1 червня 2021 18:13

Margarita Brehun, NDA

Є користувачем мобільних послуг, до деякого часу тв та домашнього інтернету, довелося змінювати тариф і за допомогою звернулася до клієнтської підтримки текстової у веб додатку, оскільки в телефонному режимі з оператором зв’язатись не вдалось, хоча ну дуууууже намагались.
Зробила все за вказівкою менеджера, для підключення послуги вказали треба щоб баланс був не менше 250 грн ( абонплата на 4 тижні за весь пакет нового тарифу), поповнила рахунок, кошти були автоматично списані, але! ....Послуги не нараховані, оператор менеджер вказав, що знову потрібно щоб баланс був 250 грн, їх спишуть, нарахують послуги, а попередні 250 повернуться, якщо я залишу заявку. Поки я поповнювала рахунок та оновила інформацію в мобільному додатку, зоходжу в діалог у десктоп додатку, та бачу повідомлення що кошти повернені не будуть!
На всі мої питання, за що списані кошти та як їх повернути ніхто чіткої відповіді не надав, як то кажуть, розводять руками та повторюють що повернення не є можливим.
В повідомленні про аналітику вказано що кошти списані за попередній тариф, і одразу за новий.
Як то працює підтримка та інформація на сайті досі не зрозуміло. Але сподівалась що вдасться вирішити ситуацію, на жаль...
А так гарно починалась співпраця!


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Маргарита, нам шкода, що склалася така ситуація. Ми зацікавлені в тому, щоб абоненти отримували якісний сервіс та повну інформацію по операціях зі своїм номером. Просимо вас написати в особисті повідомлення номер телефону, за яким склалася ця ситуація, щоб ми могли передати його для додаткової перевірки. Дякуємо!