чому варто приєднатися до нашої команди?
💚Тому, що ми даємо свободу створювати продукт, як для себе, де:
ти сам обираєш, як прийти до своєї мети, знаючи, куди і як рухаються інші; ти отримуєш багато зворотного зв’язку від колег, менеджменту і користувачів; ти можеш пропонувати і експериментувати за допомогою досліджень, CustDev і BigData; ти впливаєш не тільки на продукт, а й на всю компанію та її цілі; ти приймаєш рішення, маєш право на помилку, але завжди пробуєш знову, досягаючи цілей; ти створюєш щось дуже цінне для мільйонів людей.